En maar waarschuwen over tellerfilmpjes+weg op het internet.....lool.....euh mooi....

smiley schreef:
Toch ga ik het niet wagen om de filmpjes die ik van dergelijke acties heb online te gooien, je weet maar nooit.Ahmed schreef:"Een filmpje alleen is vaak niet genoeg bewijs voor een veroordeling, zegt de woordvoerder."
En maar waarschuwen over tellerfilmpjes+weg op het internet.....lool.....euh mooi....![]()
Metin, jij reed daar toch ook 2x 150 km/u* met de E30 320i toen je je rbw mocht inleveren?Metchu schreef:zullen we dit filmpje maar opnemen in het "illegale testjes" topic?
Daar? Smal? Ja, met een Amerikaan is elk stukje asfalt smal....KW schreef: Het stuk op de N205 vind ik alleen idioot omdat het een smal stuk asfalt is en GEEN vangrails heeft.
.
Youp schreef: Het meest jammere hier aan is dat dit filmpje online gezet is. Ik durf bijna te wedden dat er kamervragen gesteld gaan worden en dat dit weer een extra handgreep is voor de linkse rakkers om over snelheids/vermogensbegrenzers te beginnen. En de vraag of het wel wenselijk is om zo'n snelle brandstofverspillende auto's in Nederland toe te laten. Verpest het nu niet voor anderen, doe je ding, schep er een beetje over op wat mij betreft, maar post geen bewijsmateriaal waar duidelijk de snelheid, je kop, het type auto en vooral de gereden weg op te zien is.
Is dit het bewijs dat BMW's eigenlijk allemaal gruwelijk ondersturen, of dat jij gewoon totaal niet kunt driftenMetchu schreef:hahaha zo klonk het wel iddMaar uiteindelijk heb ik moeten boeten voor 154 km/h met correctie... Maar ik kwam van de 180 af
Laten we het maar niet over die rotonde daar hebben (onderstuur ftw!
)... Maar ik ging op het rechte stuk zeg maar :strong: Hej Tristan, hadden wij het niet ook gefilmd?
![]()
Motorfietsen worden in verhouding al jaren gruwelijk genaaid door de BPM. En de meeste snelle motorfietsen hebben een begrenzert op 300 ofzo, maargoed, de snelheden zijn wel ff wat sneller bereikt dan bij een auto.Robin schreef:Alles is hier al gezegd, ik zit er ergens tussenin qua gedachtengang, tussen morraalridderschap en vaak genoeg gek gedaan....
Dit is gewoon spijker op z'n kop wat mij betreft :Youp schreef: Het meest jammere hier aan is dat dit filmpje online gezet is. Ik durf bijna te wedden dat er kamervragen gesteld gaan worden en dat dit weer een extra handgreep is voor de linkse rakkers om over snelheids/vermogensbegrenzers te beginnen. En de vraag of het wel wenselijk is om zo'n snelle brandstofverspillende auto's in Nederland toe te laten. Verpest het nu niet voor anderen, doe je ding, schep er een beetje over op wat mij betreft, maar post geen bewijsmateriaal waar duidelijk de snelheid, je kop, het type auto en vooral de gereden weg op te zien is.
Dikke snelle auto's nog meer gaan verbieden/begrenzen/duurder maken, MAAR DAN OOK die Haybusas etc. aan banden leggen(beide liever niet natuurlijk) , want vooral in de zomertijd maak ik in deze omgeving wel eens acties mee waarbij dit filmpje bij wijze van kinderspel is, en dat dan op twee wielen.
DISCLAIMER: Ik wil beide snellere vormen van vervoer NIET om zeep hebben, omgekeerd, maar straks is de snellere meer vermogende auto NOG MEER DE SJAAK dan wat ie nu al is (CO2 tax) en dan baal ik dat ze de snelle tweewielers zouden ontzien daarbij, maar goed er zijn al eens kamervragen over Hayabusas geweest en dat liep ook met 'n sisser af....
Loopt er geen wetsvoorstel in Europees verband hierover?Youp schreef:Motorfietsen worden in verhouding al jaren gruwelijk genaaid door de BPM. En de meeste snelle motorfietsen hebben een begrenzert op 300 ofzo, maargoed, de snelheden zijn wel ff wat sneller bereikt dan bij een auto.Robin schreef:Alles is hier al gezegd, ik zit er ergens tussenin qua gedachtengang, tussen morraalridderschap en vaak genoeg gek gedaan....
Dit is gewoon spijker op z'n kop wat mij betreft :Youp schreef: Het meest jammere hier aan is dat dit filmpje online gezet is. Ik durf bijna te wedden dat er kamervragen gesteld gaan worden en dat dit weer een extra handgreep is voor de linkse rakkers om over snelheids/vermogensbegrenzers te beginnen. En de vraag of het wel wenselijk is om zo'n snelle brandstofverspillende auto's in Nederland toe te laten. Verpest het nu niet voor anderen, doe je ding, schep er een beetje over op wat mij betreft, maar post geen bewijsmateriaal waar duidelijk de snelheid, je kop, het type auto en vooral de gereden weg op te zien is.
Dikke snelle auto's nog meer gaan verbieden/begrenzen/duurder maken, MAAR DAN OOK die Haybusas etc. aan banden leggen(beide liever niet natuurlijk) , want vooral in de zomertijd maak ik in deze omgeving wel eens acties mee waarbij dit filmpje bij wijze van kinderspel is, en dat dan op twee wielen.
DISCLAIMER: Ik wil beide snellere vormen van vervoer NIET om zeep hebben, omgekeerd, maar straks is de snellere meer vermogende auto NOG MEER DE SJAAK dan wat ie nu al is (CO2 tax) en dan baal ik dat ze de snelle tweewielers zouden ontzien daarbij, maar goed er zijn al eens kamervragen over Hayabusas geweest en dat liep ook met 'n sisser af....
Maar een aantal jaar geleden was het voorstel in de kamer dat motorfietsen maximaal een 650cc 1cilinder mochten hebben. Dat is er natuurlijk ook niet door gekomen.
Ruben schreef:Ik zeg, alle turbomotoren verbieden :strong:
Geen idee, maar je slaat er in één keer alle motorfietsfabrikanten mee omver. Dat is in het kader van de wereldeconomie niet wenselijk, dus gaat die onzin (gelukkig) niet door.RutgerK schreef:
Loopt er geen wetsvoorstel in Europees verband hierover?
Oh?partyondude schreef:
''Dit gaat om buitensporig rijgedrag, dat crimineel is en dat we levensgevaarlijk vinden. De zaak is alleen moeilijk te bewijzen, omdat de bestuurder niet is gefilmd tijdens het rijden, alleen daarvoor. Het filmpje kan zijn gemanipuleerd.''
Dikke +1. Logisch dat de politie er ophef over schopt, maar een echte zaak er van maken lijkt me lastig.MartijnGizmo schreef:D'r zijn denk ik wel meer mensen met dit soort filmpjes, maar die laat je op je telefoon aan een paar vrienden zien... Zoiets op internet slingeren is nie handig nie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten