De sjaak...
- Joy
De sjaak...
http://www.dumpert.nl/mediabase/1536231 ... botox.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/algemeen/2543673/polit ... 0-kmu.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan ben je toch ook goed dom zeg, dat je met naam en toenaam een filmpje op internet plaatst waar je 310 km/u op de teller zet op een 80 km traject. Ik ben benieuwd wat hier de gevolgen van zijn.
http://www.nu.nl/algemeen/2543673/polit ... 0-kmu.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan ben je toch ook goed dom zeg, dat je met naam en toenaam een filmpje op internet plaatst waar je 310 km/u op de teller zet op een 80 km traject. Ik ben benieuwd wat hier de gevolgen van zijn.
- ErikMartijn
Re: De sjaak...
En ook nog met je domme kop vol in beeld..... 

- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Simpele ziel. Rijbewijs inleveren, verplicht OV voor hem.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ah nu snap ik waarom The Stig altijd een integraalhelm draagt met 't vizier dicht.
- Adje ///M3
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011212301" onclick="window.open(this.href);return false;
- JP
....ah, het is dus nog niet eens zijn eigen auto.... 

- ErikMartijn
Ik snap die eigenaar ook niet die blijkbaar gewoon op de passagiersstoel zit en dit allemaal dus goedkeurt.... 

-
Ik denk dat de politie niet meer kan doen dan een gesprekje met die man.
Nergens is namelijk een shot waar de snelheid en meteen daarna of ervoor de berijder is te zien. het kan dus ook een gemonteerd filmpje zijn.
Nergens is namelijk een shot waar de snelheid en meteen daarna of ervoor de berijder is te zien. het kan dus ook een gemonteerd filmpje zijn.
- Ahmed
Precies wat ik dacht. 2de gedeelte wordt juridisch lastig denk ik. Geen bestuurder en geen snelheid te zien.
Maar het 1ste gedeelte, tering wat een idioot zeg. ff 160 in de bbk.......
....daarop kunnen ze hem wel pakken?
Maar het 1ste gedeelte, tering wat een idioot zeg. ff 160 in de bbk.......

Laatst gewijzigd door Ahmed op 19 jun 2011, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Hier de dadert: http://www.flickr.com/photos/kiveron/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb niks tegen hard rijden en ben verre van een moraalriddert maar dit is wel een beetje dom ja.
De pers is echt weer heerlijk sensatiebelust en onzorgvuldig. Op AD.nl en GeenStijl lees ik dat 'ie met 310 door de bebouwde kom reed. Als die hersenloze journalisten 1x het filmpje hadden bekeken, dan was te zien dat dat buiten de BBK was. In de BBK was het zo'n 150 km/u. Nog ruim te hard maar goed, nogal een verschil met 310.
Ik heb niks tegen hard rijden en ben verre van een moraalriddert maar dit is wel een beetje dom ja.
De pers is echt weer heerlijk sensatiebelust en onzorgvuldig. Op AD.nl en GeenStijl lees ik dat 'ie met 310 door de bebouwde kom reed. Als die hersenloze journalisten 1x het filmpje hadden bekeken, dan was te zien dat dat buiten de BBK was. In de BBK was het zo'n 150 km/u. Nog ruim te hard maar goed, nogal een verschil met 310.
-
Pieter heeft opeens een HOOP aandacht!
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Lees net dat ie niet de sjaak is.
http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... post-43873" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... post-43873" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tja hoeveel ongelukken gebeuren er nou op deze manier? In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.
Vind het ook dom maar snap de ophef niet zo. Ik tel welgeteld 4 auto's in het hele filmpje.
Bij dat Corvette filmpje tijdens de CBR vond ook heel Nederland het niet kunnen. Diezelfde groep is altijd druk bezig met bellen, de make up spiegel of de kids achterin. En ook dat gaat in de meeste gevallen gewoon goed...
Snap vooral de eigenaar niet, is een aanname maar gok dat die jongen weinig ervaring heeft met dat soort auto's.. zeker als je ziet dat ie dat stuur vast heeft als een wijf.
Vind het ook dom maar snap de ophef niet zo. Ik tel welgeteld 4 auto's in het hele filmpje.
Bij dat Corvette filmpje tijdens de CBR vond ook heel Nederland het niet kunnen. Diezelfde groep is altijd druk bezig met bellen, de make up spiegel of de kids achterin. En ook dat gaat in de meeste gevallen gewoon goed...
Snap vooral de eigenaar niet, is een aanname maar gok dat die jongen weinig ervaring heeft met dat soort auto's.. zeker als je ziet dat ie dat stuur vast heeft als een wijf.
-
- Auto: E63 M6
domme actie of niet,ik zou het hem niet nadoen op die manier 

- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Je kan zeggen wat je wilt, maar als je als bestuurder zo nodig risico wilt nemen, zorg dan dat dat risico alleen voor jezelf is. En niet voor de 'argeloze' verkeersdeelnemer. 160 In de BBK is waanzin.
- Ahmed
160kmh bbk en je snapt de ophef niet.....??Tom schreef:Tja hoeveel ongelukken gebeuren er nou op deze manier? In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.

- RutgerK
De dader heeft zelf de beschrijving gegeven van de overtreding en de snelheid staat toch overduidelijk in beeld. Geeft die teller op het scherm zelfs de GPS snelheid aan?
- Macboy
Kan het filmpje helaas niet zien want is van YouTube gehaald maar aan aandacht geen gebrek want de info komt overal van het net vandaan druppen. 310km/h is te hard natuurlijk maar zal wel in Duitsland zijn geweest ? Ook daar is 310 natuurlijk te hard, zeker op een 2-baansweg, zoals het beroemde Corvette filmpje ook laat zien. Gewoon onverantwoord hard (hoewel ik het ook zou doen hoor).
En 150 in de bebouwde kom kan op heel veel plekken zonder al te veel problemen waar geen huizen, fietsers, mensen en tegemoetkomend verkeer is en 4 banen.
Ik oordeel dus pas nadat ik filmpje heb kunnen zien.
EDIT: inmiddels gezien en dat kan ik toch echt niet goedkeuren...
En 150 in de bebouwde kom kan op heel veel plekken zonder al te veel problemen waar geen huizen, fietsers, mensen en tegemoetkomend verkeer is en 4 banen.
Ik oordeel dus pas nadat ik filmpje heb kunnen zien.
EDIT: inmiddels gezien en dat kan ik toch echt niet goedkeuren...
Laatst gewijzigd door Macboy op 19 jun 2011, 18:11, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ahmed
- Luco
Wat een moraalriddrs weer, als een df-er met 120km per uur driftend een op of afrit neemt is het fantastisch.
Als een df-er in de sneeuw door een woonwijk drift is het prachtig.
Als een df-er....................................is het prachtig
enz enz enz enz enz
Als een anonieme imbeciel 150 rijdt in de bbk is het overantwoord.
*rent snel weer weg*
Als een df-er in de sneeuw door een woonwijk drift is het prachtig.
Als een df-er....................................is het prachtig
enz enz enz enz enz
Als een anonieme imbeciel 150 rijdt in de bbk is het overantwoord.
*rent snel weer weg*
- Erik
- Auto: BMW ///M
Zielig ventje. Ook als het een dfer geweest zou zijn.
160 bbk en inhalen met 230kmh verschil, dan heb ik medelijden met zijn ouders.
De eigenaar daarintegen begrijp ik echt niet.
Had iemand al gezegd dat die foto's van pieter ook fuk en ruk zijn ?

160 bbk en inhalen met 230kmh verschil, dan heb ik medelijden met zijn ouders.
De eigenaar daarintegen begrijp ik echt niet.
Had iemand al gezegd dat die foto's van pieter ook fuk en ruk zijn ?

- Jan-Sietze
Ik heb hetzelfde gedacht.Tom schreef:Tja ...
weinig ervaring heeft met dat soort auto's.. zeker als je ziet dat ie dat stuur vast heeft als een wijf.
Stoelverhoger was hij zeker ook vergeten...
-
- Auto: E63 M6
denk dat de eigenaar van de gt-r zichzelf nou ook wel even achter de oren krapt 

- Maus335i
No offence, maar in Leeuwarden heb je een 4 baansweg, gescheiden met een vangrail en middenberm waar vrijwel geen verkeer te vinden is. Het is echter wel bbk, maar 160 zou daar prima veilig kunnen.Erik schreef:160 bbk en inhalen met 230kmh verschil, dan heb ik medelijden met zijn ouders.
En inhalen met 230km/u verschil? Hebben we allemaal wel eens in .de gedaan toch?

- Macboy
Het is niet erg als je het doet, maar wees dan ook een vent om toe te geven dat het idioot is. Er zijn omstandigheden waar bbk 150 weliswaar niet mag maar prima kan. Hier is dat op zijn minst twijfelachtig: gescheiden baan, maar huizen en fietspad en dus kinderen dus volstrekt onverantwoord.
Snelweg lijkt me helemaal duidelijk: in NL niemand op berekend. Geen auto prima, maar 4 auto's inhalen zijn er 4 te veel.
Speel geen moraalridder, integendeel ik zou het misschien ook doen maar heb dan ook de ballen om toe te geven dat het volslagen idioot is.
Snelweg lijkt me helemaal duidelijk: in NL niemand op berekend. Geen auto prima, maar 4 auto's inhalen zijn er 4 te veel.
Speel geen moraalridder, integendeel ik zou het misschien ook doen maar heb dan ook de ballen om toe te geven dat het volslagen idioot is.