Gaan ze toch kontn..ken, dan gan ik altijd van het gas, ik heb geen haast, ik laat me niet opnaaien, zet het muziekje wat harder, leg het armpje in het raam en controleer of de spiegels nog goed staan………………..en ik tuf op mijn 11-30 verder…………………….haast? Ga der dan voorbij man…………….
e39 M5, ben het zat.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: e39 M5, ben het zat.
Af en toe kom ik het ook tegen, maar in de meerderheid word ik niet herkend, vandaar ook een M3
Ik hou wel van low profile………...…………….
Gaan ze toch kontn..ken, dan gan ik altijd van het gas, ik heb geen haast, ik laat me niet opnaaien, zet het muziekje wat harder, leg het armpje in het raam en controleer of de spiegels nog goed staan………………..en ik tuf op mijn 11-30 verder…………………….haast? Ga der dan voorbij man…………….
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
nah, ik moet eerlijk zeggen dat als ik uitgedaagd word, de situatie overzichtelijk is en het dus kan, dat ik er mooi kneiterhard vandoor joekel
boeit mij dat nou, ik heb niet voor niets 15K extra investeringen onder de motorkap en aan het onderstel hangen
anderen mogen dat best even ervaren
en tuurlijk leg ik het wel eens af, maar gelukkig gebeurd dat niet heel vaak 
boeit mij dat nou, ik heb niet voor niets 15K extra investeringen onder de motorkap en aan het onderstel hangen
anderen mogen dat best even ervaren
-
Metchu
nee, zo vaak rij je er ook niet in 
-
OnlineBram
gaan we die grappen weer krijgen
die zijn onderhand bekend, uitgekauwd en redelijk flauw
die zijn onderhand bekend, uitgekauwd en redelijk flauw
- Arjan S.
- Auto: G31 540i xDrive
Ik moet zeggen dat ik dit soort situaties eigenlijk niet heb in de 130i. Wellicht ook omdat er geen M-Pakket, extra spoilers, booskijkers e.d. opzitten. Niemand keurt het ding een serieuze blik waardig, dat maakt het extra leuk als je weer eens een A6 3.0 TDI rijder te grazen neemt 
- HeinJ
Koop een oldtimer, daar verwacht niemand iets van.. maar als je er voorbij gaat, MOETEN ze je ab-so-luut terugpakken. Dat was erg leuk op klaverbladen of opritten toen er nog slicks onder de 02 zaten 
-
M@rcel
Zit sinds gisteren oude 911'jes te marktplaatsen 8)
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Het leuke van de Cupra is dat de auto vaak wordt onderschat door de gemiddelde Audi en BMW rijder.
Van de BMW rijder krijg je na afloop vaak een duim terwijl de Audi rijder stoicijns voor zich uit blijft staren.
Van de BMW rijder krijg je na afloop vaak een duim terwijl de Audi rijder stoicijns voor zich uit blijft staren.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Geen Maserati Ghibli / Biturbo verlangens...?M@rcel schreef:Zit sinds gisteren oude 911'jes te marktplaatsen 8)
- GTRene
blijft mooi dat spul, nostalgie, iets aparts op straat en iets eigens...HeinJ schreef:Koop een oldtimer, daar verwacht niemand iets van.. maar als je er voorbij gaat, MOETEN ze je ab-so-luut terugpakken. Dat was erg leuk op klaverbladen of opritten toen er nog slicks onder de 02 zaten
als je dan de techniek geod aanpakt heb je iets moois wat goed mee kan komen en tijdloos is 8)
ik ga aan het sparen (ohnee dat kan niet
maar ben me aan het voorbereiden op een mooie replica Porsche 904 liefst zo'n rvs mono chassis van Beck en bv een 3.6 motor er in (of GT3 motor
en op een oude code/bjr dus belastingvrij alhoewel, die dingen wegen iets van 750kg oid dus ook geen probleem
en dan naar smaak wat aanpassen, anyway je moet klein beginnen dus al 2 Porsche's carrera 904 GTS betsteld via Ebay :banaan: ok, in 1/18 dan
klein beginnen en als dat mooi/leuk blijft en de kans bied zich ooit aan met een aantal jaren dan eens serieus er mee aan de gang
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Voor mij dan een Jag MkII met wat moderne voorzieningen als climate control, 4.2 blok en betere remmerij etc.
-
M@rcel
Sinds de uitspraak van FaF, "met een teil tussen de benen aardappelen schillen" ben ik genezen... 8)indobesar schreef:Geen Maserati Ghibli / Biturbo verlangens...?M@rcel schreef:Zit sinds gisteren oude 911'jes te marktplaatsen 8)
Ging dan wel over een Ferrari, maar bij Maserati kunnen ze er ook aardig over meepraten.
-
OnlineSvB
Marktplaats => Nope !!M@rcel schreef:Zit sinds gisteren oude 911'jes te marktplaatsen 8)
De mijne komt uit een kelder zo'n beetje 75km onder Parijs.
De 911 heeft daar 15 jaar in de kelder gestaan waarna ik hem er weer uit heb getrokken.
-
ErikS
Oplossing:
Maserati Spyder Zagato Biturbo
In een cabrio cruise je altijd, dus daag je geen petjes uit!
Staat er een te koop @ Aeen occasions, Barneveld.....

http://images.autodealers.nl/320/934692_5.jpg
Maserati Spyder Zagato Biturbo
In een cabrio cruise je altijd, dus daag je geen petjes uit!
Staat er een te koop @ Aeen occasions, Barneveld.....
http://images.autodealers.nl/320/934692_5.jpg
-
M@rcel
SvB schreef:Marktplaats => Nope !!M@rcel schreef:Zit sinds gisteren oude 911'jes te marktplaatsen 8)
De mijne komt uit een kelder zo'n beetje 75km onder Parijs.
De 911 heeft daar 15 jaar in de kelder gestaan waarna ik hem er weer uit heb getrokken.
Ken het verhaal, absolute topvondst als je het mij vraagt.
Schitterende auto.
-
M@rcel
Jaguar S-Type R lijkt me eigenlijk ook wel iets.
Zwengelt alle verkoopsites weer aan...
Oei wat mooi
Oei wat mooi
- Knot
15 jaar in de kelder.... te-ring.... aardig rubbertjes en banden en slangen enz vervangen 
- GTRene
zal zo ook eens in mijn kelder kijken
mooie vondst.
mooie vondst.
- Dennis Cavallino
Zit er een trap of een ladder in je kelder René? Indien 't laatste 't geval is, check even of je daar beneden wel dekking hebt met je GSM, anders kun je Rico niet bellen. 
-
OnlineBram
- Joy
En dit Marcel ? Ik kom er dagelijks langs gereden. 's-Nachts staat ie in een zachte gloed van plafondlampen, mooi hoor. Moet er altijd even naar kijken:

http://www.autozeeland.nl/autos/jaguar/xkr/175197.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autozeeland.nl/autos/jaguar/xkr/175197.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
steve smith
Bleh, een Scorpio! Pak dan gewoon een XJR....M@rcel schreef:Jaguar S-Type R lijkt me eigenlijk ook wel iets.
Oei wat mooi
Heb deze een tijdje mogen gebruiken op het moment dat m'n rug op z'n slechtst was, en heb toch wel grote waardering voor die cruise-missle gekregen. Tot het punt dat ik 'm prefereer boven een e39 M5 voor "meters maken".... Ding heeft natuurlijk beperkingen maar op de op de autobahn @ 75% is het echt een heerlijk vliegend tapijt!
- GTRene
lol @Dennis
tis een trap
wel 3 treden, helaas kelder te klein stond alleen zooi.
@Steve, toevallig vandaag ene mooie XJR op TV gezien toen ze stukkie van William en Kate? lieten zien in Londen...dacht hey, das ook een gave klassic gelijnde limo.
@Steve, toevallig vandaag ene mooie XJR op TV gezien toen ze stukkie van William en Kate? lieten zien in Londen...dacht hey, das ook een gave klassic gelijnde limo.
-
steve smith
TV? Wasda?
- GTRene
tover kastjesteve smith schreef:TV? Wasda?