Dan ligt dat toch aan de bestuurder en niet aan die SUV......Robertdj schreef:Naast het feit dat de bestuurder zich hoog en droog boven de rest van het verkeer bevindt en sommige zich daar ook naar gedragen.
Zo arrogant was die opmerking niet, maar ik vond hem wel goed passen bij de achterloze opmerkingen over "SUV bestuurders". Lekker mensen in een hokje stoppen: SUV rijden = aso meneer/mevrouw. Ik heb overigens een flinke poos terug in een Ford Expedition SUF van tegen de 3000 kilo gereden die ik meende iets van 14.000 euro kostte. Nog steeds niet weinig geld, maar goedkoper dan een nieuwe Aygo etc. Een grote auto hoeft niet per se duur te zijn, maar ik zou juist puur omwille van veiligheid niet eens in zon klein beestje WILLEN rijden.Kijk, das wel heel arrogant geredeneeerd. Wie zegt dat die mensen een keuze hebben voor een grotere auto?
Ik denk ik vervang SUV even voor BMW, want dan zijn die opmerkingen even zo toepasselijk namelijk.Regelmatig zie je BMW-bestuurders, maar ook bestelwagens, erg nonchalant rijden. Ze laten duidelijk merken dat het uitschakelen van de cruise control of het loslaten van het gaspedaal eigenlijk meer moeite kost dan dwars door je heen rijden. Het maakt niet uit wat voor wegsituatie, ze blijven je aan de kant proberen te duwen. Ergens zit er dan een stekkertje los denk ik dan maar.
Wat een hoop onzin staat er in dit topic zeg