Niels schreef:V70
Heb het draadje even verplaatst aangezien het over auto's gaat
Persoonlijk vind ik een A4/3-serie de fijnste auto klasse om te rijden. Comfi maar geen boot daarnaast stuurt de 3 serie fantastisch en is een A4 een topper om te zien. Zelfs de C-klasse vind ik een prima ding. Vind je dat groot genoeg dan is dit je categorie. Het is jammer dat "da woman" geen Beemer wil aangezien je nu ook al A4 rijdt. Een S4 kopen is dan misschien gaaf maar voor de normale kilometers kijk je toch weer tegen hetzelfde dash aan en dan met een lege(re) bankrekening.
De E vind ik denk ik nog de beste keuze als het groter moet en er geen E61 mag komen. Het hout sloop je gewoon van het dash en daar is wel wat anders voor te krijgen. Op de A6 ben ik zelf op de een of andere manier wat uitgekeken. Ten tijde van de introductie fantastisch maar inmiddels vind ik em toch wel wat gedateerd aandoen. Daarnaast overtuigd het dashboard mij niet echt, ik vind het te plasticerig.
V70, hoe verrassend
Maar op zich niet eens zo'n gek idee, maar dan in de XC70 uitvoering.
Die 2.5T motor ligt volgens mij ook in de Kuga toch, daar zijn ze in ieder geval wel lovend over.....
De A4 waar ik nu in rijd is mijn eerste Audi, maar ik moet zeggen dat ik wel verkocht ben.
Voorheen als ik ergens met m'n pa naar toe moest dan wilde ik altijd wel met zijn wagen ( ik reed een Volvo V40, hij een E39 )
Vanaf het moment dat ik de Audi voor de deur had staan was er geen twijfel meer bij mij.
Al is de Audi een "klasse" lager dan de 5 van m'n pa, ik vind hem op alle vlakken beter ( met uitzondering van de aandrijving, die zit op de verkeerde plek

)
Qua interieur afbouw, qua rij geluiden, gewoon in geheel als gevoel...
Nou heb ik pasgeleden een zeer kort stukje gereden in een E60 en ik moet zeggen dat het verschil met de E39 wel zeer groot is, in het voordeel van de E60 natuurlijk. Maar nog steeds vond ik mijn "oude" A4 beter qua afwerking.
Maar ja, de vrouw he, die wil geen BMW...
Een collega kwam vandaag al met het idee om haar een blinddoek voor te doen en dan mee te laten rijden in een E60.
Denk dat ze dat op zich geen probleem vind, en dat ze het fantastisch vind rijden, maar zodra ze ziet dat het een BMW is, gelijk haar veto uitspreekt...
Qua grootte volstaat de huidige A4 Avant, dus een C-klasse zou dan ook wel volstaan, al heb ik het idee dat die kleiner is qua binnenruimte, maar daar kan ik me in vergissen.
E-klasse heb ik even nagevraagd, maar zwakke plekken daar zijn toch vooral de bakken en het command systeem. Verder heb ik het eerlijk gezegd niet echt zo met Mercedes.
Weet niet wat het is, waarschijnlijk heb ik met Mercedes wat mijn vrouw met BMW heeft.....
Moeilijk moeilijk moelijk.......
Iemand anders nog interesse in een vrouw met wat ervaring....
In overleg kunnen we een proeftijd afspreken.
Ze heeft niet veel eisen, anders zou ze het ook niet zo lang met mij uithouden.
Oh, als je BMW rijdt hoef je niet te reageren.....