lol, dat dacht ik ookromo schreef:Topfuel schreef:WOW MAN!!!
idd, mooie omgeving.............................

lol, dat dacht ik ookromo schreef:Topfuel schreef:WOW MAN!!!
idd, mooie omgeving.............................
LOLdvh schreef:WoW wat een lelijke achterlichten !!!
Op de seat![]()
Toevallig had ik dat twee weken terug nog (sterker nog, was op de terugweg van Porsche waar ik met wat DFers was geweest en de Spyder nog had kunnen bewonderenRon4S schreef: Ferdi, ik heb inmiddels een echt belangrijk (min)punt aan de Spyder ontdekt; als het begint te regenen terwijl je nog lekker open rondrijdt word je nat. Voordat je ergens veilig kunt stoppen om het dakje er op te gaan klooien ben je nat. Maar zelfs dat kon me niet boeien. Ben benieuwd of ik dat over een jaar nog steeds vind...
Hey Ron, dat heb ik ook gehad met die demo. Kan het zijn dat die metalen buis uit de rolbeugel is geschoten achter je stoel? Als die er niet goed diep genoeg in zit komt het dakje net wat los en sluit ie niet goed aan.Ron4S schreef: Tot slot over de veel geroemde Porsche kwaliteit: bij de passagiersdeur sluit het raampje sinds zaterdag opeens OVER ipv ONDER het dakje omdat het raampje bij het openen van de portier niet ver genoeg lijkt te zakken. Vast een kleinigheidje, maar goed excuus om de Spyder maar weer te pakken deze week en er mee langs de dealer te rijden...Wie zij ook alweer dat liefde blind maakt...?
FerdiACS1 schreef: Een witte, handbak, fully alcantara, pccb's, airco en basisradio: dat is 'm voor mij ....
En ik weet de echte reden waarom je naar de dealer wilTot slot over de veel geroemde Porsche kwaliteit: bij de passagiersdeur sluit het raampje sinds zaterdag opeens OVER ipv ONDER het dakje omdat het raampje bij het openen van de portier niet ver genoeg lijkt te zakken. Vast een kleinigheidje, maar goed excuus om de Spyder maar weer te pakken deze week en er mee langs de dealer te rijden...Wie zij ook alweer dat liefde blind maakt...?
Als die Spyder geleverd is door Porsche Heteren dan kan ik mij wel een reden bedenken...Hans R schreef: En ik weet de echte reden waarom je naar de dealer wil![]()
Kijk, en ik dacht dat er op Df alleen maar mietjes zaten. Laat de dealer je deuren uit de auto schroeven en ik ben helemaal trots op je! Je kunt niet open genoeg rijden.Ron4S schreef:On topic: na 9 dagen staat er inmiddels al meer dan 1500km op de teller....kan hem gewoon niet laten staan, weer of geen weer. ...
Ferdi, ik heb inmiddels een echt belangrijk (min)punt aan de Spyder ontdekt; als het begint te regenen terwijl je nog lekker open rondrijdt word je nat. Voordat je ergens veilig kunt stoppen om het dakje er op te gaan klooien ben je nat. Maar zelfs dat kon me niet boeien...
Tot slot over de veel geroemde Porsche kwaliteit: bij de passagiersdeur sluit het raampje sinds zaterdag opeens OVER ipv ONDER het dakje omdat het raampje bij het openen van de portier niet ver genoeg lijkt te zakken...
Optiecode 069 achter de balie?Tom schreef:Als die Spyder geleverd is door Porsche Heteren dan kan ik mij wel een reden bedenken...Hans R schreef: En ik weet de echte reden waarom je naar de dealer wil![]()
Yes sir! goddamn..!steve smith schreef:Optiecode 069 achter de balie?Tom schreef:Als die Spyder geleverd is door Porsche Heteren dan kan ik mij wel een reden bedenken...Hans R schreef: En ik weet de echte reden waarom je naar de dealer wil![]()
Da's dan weer jammer..Hans R schreef:Niet achter de balie, deze heeft buiten een mooi koppie ook nog inhoud in dat koppie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett, Kasteel, Peter-Paul, Semrush [Bot], tomgtr en 5 gasten