heh-heh..., eindelijk de kogel door de kerk, man man wat heb ik een boel velgen bekeken...
een aantal dagen bezig geweest,
en dan dacht ik ja die wil ik wel...kwamen ze niet in mijn maat...
zelfs wat zaken in Almelo bezocht, maar meesten hadden setjes (als ze die hadden) voor zeg M3 of M5 e.d.
dan weer ow, das een leuke set...niet in mijn ET waarden pfff
kreeg wel setjes aangeboden waarvan ik dacht, niet duur maar nope, niet mijn smaak, te druk of zeg m5 look of te veel spaken(poetser I'm not) of velgbed e.d....
in die breedset maten en de ET waarden die ik zocht, was het dus best moeilijk (als je iets voor een redelijk betaalbare prijs/kwaliteit zocht en niet wielen als bv in de prijsklasse van de fraaie BBS RE-mg)
uiteindelijk via wat heen en weer mail kon iemand mij een set bieden naar mijn tevredenheid qua geld en pasvorm.
het zijn deze geworden, nu hoef ik voor geen spacer, en achter slechts 15mm ipv nu 20mm.
Natuurlijk komen der andere naafkapjes in, als het goed is zitten die er bij, ben der in elk geval blij mee, toch de CSL look geworden
maar ook daar vele soorten in...bij sommige kon je dan bv een rode ring achter drukken...maja als je dat niet deed zat je daar met een ruimte achter je spaken waar je lastig bij komt, als je ze eens reinigt
Nu maar hopen dat ik dat krijg wat goed is doorgesproken
maar klonk allemaal goed en met verstand van zaken, maandag worden ze verstuurd, dus eind volgende week ofzo binnen.
Dan naar de bandenboer nog een rib uit men lijf de Conti Sportcontact 5P er op (dan kan men oude onderstel het nog een beetje goedmaken

)
owja, niet onbelangrijk, dit merk velg kan ik in de EU kopen, for you never know...
en owja, kwam ook nog die US velgen tegen in de UK maar nu voor betere prijzen
ik dacht hey :banaan: dus mailen of ze ook in mijn breedset verkochten (immers in de US kan dat)
antwoordt...nope
dus...ben heel blij straks met deze Dotz Exile
kan ik de Hartge wielen laten opknappen, 1 zit al zo lang ik hem heb iets een slag in, dat merk je niet maar als je nwe banden monteert, owja
Nu vertelde zo'n bandenboer hier dat ze dat ook richten (niet velgen renoveren maar wel richten)
dus dat laat ik dan ook ff doen die 1ne velg, en dan laat ik ze weer mooi maken op den duur.