Ja, je mag meeradenTom schreef:Mag ik meeraden?

Ja, je mag meeradenTom schreef:Mag ik meeraden?
Klopt, beste diesel die ik ken. Loopt veel mooier dan de BMW 6 cylinder diesels.RVV schreef:120d denk ik, volgens mij was je daar altijd wel erg enthousiast over.
ik had niet anders verwachtHielke schreef:Op de openbare weg rij ik over het algemeen ook als een ouwe vent (serieus). Als een saaie pief. Lijstje past dus prima bij mij
Ik zal in ieder geval wat meer info en wat hints geven. Poll loopt tot morgenavond maar misschien maak ik vandaag mijn keuze wel bekend.romo schreef:Nou verlos ons even..............................anders slapen de meesten vanacht weer niet.....................
ah...je gaat dus voor iets sportievers qua rijgedrag...Hielke schreef:Ik zal in ieder geval wat meer info en wat hints geven. Poll loopt tot morgenavond maar misschien maak ik vandaag mijn keuze wel bekend.romo schreef:Nou verlos ons even..............................anders slapen de meesten vanacht weer niet.....................
Een Audi is het sowieso niet. Toppunt van saaiheid. Dood tussen zes planken liggen is dan aanlokkelijker.
Dat zou wel bij je rijstijl passen dan. "Als een ouwe vent", lees ik, en een "saaie pief". Of draaf ik door?Hielke schreef:Een Audi is het sowieso niet. Toppunt van saaiheid. Dood tussen zes planken liggen is dan aanlokkelijker.
Nee Snipe, het gaat om de gradatie.Snipe schreef:Dat zou wel bij je rijstijl passen dan. "Als een ouwe vent", lees ik, en een "saaie pief". Of draaf ik door?Hielke schreef:Een Audi is het sowieso niet. Toppunt van saaiheid. Dood tussen zes planken liggen is dan aanlokkelijker.
Was een optie Michel. Was.Michel P schreef:De 1.2 tsi is dus ook nog een optie in een polo, veel koppel en erg zuinig.
Michel
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EvdP en 17 gasten