Ruben schreef:DF heeft een reldraadje nodig. De 1M zijn we klaar mee. Gewoon wachten tot er weer een of ander BMW gerelateerd product voorbij komt.
Ruben, even vooropgesteld ik heb helemaal geen probleem met die beste Daan v/d K. Ook niet met zijn site en de manier waarop hij artikelen schrijft. Ik volg die testen niet en ik lees ze dus ook niet. Maar het staat op internet en alles wat op internet staat kan over gediscussieerd worden, zo ook op Driving-fun.com. Af en toe komen de stukjes van Daan voorbij op Driving-fun.com. In het mailtje refereert Daan aan een post van Perry van meer dan een jaar geleden..
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... an#p619649" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar reageren een paar mensen op , maar dat is nou ook weer niet echt spectaculair ofzo.
Als je dan zo'n mail binnen krijgt, (die in de startpost staat) en ook al eerder dat soort mailtjes heb binnen gekregen. Met een hoop geblaat over aanklagen, smaad, rechtzaken en al dat gelul meer. Dan is het op zijn zachts gezegd wel een keer genoeg geweest..
Het is net een hond die geen aandacht krijgt en dan uit verveling maar op het tapijt in de kamer begint te schijten. Want negatieve aandacht is ook aandacht. In de 5 jaar dat nu het forum bestaat is meneer Daan v/d K de enige persoon die steeds over de rooie gaat als zijn naam op DF voorbij komt.. En dan ook nog een keer een jaar na dato steeds. Oke daar kunnen we boven staan, maar we worden er ergens ook wel een keer schijtziek van. Buiten dat om. Daan mag zijn handen dichtknijpen dat er überhaupt bezoekers vanuit DF zijn site bekijken. Kortom Daan get a life.. ga lekker verder met datege waar je goed in bent, wat dat ook mag zijn.. maar wil je niet op internet staan dan moet je ook niets op internet plaatsen. En al helemaal geen stof voor voldoende discussie.