M@rcel schreef:
Gaat me meer om de techniek/layout die Ferrari nodig acht in het jaar 2000 om een auto met dergelijke prestaties op de weg te zetten.
Ben het met je eens dat grotere praktische tegenwoordig niet onder doen voor de echte sportauto's. Tegenwoordig kun je met een rijdende flat (Cayenne Turbo) al dikke auto's bijhouden. Vroeger had je die keus niet.
Verder valt mij op dat mensen die met een goedkopere auto ook dikke sportauto's bijhouden daar heel trots op zijn. Denk alleen dat de meeste eigenaren van sportauto's niet willen ruilen en er geen moment langer wakker van zullen liggen.
Iemand met een Clio Sport of leuke hothatch ligt er niet wakker van dat een gechiptunede dieselwalmende renault scenic sneller is bij het stoplicht.
Iemand met een E9x M3 ligt er niet wakker van dat een '98 impreza met 3k aan tuning sneller is.
Iemand met een Ferrari 360 Modena ligt er niet wakker van dat een e39 M5 familiesedan sneller is.
(wat ik verder niet minachtend bedoel, E39 M5 is verder een geweldige kar)