Leuke auto overigens, had hem dacht ik begin dit jaar ook wel eens bij Bas zien staan

hehe dat is grappig ik heb precies het omgekeerde op de 106..r888 kon ik veel sneller merken dat deze begonnen te smeren. De Federals heb ik dat veel minder.Raymond S. schreef:Heb dit jaar ook een setje 595rs-r gekocht als 'regen' band naast mijn set velgen met r888. Moet eerlijk zeggen dat het prijsverschil op droog ook wel te merken is. Het voelt allemaal iets softer/smeerend aan dan de toyo. :
We hebben nog niet echt een goede indruk op kunnen doen. Laatst een korte dag op Zolder gereden, maar toen een beetje pech gehad. In het begin was het nat, daarna kregen we een lekke band en toen het droog werd ging er een wiellager kapot. Ik denk dat we allebei nog geen halfuur écht goed met de banden hebben kunnen rijden op een vochtige, opdrogende baan. Gevoel is dat ze toch wel wat minder grip hebben dan de Toyo's. Begin 2011 gaan we nog eens een hernieuwde poging doen.Arjan B schreef:Mark, Jesper,
Tevreden met de band?
Ik rij ook regelmatig op circuit Zolder en voorheen altijd met straatbanden eronder. Nu een flink stukje meer grip. Buitenrand van de band slijt veel sneller dan het loopvlak, wel 0% camber, waarschijnlijk meer negatief nodig.
Nu met de Federals hopt de auto een beetje naar buiten als je op de grens rijdt in snelle bochten in plaats van glijden, zoals bianchi in Zolder (laatste van de 3 rechter bochten na start finish). Ik las ook dat jullie auto verlaagd is en dus ook wat meer negatief camber heeft, daarom ook benieuwd hoe de band jullie bevalt.
Je kan ook even contact opnemen met http://www.epomat.com .Jesper schreef:Hier plakken ze het originele dakje weer op de plaats:
http://www.e36racing.de/e36umbau.html (even zoeken op "schiebedach")
Iemand enig idee welke lijm/kit hiervoor gebruikt moet worden? Want ik neem aan dat dit een speciaal sterk goedje moet zijn.
Nog even afwachten of R-development of rvandenbosch iets kan bieden, anders lijkt me bovenstaande nog de beste optie.
Bedankt voor het navragen. Maar we zijn gisterochtend bij een bedrijf hier in de buurt geweest die ook met polyester werken. Ze hebben al vaker polyester delen voor (circuit)wagens gemaakt, dus dat zit wel goed. Geen hobby bob in ieder geval.Niels v/d burgh schreef:Je kan ook even contact opnemen met http://www.epomat.com .
Was hier vandaag en jou vraag betreffende polyesterdakje voorgelegd.
Hij zag er wel iets in om zoiets te maken, eventueel ook in carbonlook.