e39 M5, ben het zat.

Dit is ons algemene autoforum.
Robin Hartog

Re: e39 M5, ben het zat.

Bericht door Robin Hartog » 26 apr 2011, 13:49

Ben ik de enige die echt totaal geen medelijden heb met jullie? Oehh jullie krijgen aandacht omdat jullie een M3/M5/Corvette/Impreza/Viper/Ferrari/GT-R/whatever rijden. SO WHAT, ik zou WILLEN dat ik één van die auto's reed. :roll:

Ga toch een end heen.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 apr 2011, 13:52

Hahahahahahaha Robin is gefrustreerd! :clap: :clap: :clap: :clap: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 26 apr 2011, 14:04

Haha Tom. Copy-cat. :jenna:

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 26 apr 2011, 14:10

Hoort er toch een beetje bij? De ene keer staat er een afgetrapt GTI'tje naast je , de andere keer een E90 M3 en dan vind je het opeens wel leuk.

Als ik bij het verkeerslicht sta naast een leuke auto dan ben ik ook geneigd om wat sneller te rijden. Niet om me te bewijzen oid, want sneller ben ik toch niet. Maar je verwacht wel dat die mooie auto door een liefhebber bestuurd wordt die het kan waarderen wanneer een andere autoliefhebber hem 'groet' door even sportief weg te rijden.

Even losstaand van kampers en bontkraagjes die sowieso niet kunnen rijden natuurlijk.

RVV

Bericht door RVV » 26 apr 2011, 14:30

Tijdje terug reed ik vrij gezapig over de A6 bij Lelystad. (BMW 330d) 120 km/h ik had geen haast en bij sneller rijden zou ik toch veel te vroeg op mijn afspraak komen. Ik kijk in de spiegel en zie een Oud model Ibiza aankomen. Beetje FAST FURIOUS look, maar ook weer niet te. Op een gegeven moment gaat die gast naast me hangen en kijkt bij mij in de auto. Ik naar hem, en vraag me af waarom hij kijkt. Hij blijft een tijdje zo doorrrijden (paar honderd meter) en ik denk het zal wel. En ineens spuit ie weg en zie ik rode tdi letters op zijn kont staan. Ik blijf lekker 120 tuffen... en ineens dacht ik verrrek.. die wilde een krachtmeting doen tegen een 330d LOL. ja ik word ook oud :bag:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 apr 2011, 14:33

Misschien the battle aangaan en dan net laten winnen. Wat een dag zal zo'n gast hebben.
Wel even op een gerelateerd merk/forum de reacties checken.

RVV

Bericht door RVV » 26 apr 2011, 14:39

Nou het zou zomaar kunnen zijn dat dat wagentje echt een stuk sneller was dan de 330d als ik er wel voor was gaan zitten. Zo'n Ibiza weegt geen drol, opgevoerde tdi kan ook maar zo rond de 175 tot 200 pk zitten.

Met 204pk en automaat is de 330d vlot maar ook niet meer dan dat. Ga er eigenlijk ook nooit battles oid mee aan.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 26 apr 2011, 15:39

Maarten Godschalk schreef:Hoort er toch een beetje bij? De ene keer staat er een afgetrapt GTI'tje naast je , de andere keer een E90 M3 en dan vind je het opeens wel leuk.

Als ik bij het verkeerslicht sta naast een leuke auto dan ben ik ook geneigd om wat sneller te rijden. Niet om me te bewijzen oid, want sneller ben ik toch niet. Maar je verwacht wel dat die mooie auto door een liefhebber bestuurd wordt die het kan waarderen wanneer een andere autoliefhebber hem 'groet' door even sportief weg te rijden.

Even losstaand van kampers en bontkraagjes die sowieso niet kunnen rijden natuurlijk.

Ik ben de laatste die niet sportief reageert op iemand die zijn raampje naar beneden doet om het geluid te horen, ze moeten alleen daarna niet gaan klagen dat ze doof zijn. (2 x gehad nu, waarvan 1 x zijn vriendin) :mrgreen:

Moet alleen niets hebben van die bontkraag figuren e.d. :wtf:

PS dat net laten winnen doe ik soms ook wel, echt lache vooral als je daarna NOG een stoplicht heb :goodnight:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 apr 2011, 17:56

spykerboy schreef:
Robin Hartog schreef:Ben ik de enige die echt totaal geen medelijden heb met jullie? Oehh jullie krijgen aandacht omdat jullie een M3/M5/Corvette/Impreza/Viper/Ferrari/GT-R/whatever rijden. SO WHAT, ik zou WILLEN dat ik één van die auto's reed. :roll:

Ga toch een end heen.
helemaal mee eens, ik zou het allemaal voor lief nemen om een Ferrari onder me reet te hebben :D[/quote

Deze!
Bargain of the century, maar 't stinken zal nu wel voorbij zijn:
Afbeelding

:wink:

Joy

Bericht door Joy » 26 apr 2011, 18:07

Geen last van. M3 logo's heb ik er allemaal afgehaald. Nu denken ze juist dat de M3 een 320i of een 323i is die ze wel kunnen hebben. Veel leuker :mrgreen:

Ferdi
Auto: Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 26 apr 2011, 18:25

Heb dit soort acties zelfs met de Ibiza... expres de TDi tekst al van de achterklep gehaald en dat scheelt de helft.
Vandaag ook nog een ridder met een oudere Ibiza naast me die de FR tekst op de zijkant had zien staan, volgas met piepende bandjes wegrijden en dan in de bocht vol onderstuurd mijn rijbaan op schuiven. Was ik even blij dat ik er niet op in was gegaan, want had er minimaal naast gehangen en had er dan ineens een gele zijkant aan over gehouden.

Met de 205 die juist meer opvalt eigenlijk weer geen last van dit soort acties.

Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je dit soort acties goed zat wordt, maar aan de andere kant val je natuurlijk ook wel een beetje op met dit soort auto's.
Niet op ingaan is het beste advies en anders lekker een 13-in-een-dozijn-auto kopen en net zo anoniem als de rest rondkachelen

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 26 apr 2011, 18:48

Joy schreef:Geen last van. M3 logo's heb ik er allemaal afgehaald. Nu denken ze juist dat de M3 een 320i of een 323i is die ze wel kunnen hebben. Veel leuker :mrgreen:
Same here. Aan de buitenkant is nergens een ///M of M3 logo te bekennen. 8)
Ok, op de velgen na dan.

SvB

Bericht door SvB » 26 apr 2011, 19:06

Heb ik ook al geprobeerd, alle logo's eraf gehaald en nog steeds heb ik die ongein :mrgreen:

Afbeelding

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 apr 2011, 19:10

SvB schreef:Heb ik ook al geprobeerd, alle logo's eraf gehaald en nog steeds heb ik die ongein :mrgreen:

Afbeelding

Gaaf ding man, zou ik wel ipv de M5 willen gaan rijden. Lost mijn probleem niet op, maar straalt wel klasse uit!!

a90

Bericht door a90 » 26 apr 2011, 20:54

Met de M5 kom ik ze niet heel veel tegen maar onlangs nog aardig gesport met een Mercedes E63. Die hield ik niet zonder meer bij :shock:

En dat maakte het dan stiekem wel weer een beetje leuk als je van ongeveer hetzelfde kaliber bent en je echt je best moet doen.

HJ2

Bericht door HJ2 » 26 apr 2011, 21:13

Van de week weer mijn favoriete bumperklever voor een klaverblad; een Q7. De hele tijd irritant dicht achterop blijven rijden.
Heeeeel voorzichtig gas bijgeven totdat er wat wordt geglibberd achter me, dan ervandoor spurten om vervolgens keurig 120 te gaan rijden. Die gasten kunnen dan alleen maar strak en kakenklemmend voor zich uit kijken.

Zelfs met de totaal niet opzichtige en redelijk incognito Elan heb ik ook enorm veel last van petjesvolk. Die negeer ik totaal, anders wordt het alleen maar hommeless. Zeker die kansloze acties op de eerder genoemde (overigens erg leuk) rotonds bij Pijncker. Echter in de stad meestal ronduit gevaarlijk, dan ga ik nog liever ff 40 rijden. Uit het oog uit het hart denk ik dan maar :mrgreen:

Je moet er toch niet aan denken dat zo'n lul een fietser aanrijdt en dat jij dan met je keurige voorkomen eerste hulp staat te verlenen. Dat draag je dan weer jaren met je mee... Noh, liever niet dus. :mrgreen:

Vroeger ook wel eens gelachen met de MR2. sta ik heerlijk voor een stoplicht in het zonnetje te soezen, stopt er een GTI naast me, stevig met het gas spelend en uitdagend aan het kijken met z'n ene handje aan het stuur. Ik kijk 'm aan van: OK!....., om vervolgens bij het groene licht op een sukkeldrafje weg te rijden in de rook van de banden van de bewuste meneer. 100 meter verder ben ik hem al weer vergeten, staat hij ineens aan de kant van de weg met wat agenten er omheen. Gelaserd. Sorry hoor, maar dan kun je niet echt op mijn sympathie rekenen. Wel leuk met de MR2 EN de Elan: Bumperklevers het nakijken geven door ook in die haakse bocht 50 te blijven rijden, alsof je op de cruisecontrol rijdt... priceless :clap:

Lang verhaal kort: re-badgen helpt geen zier, negeren is het enige dat werkt. Tegenwoordig steek ik ook wel mijn duimpje op bij het stoplicht voordat er geraced (kuch!) wordt. Dat trekt de stekker uit elke competitiedrift... Kijk ons toch eens gelijk zijn in onze gave wagens.. Yeah! :bag: (maar 't werkt wel!)

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 26 apr 2011, 21:27

Ik erger me alleen nog aan mezelf, als ik me weer eens erger in het verkeer..... :angel:

Een van de mooiste dingen die ik wel eens zie, een Ferarri oid, die 115 rijdt waar je 120 mag. Zoveel gevoel voor understatement. Je kunt, maar je hoeft niet! :turtle:

Laat het lekker langs je heen gaan. Geniet van je prachtige M5, man! You rule, nobody else! :hammer:
Maar misschien ben je wel toe aan een Alpina (incognito) ipv een M5 :mrgreen: Of een Jaguar :roflol:

(Dat is trouwens wel een van de voordelen van de E36 M3 en E39 M5. Emblemen eraf en ze gaan voor standaard door. Jammer dat de huidige M's zo opzichtig zijn, maar de smaak van de meerderheid rules, ook bij BMW, zelfs bij Mercedes; AMG)

gijzbed-opc

Bericht door gijzbed-opc » 26 apr 2011, 21:33

:df: Dit is nu echt een Topic over klagen over weelde. Of Kakkers gedrag.?
Aan de ene kant kunnen ze niet rustig rijden omdat ze zich geprovoceerd voelen,maar aan de andere kant weten ze niet hoe snel ze zich hun eigen stoere verhalen kunnen op biechten.
Nogmaals klagen over weelde.!
Het is al gezegd in dit topic, Geen medelijden met jullie.

Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

Bericht door Oof » 26 apr 2011, 21:41

Heel eerlijk kan ik het ook niet laten hoor. Zeker met de 350Z was het best leuk om een met bijvoorbeeld een R32 te stoeien in het buitengebied. Wel een keer grandioos hard er af gegaan tegen een M5. Van 120 tot 240 vol accelereren naar rechts toe en meneer kwam met een noodvaart voorbij, daarna allebei tanken en koffie gedronken twee auto gekken onder elkaar.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 26 apr 2011, 21:57

er geniet er ook elke keer van dat ik in de viper rij, echter in een grote stad is het soms gewoon vervelend en onstaan er met regelmaat onveilige situaties omdat ze kosten wat het kost achter je willen rijden, daar erger ik me wel aan omdat je alleen maar in je spiegels zit te kijken om ervoor te zorgen dat er niet iemand achterin klapt.

Medelijden hoeven jullie allerminst te hebben, behalve voor diegene die in een corvette rijden. :bag: :goodnight: :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 apr 2011, 22:30

Af en toe kom ik het ook tegen, maar in de meerderheid word ik niet herkend, vandaar ook een M3 :lol: Ik hou wel van low profile………...…………….

Gaan ze toch kontn..ken, dan gan ik altijd van het gas, ik heb geen haast, ik laat me niet opnaaien, zet het muziekje wat harder, leg het armpje in het raam en controleer of de spiegels nog goed staan………………..en ik tuf op mijn 11-30 verder…………………….haast? Ga der dan voorbij man……………. :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 apr 2011, 23:01

nah, ik moet eerlijk zeggen dat als ik uitgedaagd word, de situatie overzichtelijk is en het dus kan, dat ik er mooi kneiterhard vandoor joekel :angel:

boeit mij dat nou, ik heb niet voor niets 15K extra investeringen onder de motorkap en aan het onderstel hangen :mrgreen:

anderen mogen dat best even ervaren :hosanna: en tuurlijk leg ik het wel eens af, maar gelukkig gebeurd dat niet heel vaak :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 apr 2011, 23:05

nee, zo vaak rij je er ook niet in :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 apr 2011, 23:07

gaan we die grappen weer krijgen

die zijn onderhand bekend, uitgekauwd en redelijk flauw :bag:

Arjan S.
Auto: G31 540i xDrive

Bericht door Arjan S. » 27 apr 2011, 11:26

Ik moet zeggen dat ik dit soort situaties eigenlijk niet heb in de 130i. Wellicht ook omdat er geen M-Pakket, extra spoilers, booskijkers e.d. opzitten. Niemand keurt het ding een serieuze blik waardig, dat maakt het extra leuk als je weer eens een A6 3.0 TDI rijder te grazen neemt :angel:

Plaats reactie