Lees het eerste rijverslag van de 911 Turbo MY2010 op classicdriver:
http://classicdriver.com/uk/magazine/3600.asp?id=14358" onclick="window.open(this.href);return false;
Thieu reed en Walter streek de eer op, beetje jammer.

Nee, jij zal zeggen dat er iets mis is aan datMark Nauta schreef:Woeste kar, facelift staat hem goed. Teven vind ik de dubbele spoiler ook erg cool, mooi dat die op de Turbo ook weer terug is.
duifjes.com schreef:Eeehhhhh wie is Mathieu???toch niet de Mathieu van hier???
ik dacht op een kinderafdeling als clinicclownduifjes.com schreef:Serieus???? waar werkt ie dan bij Porsche??? ik dacht bij de Efteling?
Tja, wat moet ik er op zeggen; ik heb nog nooit veel met Porsche gehad, modellen zeggen me niets, de koplampen, het voor-spatscherm, de veel te grote frontale overhang......ik vind het echt 3 keer niets, de verhouding is zoek, klopt niets van...........duifjes.com schreef:Romo ik begrijp dat gewoon niet van je...........ding is SUPER
Weet je wat......hou jij je maar alleen bezig met mooie plaatsjes posten.....romo schreef:Tja, wat moet ik er op zeggen; ik heb nog nooit veel met Porsche gehad, modellen zeggen me niets, de koplampen, het voor-spatscherm, de veel te grote frontale overhang......ik vind het echt 3 keer niets, de verhouding is zoek, klopt niets van...........duifjes.com schreef:Romo ik begrijp dat gewoon niet van je...........ding is SUPER
Het zal allemaal best rijden, geloof ik direct, maar aansprekend is het voor mij in het geheel niet, daarbij kost het ding ook nog >€200K......nou ik bedank beleefd.
duifjes.com schreef:Weet je wat......hou jij je maar alleen bezig met mooie plaatsjes posten.....romo schreef:Tja, wat moet ik er op zeggen; ik heb nog nooit veel met Porsche gehad, modellen zeggen me niets, de koplampen, het voor-spatscherm, de veel te grote frontale overhang......ik vind het echt 3 keer niets, de verhouding is zoek, klopt niets van...........duifjes.com schreef:Romo ik begrijp dat gewoon niet van je...........ding is SUPER
Het zal allemaal best rijden, geloof ik direct, maar aansprekend is het voor mij in het geheel niet, daarbij kost het ding ook nog >€200K......nou ik bedank beleefd.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], JdvPolo, Semrush [Bot] en 4 gasten