Rico
Ik (en ik denk met mij vele anderen) zie liever dat je Cees Klapband aanspreekt op zijn uitspraken dat de scheuren geen kwaad kunnen terwijl de oorzaak (zogenaamd) onbekend is, en er pas eind mei "een technicus" naar europa komt. Dat laatste is een spreekwoordelijke dooddoener, dat eerste mogelijk een echte...............
Je realiseert je wel dat met de uitspraak van Cees en jou schijnbare instemming hierin, jij in eerste lijn verantwoordelijk bent als verkoper hier van die banden, op het moment dat iemand doorrijdt met die scheuren en eraf vliegt, iemand invalide rijd en een peperdure wagen finaal dubbelvouwt misschien nog 2 anderen erbij?
Check je BA verzekering van Driving Fun nog maar eens, een miljoen dekking is dan opeens niet zoveel meer........
Het is tijd voor DF om een standpunt in te nemen en dat duidelijk te ventileren. Doe je dat niet dan verlies je je gezicht voor zover dat bij de die hards al niet allang gebeurd is. Mensen met verstand van zaken nemen absoluut geen genoegen met het "henk en Ingrid antwoord" dat die scheuren helemaal geen kwaad kunnen, terwijl 3 weken geleden die scheuren nog veroorzaakt waren door zogenaamd verkeerd gebruiken van de banden (aflaten van lucht/te weinig lucht).
Dat je je naam eraan wilt verbinden.............. je wilt de grootste en de beste zijn ? Optiefen met die Federal meuk. Jij bent de baas van je toko, en tenzij je me gaat zeggen dat je blij bent met deze issue incl al de negatieve aandacht, hoor je gewoon professioneel op te treden. En dat doe je niet door je als een PVDA-er op te stellen en te pappen en nat houden over de rug van de berijders......................
Weer 2 cent.
Wordt dure hobby zo
E