Zat laatst eens met een gast te praten ergens in Zuid, gaan we naar de Jachthavens daar, die gast met wie ik praat heeft echt serieus geld he, komen we daar zie ik daar een dikke AMG, zegt ie "ja dat is van mijn aannemer, daarvoor betalen we hem dus (oid)"...

Ik bedoel maar WHAT THE FUCK jonge, ook al is het een grap, het laat wel zien wat iemand echt denkt... Het is echt typisch Nederlands, begrijp het totaal niet. Die gast heeft ook een paar dikke wagens (RR etc.) ik denk dat ie het niet leuk zal vinden als iemand anders zo een opmerking maakt.
Op auto gebied is dit land echt 3x kut. Ook in het verkeer zijn we in Nederland zo fantastisch hoffelijk (NOT). Niet normaal wat voor agressie je meemaakt wat je totaal niet ziet in D, F of BE.
Oh ja dat verontschuldig gedrag, tering zeg hoe herkenbaar is dat wel niet wat markk verteld, tijdje terug met een andere bobo die echt veel geld had, "ja heb een E55 AMG, ik werk wel 25 jaar heb er hard voor gewerkt bla bla" what the fuck gast, je hoeft mij niet te verantwoorden dat je in zo een mofo gangsta auto rijd