Mooie strakke beelden Marc.Knot schreef:Wordt er goed verdedigd Marc maar ik had m zeker wel een paar keer laten staan aan de binnenkant
Maar ik ben het absoluut niet met Knot eens dat het snelle groene monster voor je goed aan het verdedigen was.
Je rijdt strakker en sneller dan de twee man voor je. Had je ze achter je gehad dan hadden ze het gat nooit meer kunnen dichtrijden.
Jammergenoeg heb je het met de mogelijke inhaalacties op de groene auto voor je niet slim aangepakt. Ik denk dat ik in het filmpje van 15 minuten wel 30 momenten geteld heb waar je hem er vrij simpel naast had kunnen zetten. Maar iedere keer koos je weer de verkeerde kant. Je moet echt aan de binnenkant zitten hoor. En ook te vaak laat je 'm er in bochten te vroeg naartoe lopen waardoor je midcorner van je gas moet en de kans om er met hogere snelheid simpel naast te komen mis loopt. De snelle chicane was zo'n duidelijk geval. Je bent daar zoveel sneller. Volgende keer als je weer achter hem zit met iets minder snelheid erin waardoor je jezelf bij de exit er met hogere snelheid zo naast kagapulteert.
Heerlijk die videobeelden.