Ga toch een end heen.
Maarten Godschalk schreef:Hoort er toch een beetje bij? De ene keer staat er een afgetrapt GTI'tje naast je , de andere keer een E90 M3 en dan vind je het opeens wel leuk.
Als ik bij het verkeerslicht sta naast een leuke auto dan ben ik ook geneigd om wat sneller te rijden. Niet om me te bewijzen oid, want sneller ben ik toch niet. Maar je verwacht wel dat die mooie auto door een liefhebber bestuurd wordt die het kan waarderen wanneer een andere autoliefhebber hem 'groet' door even sportief weg te rijden.
Even losstaand van kampers en bontkraagjes die sowieso niet kunnen rijden natuurlijk.
helemaal mee eens, ik zou het allemaal voor lief nemen om een Ferrari onder me reet te hebbenspykerboy schreef:Robin Hartog schreef:Ben ik de enige die echt totaal geen medelijden heb met jullie? Oehh jullie krijgen aandacht omdat jullie een M3/M5/Corvette/Impreza/Viper/Ferrari/GT-R/whatever rijden. SO WHAT, ik zou WILLEN dat ik één van die auto's reed.![]()
Ga toch een end heen.
Same here. Aan de buitenkant is nergens een ///M of M3 logo te bekennen. 8)Joy schreef:Geen last van. M3 logo's heb ik er allemaal afgehaald. Nu denken ze juist dat de M3 een 320i of een 323i is die ze wel kunnen hebben. Veel leuker
SvB schreef:Heb ik ook al geprobeerd, alle logo's eraf gehaald en nog steeds heb ik die ongein![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 3 gasten