BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Tom » 01 sep 2010, 13:19

Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen. :lol:
Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus? :lol:

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 01 sep 2010, 13:21

Tom schreef:
Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen. :lol:
Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus? :lol:
Zeg dat maar tegen die 100den andere nieuwe M rijders.


Wees maar blij met je 3.0 Tom. Sporty, goed klinkend, normaal verbruikend en 'n normale basisprijs in 'n juiste layout/chassis/body :thumbup:

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Sperdy » 01 sep 2010, 13:30

Voor Robin:

Stel, je neukt deze Claudio Schiffer al een jaar of twee, laten we zeggen drie:

Afbeelding

Dan stap je na die drie jaar - om sleur te voorkomen - over naar:

Afbeelding

... even kijken ... en na 1 seconde

Robin, je hebt helemaal gelijk.

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 01 sep 2010, 13:38

tja, ik vind Doutzen 'mooi', maar niet superaantrekkelijk.En te dom/jong. :roll:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Snipe » 01 sep 2010, 13:38

Dan is dat misverstand ook weer uit de wereld.
:mrgreen:

Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Tom » 01 sep 2010, 13:41

Robin schreef:En te dom/jong. :roll:
Heeft wel een langere houdbaarheidsdatum :mrgreen:
En je hoeft er geen moeilijke gesprekken mee te hebben.

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 01 sep 2010, 13:44

domme vrouwen die denken dat ze 'het'weten is het ALLERergste wat er is, hoe 'goodlooking'ze ook mogen zijn, en NL zit er vol mee(teken van de doorgedraaide emancipatieshit hier)

:twisted:

BMW zou eigenlijk een soort //M tijdreismachine moeten maken, massa boeie. LOL

En daar die wijven in douwe en dan de knop indrukken dat ze getransporteerd worden naar, Nigeria, Pakistan, Siberie, achterbuurt Moskou, Yemen, Iran, Mexico, Roemenie en noem nog 's een vakantieoord uit de Neckermann, en dan die koppen zien van die mokkels. Lache!!!! :twisted:

Hoor je ze nooit meer klagen. :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door romo » 01 sep 2010, 14:17

man het gaat hard hier.........................en ik heb het niet over het zuipen............. :mrgreen:

Anyway

De E46 M3 was zuiniger, ik kon er wel 50km verder mee rijden ................boeie dus...........
De E92 is zwaarder, 2 cilinders meeer, 750cc meer, 77pK meer...................tja, dan lust ie ook een druppel meer................dus ik lig van het zuipen niet wakker, hij doet het nu een keer, das een feit............waar ik verder niet wakker van ieg...............dat het voor menigeen geen race auto is doet niets af aan het feit dat er wel een racemotor in ligt, en die is van een andere orde dan de E46 M3.............

Waar komt uit; downsizing dus, minder massa, minder grote motor (6 clinder is mooi zat) en dan komt het allemaal wel weer goed.....................

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Michel P » 01 sep 2010, 15:19

Robin schreef:
FerdiACS1 schreef:[ als het neuken met Claudia Schiffer binnen bereik is, maar je kunt overstappen naar Doutsen Kroes, dan zwichten we allemaal, niet dan?

HUH?????

Weet je wel wie Claudia Schiffer is? Dat wereldvreemde mokkeltje hier vlak om de hoek kan niet in de schaduw staan van de lekkerste blondine van de laatste 20 jaar , en juist dat laatste maakt haar zo interessant.

Doutzen Kroes komop man. Dan zijn er nog wel lekkerder modellen. :roll:

:D
+1

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Sperdy » 01 sep 2010, 15:19

Over fotomodellen, jullie kennen mijn smaak inmiddels:

Afbeelding

PS1: zou Andre dit misschien bedoelen met 150kg en die doos etc.. denk t wel.
PS2: Over vrouwen lullen past prima in een M-draadje, is typisch misschien wel voor een M-draadje.

Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Tom » 01 sep 2010, 15:57

Heerlijk altijd die vergelijkingen hier met vrouwen of horloges en vice versa :lol:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Snipe » 01 sep 2010, 16:01

Tom schreef:Heerlijk altijd die vergelijkingen hier met vrouwen of horloges en vice versa :lol:
Het is ook logisch, want als het over een M gaat weet je dat 'ie te zwaar is. Dat 'ie vervolgens met Erica Terpstra vergeleken wordt, daar kun je de klok op gelijk zetten.

Gebruikersavatar
Leen
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
Locatie: Katwijk aan Zee

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Leen » 01 sep 2010, 21:30

steve smith schreef:
Tom schreef:
Robin schreef: Ennuh je kunt je ook afvragen waarom Rico z'n M5 na 'n dik jaar alweer te koop heeft. Verbruik etc..
Dat het ding veel verbruikt weet je vooraf toch? Je bent niet vreemd met M spul. Vind het een non-argument.. zelfde als een Ferrari kopen en het niks vinden ivm verbruik of onderhoudskosten
Ik niet. Het is een zeer geldig argument. Nog los van kosten, een e46 M3 draait vrolijk 600km op een tank, een e39 komt daar ook wel in de buurt, een E34 had een fijne vergrootte 90L tank. Een e60 M5 haalt met moeite 350km, Een e90 M3 meestal nog geen 500km. Dat is voor een daily niet alleen veel benzine, het is ook nog eens irritant vaak stilstaan en een hinderlijke onderbreking van je dag. En het hoeft niet, een e36 3.2 was superzuinig ondanks 100ps/liter.

eh , je hoort mij niet klagen hoor met die 450 km actieradius 8) (toen ik mijn evo nog dagelijks gebruikte was dat storender met zijn 45 liter tankje en een actieradius van 250km)

Wat boeit het nou dat een e46 M3 1 op 8,5 loopt en een e90m3 1 op 7,5 ? Dat zal echt geen issue zijn voor iemand die 115K stuk gooit op zo'n ding , het afschrijvingsmonster daar zou ik me persoonlijk drukker over maken 8) bij Robin bijv , bij op 20K per jaar scheelde dat zakelijk 300 liter x 1,30 ex btw . da's niet echt wereldschokkend dunkt me .

Ik heb er nu 20000 km in 7 maanden mee gereden als daily , en trust me hij verveeld me nog geen moment / en nog geen seconde twijfel gehad tussen nieuwe 535d die er had moeten komen en de ouwe 3er die ik nu heb .

maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door romo » 01 sep 2010, 21:40

Zo is het precies..............................als je je druk maakt over het verbruik..................dan heb je nooit de goede keuze gemaakt....................verbruik bij zo`n kar is een non argument..........

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door steve smith » 01 sep 2010, 23:37

Leen schreef: eh , je hoort mij niet klagen hoor met die 450 km actieradius 8) (toen ik mijn evo nog dagelijks gebruikte was dat storender met zijn 45 liter tankje en een actieradius van 250km)

Wat boeit het nou dat een e46 M3 1 op 8,5 loopt en een e90m3 1 op 7,5 ? Dat zal echt geen issue zijn voor iemand die 115K stuk gooit op zo'n ding , het afschrijvingsmonster daar zou ik me persoonlijk drukker over maken 8) bij Robin bijv , bij op 20K per jaar scheelde dat zakelijk 300 liter x 1,30 ex btw . da's niet echt wereldschokkend dunkt me .

Ik heb er nu 20000 km in 7 maanden mee gereden als daily , en trust me hij verveeld me nog geen moment / en nog geen seconde twijfel gehad tussen nieuwe 535d die er had moeten komen en de ouwe 3er die ik nu heb .

maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
Sorry. Ik ga er van uit dat iedereen 50k+ per jaar draait :bag: Beroepsdeformatie! Zo klopt het rekensommetje idd, ik had nog de twee tanken per dag van de M5T in m'n hoofd.

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Sperdy » 02 sep 2010, 12:29

Leen schreef:..maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
Een ACS1 (= 135i met wat tweaks: diff, remmerij, tjip en onderstel) is sneller dan een standaard E92M3, op (relatief) korte circuits. Op de Ring is de ACS1 dat niet. Aldus Schnitzer. Dit zijn prestaties die in mijn ogen de 1M tenminste moet evenaren of overtreffen van een getunde 135i. Ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren... afwachten maar.

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 02 sep 2010, 12:40

Het ging me niet om de kosten, het ging me om steeds te moeten tanken icm bij normaal rijden al 'n hoog verbruik terwijl je gewoon amper toeren maakt. Een E9x M3 gaat echt leven vanaf 6000RPM. Daar zit je niet vaak daily gesproken(of 't is te druk verkeer, of de afstand te kort, of 't wordt te stresserig in 't verkeer), dus kabbel je voort rond de 4000rpm ofzo. Dat is nou net 'n toerental in de praktijk dat die motor totaal niks spectaculairs laat zien, en nog steeds zuipt.Te lange verzetten met handbak en wat weer voor 'n groot deel ligt aan de totale zware natte bontjas waarin die prachtmotor zit, de E9x M3....

Ik leg dit niet meer uit.Klaar.
Laatst gewijzigd door Robin op 02 sep 2010, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door romo » 02 sep 2010, 12:41

Mee eens............................

Daarom is het juist ook zo lekker, waar dat kan, om wel los te kunnen.......................dan gaat het m.i. juist niet vervelen, altijd knallen is ook niet leuk............

Ja, ik heb ook niets met dit bont :mrgreen:

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Andre » 02 sep 2010, 13:05

Het 1 coupe ///M draadje blijft intressant:)

Gebruikersavatar
Leen
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
Locatie: Katwijk aan Zee

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Leen » 02 sep 2010, 14:49

:lol:

tsja , zoveel mensen zoveel meningen , en die moet je niet proberen op te dringen aan mensen die er niet voor open staan . it's as simple as that .

maarrrr , ik ga ook straks als ie er is in zo'n m1 sturen en dan lul ik misschien weer heel anders , tot dan kan die zware luxe trage bontjas lekker om m'n schouder zitten .

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Andre » 02 sep 2010, 19:04

Afbeelding

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 02 sep 2010, 19:07

Nou Leen, inruile die schuit voor dit speedboatje. :D

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door GTRene » 02 sep 2010, 19:17

vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.

ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door Robin » 02 sep 2010, 19:19

GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.

ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.
Heb je weer van de Cointreau genipt, kerel? :lol:

Ik moest 2x lezen, euh 3x.

:beer:

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti

Re: 1 ///M Coupe

Bericht door ErikMartijn » 02 sep 2010, 19:21

GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.

ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?
Diffuser bedoel je?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bleu_dust, Semrush [Bot] en 2 gasten