HeinJ schreef:Koop een oldtimer, daar verwacht niemand iets van.. maar als je er voorbij gaat, MOETEN ze je ab-so-luut terugpakken. Dat was erg leuk op klaverbladen of opritten toen er nog slicks onder de 02 zaten

blijft mooi dat spul, nostalgie, iets aparts op straat en iets eigens...
als je dan de techniek geod aanpakt heb je iets moois wat goed mee kan komen en tijdloos is 8)
ik ga aan het sparen (ohnee dat kan niet

) zuinig aan doen deed ik al en ben nu ook Lotto member geworden, anders komt het extra geld nooit, ja men moeder zei gister toen ze ff hier was, als ik dood ga dan heb je weer aardig wat, tja daar zit ik niet op te wachten natuurlijk :idea:
maar ben me aan het voorbereiden op een mooie replica Porsche 904 liefst zo'n rvs mono chassis van Beck en bv een 3.6 motor er in (of GT3 motor

)
en op een oude code/bjr dus belastingvrij alhoewel, die dingen wegen iets van 750kg oid dus ook geen probleem
en dan naar smaak wat aanpassen, anyway je moet klein beginnen dus al 2 Porsche's carrera 904 GTS betsteld via Ebay :banaan: ok, in 1/18 dan
klein beginnen en als dat mooi/leuk blijft en de kans bied zich ooit aan met een aantal jaren dan eens serieus er mee aan de gang