Driving Fun houdt op te bestaan....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Re: Driving Fun houdt op te bestaan....

Bericht door RVV » 30 jun 2011, 00:37

Sinds de allereerste test van een auto heb ik mezelf voorgenomen bij elke 'nieuwe' autoimporteur met de kleinste auto te beginnen. Behalve dat ik een groot fan ben van kleine auto's (en dat is echt niet alleen vanwege het parkeren, ik heet geen Daniëlle van der Keur!)
copyright: Autotesten.nl

Maar goed.. als Hij geen Daniëlle is? Wie stapt er dan uit die Focus? Of houd onze vriend er nog een travestieten hobby op na?

Ojee.. ik zie al weer een mail binnen komen :mail:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 30 jun 2011, 00:38

Wat een stakker zeg :rolling:

Er is iig iets goed mis met die gast .

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 30 jun 2011, 00:41

. Vroeger zag ik regelmatig mensen staan te liften, vooral in studentensteden zoals Wageningen zag ik er altijd veel. Tegenwoordig lijkt het wel of liften uit de gratie is, vreemd want het is een prima alternatief voor het openbaar vervoer. Ik heb regelmatig lifters meegenomen zowel in binnen- als buitenland. Dit keer was ik het echter die de lift aanbood in plaats dat de lifter erom vroeg. Ik rij 's avonds regelmatig over het LUMC-terrein omdat dit een mooi testtraject is. Toen ik vlakbij het LUMC-terrein was zag ik iemand hollen en ik had het flauwe vermoeden dat hij richting het NS-station holde om de trein te halen. Ik trapte spontaan hard op de rem (de remmen zijn prima en goed te doseren) en deed het rechter portierraam open en vroeg waar hij naartoe moest. Dat bleek inderdaad het NS-station te zijn. "Stap maar in, want ik moet toch die kant op", zei ik. De man leek werkelijk als twee druppels op Bin Laden die twee weken daarvoor standrechtelijk was geëxecuteerd door de Amerikanen. Ik vroeg aan hem of hij op het Gorlaeus dan wel het Huygens laboratorium werkt, maar hij antwoordde dat hij op het laboratorium van Centocor werkt. Dat is een Amerikaans biotechnogie-bedrijf op het Bio Science Park (vlak naast het Gorlaeus- en het Huygens-laboratorium) in Leiden waar heel toevallig twee oude bekenden van mij werken. "Dan ken je Frans Zonneveld en Fred Pet vast en zeker ook", zei ik tegen hem. Het bleken zijn directe collega's te zijn, die ik beide nog ken van de HBO-A (dag) en HBO-B (avond) laboratoriumopleidingen. "Doe ze maar de groeten van Daan van der Keur", zei ik tegen hem vlak voor het uitstappen.
Copyright Autotesten.nl http://autotesten.nl/kia/kia-picanto-co ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Je zou toch met naam en toenaam vermeld worden... Ik zou die Daan van der Keur direct voor het gerecht slepen! Privacy inbreuk

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 30 jun 2011, 00:42

Ik weet niet wie er uit die auto stapt maar daar is niks mis mee :goodnight: :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 30 jun 2011, 00:47

hij praat ook heel vaak in "ik" vorm...

magoed, zal best een aardige jongen zijn, doch heeft wel een "probleem" dat haal je wel uit de berichten en de manier van schrijven, leest niet lekker weg moet ik zeggen.

Snipe

Bericht door Snipe » 30 jun 2011, 00:50

Mike S. schreef:Ik weet niet wie er uit die auto stapt maar daar is niks mis mee :goodnight: :mrgreen:
Ik wel:
Wouter81 schreef:Vroeger ook nog geschreven voor deze site. :lezen:

Hier bijvoorbeeld: http://www.autotesten.nl/ford/ford-focu ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;

KW

Bericht door KW » 30 jun 2011, 00:53

GTRene schreef:hij praat ook heel vaak in "ik" vorm...

magoed, zal best een aardige jongen zijn, doch heeft wel een "probleem" dat haal je wel uit de berichten en de manier van schrijven, leest NIET lekker weg moet ik zeggen.
idd :bag:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 30 jun 2011, 08:44

Snipe schreef:
Mike S. schreef:Ik weet niet wie er uit die auto stapt maar daar is niks mis mee :goodnight: :mrgreen:
Ik wel:

Hier bijvoorbeeld: http://www.autotesten.nl/ford/ford-focu ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 30 jun 2011, 08:46

Danielle past prima bij de Focus: vrouwen auto met een vrouw achter het stuur (maar ze ziet er niet verkeerd uit inderdaad :angel: ).

Maar goed: wat maken we ons druk om dat Autotesten.nl? Als zij het leuk vinden wat zij doen, lekker laten gaan.

dvh

Bericht door dvh » 30 jun 2011, 09:03

Snipe schreef:
Ik wel:

Hier bijvoorbeeld: http://www.autotesten.nl/ford/ford-focu ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nathasja.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ken je dr Wouter ? ................

Rupie

Bericht door Rupie » 30 jun 2011, 09:15

DF heeft een reldraadje nodig. De 1M zijn we klaar mee. Gewoon wachten tot er weer een of ander BMW gerelateerd product voorbij komt.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 30 jun 2011, 09:51

dvh schreef:
Snipe schreef:
Ik wel:

Hier bijvoorbeeld: http://www.autotesten.nl/ford/ford-focu ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nathasja.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ken je dr Wouter ? ................
Deze niet, via Daan wel eens een andere blond fotomodel ontmoet (die had ook site met nude piccies). Was ook erg appetijtelijk. Zit me alleen suf te denken wat haar naam/url ook alweer was. :bag:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 30 jun 2011, 10:15

Die knakker is echt serieus de weg kwijt, zeker weten dat er een hoop afstuderende psychologen zijn die hier mooi hun laatste project op school van kunnen maken Afbeelding

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 30 jun 2011, 10:26

autopesten.nl is nog vrij :tooth:

Zjeraaar

Bericht door Zjeraaar » 30 jun 2011, 10:59

Wat een falend persoon zeg.. best wel zielig eigenlijk :?

RVV

Bericht door RVV » 30 jun 2011, 11:03

Ruben schreef:DF heeft een reldraadje nodig. De 1M zijn we klaar mee. Gewoon wachten tot er weer een of ander BMW gerelateerd product voorbij komt.

Ruben, even vooropgesteld ik heb helemaal geen probleem met die beste Daan v/d K. Ook niet met zijn site en de manier waarop hij artikelen schrijft. Ik volg die testen niet en ik lees ze dus ook niet. Maar het staat op internet en alles wat op internet staat kan over gediscussieerd worden, zo ook op Driving-fun.com. Af en toe komen de stukjes van Daan voorbij op Driving-fun.com. In het mailtje refereert Daan aan een post van Perry van meer dan een jaar geleden..

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... an#p619649" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar reageren een paar mensen op , maar dat is nou ook weer niet echt spectaculair ofzo.

Als je dan zo'n mail binnen krijgt, (die in de startpost staat) en ook al eerder dat soort mailtjes heb binnen gekregen. Met een hoop geblaat over aanklagen, smaad, rechtzaken en al dat gelul meer. Dan is het op zijn zachts gezegd wel een keer genoeg geweest..

Het is net een hond die geen aandacht krijgt en dan uit verveling maar op het tapijt in de kamer begint te schijten. Want negatieve aandacht is ook aandacht. In de 5 jaar dat nu het forum bestaat is meneer Daan v/d K de enige persoon die steeds over de rooie gaat als zijn naam op DF voorbij komt.. En dan ook nog een keer een jaar na dato steeds. Oke daar kunnen we boven staan, maar we worden er ergens ook wel een keer schijtziek van. Buiten dat om. Daan mag zijn handen dichtknijpen dat er überhaupt bezoekers vanuit DF zijn site bekijken. Kortom Daan get a life.. ga lekker verder met datege waar je goed in bent, wat dat ook mag zijn.. maar wil je niet op internet staan dan moet je ook niets op internet plaatsen. En al helemaal geen stof voor voldoende discussie. :ga weg:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 jun 2011, 12:44

Wouter81 schreef:

Deze niet, via Daan wel eens een andere blond fotomodel ontmoet (die had ook site met nude piccies). Was ook erg appetijtelijk. Zit me alleen suf te denken wat haar naam/url ook alweer was. :bag:
Kim Holland....? :clown:

zegmaarboris

Bericht door zegmaarboris » 30 jun 2011, 12:45

Kende die site niet, maar lees die A4 test en krijg er echt een heel ongemakkelijk gevoel bij, soort plaatsvervangende schaamte.

Bij mij in het dorp woonde ook wel zulke types. Werkte bij zo iets als een hoveniersbedrijf of zo waar een beetje op zo'n jongen gelet werd. Eens in de maand met de collega's een keer naar de kroeg waar iedereen hem eerst wat dronken voert om vervolgens hem de hele avond - al uitlachend om z'n rare praat - rondje te laten geven en z'n peuken op te roken. De castelijn greep in als het uit de hand liep, of z'n moeder kwam weer eens langs op het hoveniersbedrijf om de voorman te vragen toch beter op te letten op vrijdag middag.

Helaas is er nu internet en zijn dit soort types kwetsbaar. Is leuk hoor zo'n gast even af te zijken, maar ik weet niet, het zou goed zijn als de castelijn ingrijpt of iemand naar Daan z'n familie belt om hem hier weg te halen.

Macboy

Bericht door Macboy » 30 jun 2011, 12:46

Ben het eens met Boris. Zulke mensen moeten vaak tegen zichzelf beschermd worden. Speelt heel veel mee op de achtergrond. Dus ik zou zeggen draadje weggooien inderdaad. Komt alleen maar ellende van.
:clap:
Laatst gewijzigd door Macboy op 30 jun 2011, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 30 jun 2011, 12:49

Ilija, prutser! ;)

Afbeelding

zegmaarboris

Bericht door zegmaarboris » 30 jun 2011, 12:50

Sjezus, wat ben ik een softie en wat heb ik hoop spel en typefouten gemaakt.

Rico, je had ook gewoon niet kunnen reageren en al helemaal geen draadje hiervoor hoeven starten hè? Gewoon van je af laten glijden...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 jun 2011, 12:56

Die Daan nogwat is een alias van Macboy, daarom :kikker:
RVV schreef:
Tristan schreef:Waar blijft Macboy als je hem nodig hebt? :)
Macboy vind deze zaak te groot. :coffee:

HansD

Bericht door HansD » 30 jun 2011, 13:00

Werkte bij zo iets als een hoveniersbedrijf of zo waar een beetje op zo'n jongen gelet werd. Eens in de maand met de collega's een keer naar de kroeg waar iedereen hem eerst wat dronken voert om vervolgens hem de hele avond - al uitlachend om z'n rare praat - rondje te laten geven en z'n peuken op te roken. De castelijn greep in als het uit de hand liep, of z'n moeder kwam weer eens langs op het hoveniersbedrijf om de voorman te vragen toch beter op te letten op vrijdag middag.
:roflol: :roflol: :hosanna:

KW

Bericht door KW » 30 jun 2011, 14:40

smiley schreef:autopesten.nl is nog vrij :tooth:
:mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 30 jun 2011, 15:30

ik zeg H04X!!! het is gewoon Rico, die weer wat leven in de brouwerij wil :rolling: :roflol:

Plaats reactie