Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus?Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Tom
- Berichten: 22479
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
Zeg dat maar tegen die 100den andere nieuwe M rijders.Tom schreef:Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus?Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen.
Wees maar blij met je 3.0 Tom. Sporty, goed klinkend, normaal verbruikend en 'n normale basisprijs in 'n juiste layout/chassis/body
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupe
Voor Robin:
Stel, je neukt deze Claudio Schiffer al een jaar of twee, laten we zeggen drie:

Dan stap je na die drie jaar - om sleur te voorkomen - over naar:

... even kijken ... en na 1 seconde
Robin, je hebt helemaal gelijk.
Stel, je neukt deze Claudio Schiffer al een jaar of twee, laten we zeggen drie:
Dan stap je na die drie jaar - om sleur te voorkomen - over naar:
... even kijken ... en na 1 seconde
Robin, je hebt helemaal gelijk.
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
tja, ik vind Doutzen 'mooi', maar niet superaantrekkelijk.En te dom/jong. 
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupe
Dan is dat misverstand ook weer uit de wereld.

-
Tom
- Berichten: 22479
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
Heeft wel een langere houdbaarheidsdatumRobin schreef:En te dom/jong.
En je hoeft er geen moeilijke gesprekken mee te hebben.
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
domme vrouwen die denken dat ze 'het'weten is het ALLERergste wat er is, hoe 'goodlooking'ze ook mogen zijn, en NL zit er vol mee(teken van de doorgedraaide emancipatieshit hier)
:twisted:
BMW zou eigenlijk een soort //M tijdreismachine moeten maken, massa boeie. LOL
En daar die wijven in douwe en dan de knop indrukken dat ze getransporteerd worden naar, Nigeria, Pakistan, Siberie, achterbuurt Moskou, Yemen, Iran, Mexico, Roemenie en noem nog 's een vakantieoord uit de Neckermann, en dan die koppen zien van die mokkels. Lache!!!! :twisted:
Hoor je ze nooit meer klagen.
:twisted:
BMW zou eigenlijk een soort //M tijdreismachine moeten maken, massa boeie. LOL
En daar die wijven in douwe en dan de knop indrukken dat ze getransporteerd worden naar, Nigeria, Pakistan, Siberie, achterbuurt Moskou, Yemen, Iran, Mexico, Roemenie en noem nog 's een vakantieoord uit de Neckermann, en dan die koppen zien van die mokkels. Lache!!!! :twisted:
Hoor je ze nooit meer klagen.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupe
man het gaat hard hier.........................en ik heb het niet over het zuipen.............
Anyway
De E46 M3 was zuiniger, ik kon er wel 50km verder mee rijden ................boeie dus...........
De E92 is zwaarder, 2 cilinders meeer, 750cc meer, 77pK meer...................tja, dan lust ie ook een druppel meer................dus ik lig van het zuipen niet wakker, hij doet het nu een keer, das een feit............waar ik verder niet wakker van ieg...............dat het voor menigeen geen race auto is doet niets af aan het feit dat er wel een racemotor in ligt, en die is van een andere orde dan de E46 M3.............
Waar komt uit; downsizing dus, minder massa, minder grote motor (6 clinder is mooi zat) en dan komt het allemaal wel weer goed.....................
Anyway
De E46 M3 was zuiniger, ik kon er wel 50km verder mee rijden ................boeie dus...........
De E92 is zwaarder, 2 cilinders meeer, 750cc meer, 77pK meer...................tja, dan lust ie ook een druppel meer................dus ik lig van het zuipen niet wakker, hij doet het nu een keer, das een feit............waar ik verder niet wakker van ieg...............dat het voor menigeen geen race auto is doet niets af aan het feit dat er wel een racemotor in ligt, en die is van een andere orde dan de E46 M3.............
Waar komt uit; downsizing dus, minder massa, minder grote motor (6 clinder is mooi zat) en dan komt het allemaal wel weer goed.....................
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: 1 ///M Coupe
+1Robin schreef:FerdiACS1 schreef:[ als het neuken met Claudia Schiffer binnen bereik is, maar je kunt overstappen naar Doutsen Kroes, dan zwichten we allemaal, niet dan?
HUH?????
Weet je wel wie Claudia Schiffer is? Dat wereldvreemde mokkeltje hier vlak om de hoek kan niet in de schaduw staan van de lekkerste blondine van de laatste 20 jaar , en juist dat laatste maakt haar zo interessant.
Doutzen Kroes komop man. Dan zijn er nog wel lekkerder modellen.![]()
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupe
Over fotomodellen, jullie kennen mijn smaak inmiddels:

PS1: zou Andre dit misschien bedoelen met 150kg en die doos etc.. denk t wel.
PS2: Over vrouwen lullen past prima in een M-draadje, is typisch misschien wel voor een M-draadje.
PS1: zou Andre dit misschien bedoelen met 150kg en die doos etc.. denk t wel.
PS2: Over vrouwen lullen past prima in een M-draadje, is typisch misschien wel voor een M-draadje.
-
Tom
- Berichten: 22479
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
Heerlijk altijd die vergelijkingen hier met vrouwen of horloges en vice versa 
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupe
Het is ook logisch, want als het over een M gaat weet je dat 'ie te zwaar is. Dat 'ie vervolgens met Erica Terpstra vergeleken wordt, daar kun je de klok op gelijk zetten.Tom schreef:Heerlijk altijd die vergelijkingen hier met vrouwen of horloges en vice versa
- Leen
- Berichten: 1220
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: 1 ///M Coupe
steve smith schreef:Ik niet. Het is een zeer geldig argument. Nog los van kosten, een e46 M3 draait vrolijk 600km op een tank, een e39 komt daar ook wel in de buurt, een E34 had een fijne vergrootte 90L tank. Een e60 M5 haalt met moeite 350km, Een e90 M3 meestal nog geen 500km. Dat is voor een daily niet alleen veel benzine, het is ook nog eens irritant vaak stilstaan en een hinderlijke onderbreking van je dag. En het hoeft niet, een e36 3.2 was superzuinig ondanks 100ps/liter.Tom schreef:Dat het ding veel verbruikt weet je vooraf toch? Je bent niet vreemd met M spul. Vind het een non-argument.. zelfde als een Ferrari kopen en het niks vinden ivm verbruik of onderhoudskostenRobin schreef: Ennuh je kunt je ook afvragen waarom Rico z'n M5 na 'n dik jaar alweer te koop heeft. Verbruik etc..
eh , je hoort mij niet klagen hoor met die 450 km actieradius 8) (toen ik mijn evo nog dagelijks gebruikte was dat storender met zijn 45 liter tankje en een actieradius van 250km)
Wat boeit het nou dat een e46 M3 1 op 8,5 loopt en een e90m3 1 op 7,5 ? Dat zal echt geen issue zijn voor iemand die 115K stuk gooit op zo'n ding , het afschrijvingsmonster daar zou ik me persoonlijk drukker over maken 8) bij Robin bijv , bij op 20K per jaar scheelde dat zakelijk 300 liter x 1,30 ex btw . da's niet echt wereldschokkend dunkt me .
Ik heb er nu 20000 km in 7 maanden mee gereden als daily , en trust me hij verveeld me nog geen moment / en nog geen seconde twijfel gehad tussen nieuwe 535d die er had moeten komen en de ouwe 3er die ik nu heb .
maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupe
Zo is het precies..............................als je je druk maakt over het verbruik..................dan heb je nooit de goede keuze gemaakt....................verbruik bij zo`n kar is een non argument..........
-
steve smith
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: 1 ///M Coupe
Sorry. Ik ga er van uit dat iedereen 50k+ per jaar draaitLeen schreef: eh , je hoort mij niet klagen hoor met die 450 km actieradius 8) (toen ik mijn evo nog dagelijks gebruikte was dat storender met zijn 45 liter tankje en een actieradius van 250km)
Wat boeit het nou dat een e46 M3 1 op 8,5 loopt en een e90m3 1 op 7,5 ? Dat zal echt geen issue zijn voor iemand die 115K stuk gooit op zo'n ding , het afschrijvingsmonster daar zou ik me persoonlijk drukker over maken 8) bij Robin bijv , bij op 20K per jaar scheelde dat zakelijk 300 liter x 1,30 ex btw . da's niet echt wereldschokkend dunkt me .
Ik heb er nu 20000 km in 7 maanden mee gereden als daily , en trust me hij verveeld me nog geen moment / en nog geen seconde twijfel gehad tussen nieuwe 535d die er had moeten komen en de ouwe 3er die ik nu heb .
maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupe
Een ACS1 (= 135i met wat tweaks: diff, remmerij, tjip en onderstel) is sneller dan een standaard E92M3, op (relatief) korte circuits. Op de Ring is de ACS1 dat niet. Aldus Schnitzer. Dit zijn prestaties die in mijn ogen de 1M tenminste moet evenaren of overtreffen van een getunde 135i. Ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren... afwachten maar.Leen schreef:..maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
Het ging me niet om de kosten, het ging me om steeds te moeten tanken icm bij normaal rijden al 'n hoog verbruik terwijl je gewoon amper toeren maakt. Een E9x M3 gaat echt leven vanaf 6000RPM. Daar zit je niet vaak daily gesproken(of 't is te druk verkeer, of de afstand te kort, of 't wordt te stresserig in 't verkeer), dus kabbel je voort rond de 4000rpm ofzo. Dat is nou net 'n toerental in de praktijk dat die motor totaal niks spectaculairs laat zien, en nog steeds zuipt.Te lange verzetten met handbak en wat weer voor 'n groot deel ligt aan de totale zware natte bontjas waarin die prachtmotor zit, de E9x M3....
Ik leg dit niet meer uit.Klaar.
Ik leg dit niet meer uit.Klaar.
Laatst gewijzigd door Robin op 02 sep 2010, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupe
Mee eens............................
Daarom is het juist ook zo lekker, waar dat kan, om wel los te kunnen.......................dan gaat het m.i. juist niet vervelen, altijd knallen is ook niet leuk............
Ja, ik heb ook niets met dit bont
Daarom is het juist ook zo lekker, waar dat kan, om wel los te kunnen.......................dan gaat het m.i. juist niet vervelen, altijd knallen is ook niet leuk............
Ja, ik heb ook niets met dit bont
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
Het 1 coupe ///M draadje blijft intressant:)
- Leen
- Berichten: 1220
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: 1 ///M Coupe
tsja , zoveel mensen zoveel meningen , en die moet je niet proberen op te dringen aan mensen die er niet voor open staan . it's as simple as that .
maarrrr , ik ga ook straks als ie er is in zo'n m1 sturen en dan lul ik misschien weer heel anders , tot dan kan die zware luxe trage bontjas lekker om m'n schouder zitten .
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
Nou Leen, inruile die schuit voor dit speedboatje. 
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupe
vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?
-
Robin
- Berichten: 56223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupe
Heb je weer van de Cointreau genipt, kerel?GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.
Ik moest 2x lezen, euh 3x.
- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
Re: 1 ///M Coupe
Diffuser bedoel je?GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 10 gasten
