Maar hoe vaak komt het voor dat je met 4 man in 1 autootje op wintersport gaat?

Waarschijnlijk heb jij de eerdere versie met deze bak:Max V schreef:Je hebt wel gelijk, de kofferbak is een puntje van kritiek. Je kunt overigens nog wel wat ruimte creëren door de bak weg te halen die onder de kofferbakvloer zit. Dan past een kratje bier er ook makkelijk inHet enige nadeel dan is dat je geen gelijkvloerse ruimte hebt als je de banken neerklapt.
Er zijn voor mijn gevoel 2 opties. De bak met vakken en als je die eruit haalt dat je een onafgewerkte kofferbak hebt, óf een grote bak zoals plaatje 2 waaronder ook die onafgewerkte bak zit. Die met de vakken is hoogst onpraktisch, de tweede juist wel, alleen krijg je daar als het goed is geen "laadvoerplank" bij. Maar ik wacht op de fotoMax V schreef:@ Joh@n: Mijn auto is het nieuwste type, als je die bak met vakken er uit haalt ziet hij er inderdaad zo uit als op het tweede plaatje. Dat is dus hetzelfde model. Dat is het mooie, als ik veel kwijt moet haal ik die bak er uit.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andry, Arstey, Bakker, Berry1000RR, Bokkepoot, Fabian, Hitz, jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn M en 6 gasten