Eens een 318is opsnorren denk ik....

Volgend jaar. Dat gaat m'n doel worden :banaan:

Ik streep alles door, ik ben serieus. Een bewezen prestatie op een nederlands circuit is toch niet teveel gevraagd. Kans dat ie het uitstekend gaat doen is groot, maar ik wil het eerst graag even zien. Met een ons bekende rijder erbij heb je een mooie test binnen een geweldige test.RVV schreef:Hielke schreef:Trommel voor die bandentest naast Kevin ook een van de "goden" uit dan wordt de test geloofwaardiger en dan weten we ook direct waar Kevin in de DF circuit pikorde staat 8)
Hielke je zit nou te zeiken/zieken/lamzakken (streep door wat je het beste uitkomt).
Maar wat is daar vreemd aan? De mensen die met die band gereden hebben zijn bijna allemaal positief gestemd over de rij-eigenschappen. Mijzelf incluis. Het gaat er nu om dat wel heel veel van die banden scheuren op het aanhechtingsvlak vertonen.Knot schreef:Als ik met die banden ga rijden en ze komen zo van de velg af als mijn HT10 blokken uit de remklauwen kwamen dan zijn ze door de mand gevallen, alleen ik heb helaas geen talent dus t zal niet gaan gebeuren vrees ik.
Wat ik wel vreemd vind, Steve rijdt al jaren met deze band en buiten de wang die je niet te erg moet mishandelen is hij er onwijs over te spreken voor de prijs/prestatie zoals het toen was.
Wie vecht er nou met wie om die test te mogen doen? Ik zie hier in dit topic niemand zichzelf aanprijzen. Nou ja, Luco misschien als ie met Cees Klapband wil gaan bellenPD power schreef:Wel grappig, een aantal mensen vinden het bij voorbaat een band die je niet moet kopen, omdat ie gevaarlijk of te duur is, maar als ie voor niks getest mag worden, wordt om gevochten.......
.
Knot, volgens mij is er niks mis met de band, maar als je als consument "maar wat doet" ipv je goed te laten informeren voordat je zoiets gaat gebruiken, dan kan het wel eens niet goed zijn wat je doet.Knot schreef:Waarom zou Federal de productie/samenstelling veranderen van een continuerend product?
We kunnen we lang en breed de discussie aan gaan wie er moet gaan testen maar belangrijker lijkt me de verschillen in productie van deze band vast te stellen om te kijken waar het fout is gegaan. Geef Steve eens een nieuwe set uit deze serie bijvoorbeeld.
Als ik ze wil hebben, koop ik ze gewoon Hielke, maar heb zeker interesse, daarnaast vind ik luco de enigste die in dit topic, zinnige technische gebruiks info geeft, zonder meteen een vooringenomen mening te hebben over deze banden.Hielke schreef:Wie vecht er nou met wie om die test te mogen doen? Ik zie hier in dit topic niemand zichzelf aanprijzen. Nou ja, Luco misschien als ie met Cees Klapband wil gaan bellenPD power schreef:Wel grappig, een aantal mensen vinden het bij voorbaat een band die je niet moet kopen, omdat ie gevaarlijk of te duur is, maar als ie voor niks getest mag worden, wordt om gevochten.......
.![]()
PD, ik ben zelfs wel bereid wat geld te sponsoren om een super test mogelijk te maken. Doe je dan ook mee?
Volgt hij wel de juiste lijn hier, ik zie bakken onderstuurSnipe schreef:Nee, was niet tijdens een formulerace. Hij reed op een circuit en scoorde de tweede tijd, wat dus sneller is dan de meeste formulerijders. Snelste tijd was wel van een formulerijder. Zegt verder ook niet zoveel, behalve dan dat hij echt wel een potje kan sturen.Hielke schreef:@Snipe, tijdens welke formule race was dat? Ik wil best wel aannemen dat ie het op een circuit tov de DF-ers die het al hebben laten zien (Andre, Laurens, Reind, Elmar) goed gaat doen. Maar ik wil het eerst wel graag even getoond krijgen.
In dat FIA-programma zitten overigens drie rallyrijders en negen formulerijders.
Extreme Performance
Proven on the circuit, the 595RS-R is highly acclaimed and much demanded for drifting, sprinting and track-day applications. The sleek design and ultra high performance of the 595RS-R makes it the number one choice for those requiring a motorsport tire but with the assured standards of a street legal tire.
Features
Hielke schreef:Ik streep alles door, ik ben serieus. Een bewezen prestatie op een nederlands circuit is toch niet teveel gevraagd. Kans dat ie het uitstekend gaat doen is groot, maar ik wil het eerst graag even zien. Met een ons bekende rijder erbij heb je een mooie test binnen een geweldige test.RVV schreef:Hielke schreef:Trommel voor die bandentest naast Kevin ook een van de "goden" uit dan wordt de test geloofwaardiger en dan weten we ook direct waar Kevin in de DF circuit pikorde staat 8)
Hielke je zit nou te zeiken/zieken/lamzakken (streep door wat je het beste uitkomt).
http://www.federaltire.com/en/html/pdet ... ne=5&ID=43" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de band die Federal als semi slick in de markt zet.
Who cares?Petrolhead Tom schreef:Hoe zou DF het volgens jou precies moeten doen dan?
Hielke schreef:Rico, ik weet niet wie je die praatjes over Federal influistert (ik heb een sterk vermoeden), maar als je verstandig bent dan ga je voor je kennis vwb de bandenrange van Federal eerst bij Federal zelf ten rade. Op die website van Federal kom je een heel eind.
Over die lui die volgens jou zo graag hun lullen willen opmeten en waarmee Kevin Abbring niet opgezadeld mag worden: die lui hebben gisteren voor 80% de DF Zandvoort dag rendabel gemaakt.
Nee? Interesseert het je echt niet? Of interesseert je alleen MIJN kritische mening niet? Dat laatste zou ik niet erg vinden.Peter Tunissen schreef:Who cares?Petrolhead Tom schreef:Hoe zou DF het volgens jou precies moeten doen dan?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Berry1000RR, erwin20vt, SlowCo, Will F. en 2 gasten