Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus?Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen.

Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus?Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen.
Zeg dat maar tegen die 100den andere nieuwe M rijders.Tom schreef:Hetzelfde als achteraf klagen omdat je het vooraf niet op wilt zoeken dus?Robin schreef: Nu weet jij 't omdat wij 't erover hebben, ja achteraf is alles makkelijk lullen.
Heeft wel een langere houdbaarheidsdatumRobin schreef:En te dom/jong.
+1Robin schreef:FerdiACS1 schreef:[ als het neuken met Claudia Schiffer binnen bereik is, maar je kunt overstappen naar Doutsen Kroes, dan zwichten we allemaal, niet dan?
HUH?????
Weet je wel wie Claudia Schiffer is? Dat wereldvreemde mokkeltje hier vlak om de hoek kan niet in de schaduw staan van de lekkerste blondine van de laatste 20 jaar , en juist dat laatste maakt haar zo interessant.
Doutzen Kroes komop man. Dan zijn er nog wel lekkerder modellen.![]()
Het is ook logisch, want als het over een M gaat weet je dat 'ie te zwaar is. Dat 'ie vervolgens met Erica Terpstra vergeleken wordt, daar kun je de klok op gelijk zetten.Tom schreef:Heerlijk altijd die vergelijkingen hier met vrouwen of horloges en vice versa
steve smith schreef:Ik niet. Het is een zeer geldig argument. Nog los van kosten, een e46 M3 draait vrolijk 600km op een tank, een e39 komt daar ook wel in de buurt, een E34 had een fijne vergrootte 90L tank. Een e60 M5 haalt met moeite 350km, Een e90 M3 meestal nog geen 500km. Dat is voor een daily niet alleen veel benzine, het is ook nog eens irritant vaak stilstaan en een hinderlijke onderbreking van je dag. En het hoeft niet, een e36 3.2 was superzuinig ondanks 100ps/liter.Tom schreef:Dat het ding veel verbruikt weet je vooraf toch? Je bent niet vreemd met M spul. Vind het een non-argument.. zelfde als een Ferrari kopen en het niks vinden ivm verbruik of onderhoudskostenRobin schreef: Ennuh je kunt je ook afvragen waarom Rico z'n M5 na 'n dik jaar alweer te koop heeft. Verbruik etc..
Sorry. Ik ga er van uit dat iedereen 50k+ per jaar draaitLeen schreef: eh , je hoort mij niet klagen hoor met die 450 km actieradius 8) (toen ik mijn evo nog dagelijks gebruikte was dat storender met zijn 45 liter tankje en een actieradius van 250km)
Wat boeit het nou dat een e46 M3 1 op 8,5 loopt en een e90m3 1 op 7,5 ? Dat zal echt geen issue zijn voor iemand die 115K stuk gooit op zo'n ding , het afschrijvingsmonster daar zou ik me persoonlijk drukker over maken 8) bij Robin bijv , bij op 20K per jaar scheelde dat zakelijk 300 liter x 1,30 ex btw . da's niet echt wereldschokkend dunkt me .
Ik heb er nu 20000 km in 7 maanden mee gereden als daily , en trust me hij verveeld me nog geen moment / en nog geen seconde twijfel gehad tussen nieuwe 535d die er had moeten komen en de ouwe 3er die ik nu heb .
maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
Een ACS1 (= 135i met wat tweaks: diff, remmerij, tjip en onderstel) is sneller dan een standaard E92M3, op (relatief) korte circuits. Op de Ring is de ACS1 dat niet. Aldus Schnitzer. Dit zijn prestaties die in mijn ogen de 1M tenminste moet evenaren of overtreffen van een getunde 135i. Ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren... afwachten maar.Leen schreef:..maar misschien als de geruchten waar zijn en het idd een bommetje wordt met sub gts ringtijden dan ga ik volgend jaar ook downsizen 8)
Heb je weer van de Cointreau genipt, kerel?GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.
Diffuser bedoel je?GTRene schreef:vet...mooi met geintegreerde ..........men kop grrr kom niet op de naam, in elk geval voor downforce flow onderlangs.
ja het hoort bij M maar toch had ik liever 2 dikke pijpen 1 links en 1 rechts gezien...wat druk zo en niet nodig.....al gebruiken ze geloof ik de demper ook wel eens voor de flow daar geloof ik wel eens gelezen van de Z1 ofzo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten