denk dat als je met de auto terug rijd...je aan brandstof alleen al heel veel kwijt bent, tenminste bij iets wat het wel lust

zal een kleine 5.000km zijn?spykerboy schreef:tja maar het is wel goedkoper dan op de boot te zetten.. en me pa komt achter me aan wss in een klassieker want die kan je natuurlijk bom vrij invoeren![]()
Da's 11 jaar terug he. een 3.6 liter met 400pk. 8:09 NS tijd tov 8:28 voor de M5 met 't zelfde aantal pk's bijvoorbeeld. Kijk waar Porsche toen stond, jen moet 'n GT3 996 minimaal meebrengen.M@rcel schreef:Begrijp jullie keuze voor de 360 volledig, ook voor mij absoluut geen twijfel welke van de twee de meest begerenswaardige auto is.
Gaat me meer om de techniek/layout die Ferrari nodig acht in het jaar 2000 om een auto met dergelijke prestaties op de weg te zetten.
In mijn opinie is het meer show dan go zeg maar.
Dan zou een E39 M5 dus nog minder go dan show zijn?M@rcel schreef:Begrijp jullie keuze voor de 360 volledig, ook voor mij absoluut geen twijfel welke van de twee de meest begerenswaardige auto is.
Gaat me meer om de techniek/layout die Ferrari nodig acht in het jaar 2000 om een auto met dergelijke prestaties op de weg te zetten.
In mijn opinie is het meer show dan go zeg maar.
partyondude schreef:Klopt ja, die Capristo uitlaat was criminieel!
Vol met z'n 2en door de tunnel richting de Westferry Circus destijds trouwens ook![]()
Dus, met Hanz en nandor eens, geen vergelijk, echt niet.
M@rcel schreef:Tegen een 355 is het al onbegonnen werk voor een e39 M5, onzindraadje kan op slot![]()
Klinkt goed, al ga ik dan wel weer voor een ouderwetse dawn raid, dan wordt er tenminste serieus gas gegevenDownforce Hans schreef:partyondude schreef:Klopt ja, die Capristo uitlaat was criminieel!
Vol met z'n 2en door de tunnel richting de Westferry Circus destijds trouwens ook![]()
Dus, met Hanz en nandor eens, geen vergelijk, echt niet.
Tja, dit jaar weer eens een tunnel run doen, is best gezellig![]()
Ieder 't zijne , bij mij:330P4, daarna de 250 SWB, 512LM 1970,250 GTO, 288GTO, 512BB(i)(LM) F40, 458 en daarna de 355 graag.spykerboy schreef:mooiste ferrari ooit gemaakt.. boeiend dat een 335D hem bijhoud...M@rcel schreef:3 serie diesel vs 355
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=68-GfuQJ ... ature=fvwp[/youtube]
partyondude schreef:Qua geluid scoort de 355 wel erg hoog, prachtig!
Maar doe mij toch maar een 360 Spider met Capristo uitlaat. Klaar, hoeft geen strik omheen, gas erop
Ben het met je eens dat grotere praktische tegenwoordig niet onder doen voor de echte sportauto's. Tegenwoordig kun je met een rijdende flat (Cayenne Turbo) al dikke auto's bijhouden. Vroeger had je die keus niet.M@rcel schreef: Gaat me meer om de techniek/layout die Ferrari nodig acht in het jaar 2000 om een auto met dergelijke prestaties op de weg te zetten.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Will F. en 2 gasten