Ik start met mijn eerste auto.
Het was winter (medio november) 2006 dat ik op Marktplaats aan het struinen was en me aan het vergapen was naar auto's. Ik wilde altijd al een eigen auto hebben, maar had (en heb nog steeds) er eigenlijk geen nodig. Totdat ik tot mijn verbazing bij mitsubishi's een net geplaatste Colt zag. Ik zag de prijs en die wekte mijn nieuwschierigheid... Een auto voor €75,- !!!?? Ongelofelijk dacht ik. Even klikken... Het ging om een auto die geschampt was door een vrachtwagen en de eigenaar had em voor 75 euro op markplaats gezet in plaats van naar de sloop te brengen. Ik was toevallig de eerste die reageerde.Dus de volgende dag maar meteen even op weg naar Beuningen(das best ver van Beverwijk); even erin gereden en gekocht

minpunten waren dat ik geen zijspiegel had aan de bestuurderskant, de deur niet op slot kon zetten aann die kant en dat de uitlaat lek was

Het grappigste kwam ik pas een paar weken later achter... Ik had voordat ik de auto had gezien, even de autoweek site bekeken voor de specs. Die website wist me van alles te vertellen. Ook bijvoorbeeld dat de auto maar 4 versnellingen had. Dat vond ik wel jammer, maar ja boeiend

wat foto's:
Ik heb er uiteindelijk bijna een half jaar in gereden en heb er mijn eerste Zandvoort ervaring mee opgedaan

Daarna voor 300 euro op marktplaats gezet en aan een ethiopiër verkocht in Almere voor 250 euro 8) met afgebroken uitlaat en een handrem die iets te enthousiast was gebruikt

videootje met mijn telefoon op zandvoort

[gvideo]http://video.google.com/videoplay?docid ... 7903155130[/gvideo]