Andre schreef:Wat kost een toyo r888 in dezelfde maat als Federal?
Prijzen van Toyo:
Andre schreef:Wat kost een toyo r888 in dezelfde maat als Federal?
Andre schreef:Ja hielke koop jij nou eens even wat vergelijkend waren materiaal. Achterbank van de punto evo naar beneden. Daar passen ze allemaal in. En dan als de wind goed staat kom jij ze dan even naar zandvoort brengen. Als jij dan ook nog even de velgen van de test auto achter in de punto stapelt en als je dan ook nog even langs de bandenboer rijdt om ze monteren en als je ze dan ook nog even wil terugbrengen naar zandvoort, dan zal DF zorgen dat ze onder een auto gezet worden.
Hoe lijkt dat?
Hielke schreef:@Rico,
je zegt dat een vergelijkende bandentest ook mogelijk is. Maar dat DF er geen moeite voor wil doen andere banden te regelen, of daf een ander die banden maar moet kopen.
Laat ik het dan anders vragen: Wat is volgens DF het DOEL van die bandentest ergens ruim 3 maanden verder in eind juli?
Kan jij als Groot Instructeur die banden niet eens testen DennisDennis Cavallino schreef:Kan ik toch nog gaan lijnen
<legt chips weg>
Hielke, Friese Frusto! Doe eens net als André, neem een knappe vrouw en neem haar iedere dag. Dit is geen gezond gedrag man.
Denk je dat die Federals zover kunnen vliegen?Andre schreef:Hielke jou goed bedoelde bemoeienis is hier niet op ze plaats. Je moet eerst loopvlakken zien vliegen. Als je langs de kant van de baan staat te kijken en je komt s avonds thuis dan moet je vrouw denken dat je zo uit een SM huis bent ontsnapt.
Hielke schreef:Ik laat de zaak met de Federals vanaf nu rusten. Dit lijkt me beter omdat ik anders te veel blijk van frustratie ga geven.
En of ik die banden ooit zou kopen? Inderdaad, never nooit niet.
Dan zijn slicks nog goedkoperGijs Evo schreef:Ik ben benieuwd hoe ze zich gaan houden, mijn Toyo R888 kosten €274,- per band
Op zich is het toch een algemeen geaccepteerde methode om 1 alternatief te testen tegen de benchmark? Lijkt me voor de testresultaten juist een pre. Met een beetje googlen kan iederen namelijk ook wel vergelijkingen tussen andere banden en de triple8 vinden.RVV schreef:Alternatief zou zijn om de Federal alleen tegenover de Toyo te zetten, Maar dan doe je andere merken weer te kort.
Kan je dan niet gewoon op cheaters gaan rijden?Gijs Evo schreef:Maar ik mag niet met full-slicks rijden op Time-Attack/Superlap![]()
Dus ben aan semi's gebonden, dus een GOEDE vervanger van de R888 word zeker in overweging genomen 8)
Was ook al prijzen aan het opvragen van de Advans, een skijken hoe het elkaar ontloopt.
Hielke schreef:Denk je dat die Federals zover kunnen vliegen?Andre schreef:Hielke jou goed bedoelde bemoeienis is hier niet op ze plaats. Je moet eerst loopvlakken zien vliegen. Als je langs de kant van de baan staat te kijken en je komt s avonds thuis dan moet je vrouw denken dat je zo uit een SM huis bent ontsnapt.