Op school natuurlijk tijd te over, dus markplaats en speurders hadden geen geheimen. Was op zoek naar een luxe, vlotte auto . Vooral snelle stations trokken mij. Gekeken naar verscheidene volvo's en BMW's. Ook nog even wezen kijken bij een BMW 528i e39. Ding zag er werkelijk fantastisch uit, en heb nogsteeds enorm spijt dat ik niet eerder kon reageren. Uiteindelijk ook Opel, RWD was eigenlijk toch wel een pré (volvo uitgezonderd).
Na tijdje een Omega 3.0 station in sport trim gevonden in een vrij zeldzame kleur. Voor een mooie prijs. Deze man opgebeld, waren meerdere geinterresseerde , maar omdat ik direct kon komen had ik eerste keus. Met mijn pa en een vriend de auto gaan halen. Was direct verkocht

. Op de terugweg nog leuk gesport, en van de 3.0 v6 kunnen genieten. Ding blijft trekken. Ding had wel onder een boom gestaan , goed reden om zelf eens het detailen te proberen. Absoluut resultaat zichtbaar ! wil het nog een keer proffessioneel laten doen voor optimaal resultaat.
Helaas moet ik nog (als alles goed gaat ) 2 weken wachten en dan heb ik rij-examen , en kan ik eindelijk eens rijden. ( heb al 5km in de tuin afgelegd

)
Ondertussen nog zat te klussen . Originele sportstoelen met stoelverwarming is ingebouwd, achterklep word nu opnieuw gespoten. Binnenkort spoilertje erop. Ook nog even laten detailen om echt de lak in topstaat te krijgen, en paar krassen op de achterbumper weg te krijgen.

Binnenkort irmscher spoilertje achterop,