@Arnold: mijn vrouw heeft geen rijbewijs, zo'n grote auto fan is ze

Ruitontwaseming kun je voor 10€ regelen, de keurmeester keek een beetje bedenkelijk maar afkeuren kon hij het nietPingus schreef: Het begint er een beetje op de lijken, hoewel er nog veel werk is (zoals een dashboard fabriceren + ruitenontwaseming etc. (nodig voor de APK).
das wel een goeieRobS schreef:Ruitontwaseming kun je voor 10€ regelen, de keurmeester keek een beetje bedenkelijk maar afkeuren kon hij het nietPingus schreef: Het begint er een beetje op de lijken, hoewel er nog veel werk is (zoals een dashboard fabriceren + ruitenontwaseming etc. (nodig voor de APK).
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... avi=oben_1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja een gewoon airco systeem is ook vrij zwaar, daarom benieuwd naar wat Donkervoort gebruikte en wie de leverancier is van dat lichtgewicht systeem.Pingus schreef:De airco heb ik er juist uitgehaald: het totale systeem weegt niet alleen heel wat kilo's, maar vooral ook op de verkeerde plaats van de auto, namelijk de voorkant (en je hebt dan de rest van het ventilatie systeem + dashboard ook nodig, en dat past weer niet icm doorlassen van de rolkooi naar de veerpoten voor!).
(op het motorvermogen van een V8 merk je niet veel van een airco Rene)
de dynamo draait wel mee, een AC compressor slaat aan en draait mee op de motor...Pingus schreef:Vanwege het stroomverbruik zal de dynamo harder moeten werken Rene
Dat is Andre! Super gozer, ik laat ook hem alleen mijn wagen uitlijnen! Hij spaart tanks voor zijn hobby.Pingus schreef:Van Essen inderdaad. Die "knappe" Pool die daar rechts in beeld loopt is 'mijn' uitlijner: er lopen er daar meer die dat kunnen, maar niemand zo goed als hij dat kan, vandaar dat ik dat specifiek door hem wil hebben.
Welk bedrijf in Enschede gaat dat voor je regelen? KMP?Pingus schreef:Er is inderdaad nog heel wat werk aan de winkel... Als niet alles af is ga ik ook gewoon rijden dat weekend alleen kan er dan wellicht minder gas gegeven worden (remmetjes en zo...)
De rolkooi is inmddels afgelast 9meer contact punten/stroken met de koets om de boel maximaal stijf te krijgen. En de brandblusser zit er inmiddels ook in. A.s. Zondag namiddag (na de F-body meeting in Nieuwegein) gaat de auto naar Enschede voor de bak + de torque arm + de remmen (voorkant) + de langere tapeinden zodat er spacers geplaatst kunnen worden met BMW e39 dentrering, wel zo makkelijk met velgen wisselen.
Tot Zondag KW!
Hij heeft er een paarGTRene schreef:zag vandaag bij een tankstation in Almelo precies zo'n type auto als jij hebt @Pingus, maar dan hlemaal rood, zag er netjes uit.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten