Damn, die vond ik al klein.Oof schreef:De E90 is iets ruimer achterin.

Damn, die vond ik al klein.Oof schreef:De E90 is iets ruimer achterin.
True, onze Mondeo is ook lekker ruim.Oof schreef:Zoals ik zei het is net wat he gewend ben. Mijn Volvo 850 was een jaar lang de stap en uitgaans auto van mijn vrienden en mij. Toen ik die verkocht voor een 1 serie werd dat ook niet echt in dank afgenomen.
Sorry, FWD.....Tristan schreef:Misschien ook een 'out-sider' maar een Mondeo ST220?
6-cil, handbak, redelijk uniek en wat ik er toen van gelezen heb is dat men zeer te spreken was van de wegligging. Daarnaast is een leuke voor onder de 20K te krijgen onder een 100K km's.
SorryOh en voordta iemand als suggestie met een AMG mercedes komt, laat maar, tenzij die een handbak heeft !
V70, hoe verrassendNiels schreef:V70![]()
Heb het draadje even verplaatst aangezien het over auto's gaat![]()
Persoonlijk vind ik een A4/3-serie de fijnste auto klasse om te rijden. Comfi maar geen boot daarnaast stuurt de 3 serie fantastisch en is een A4 een topper om te zien. Zelfs de C-klasse vind ik een prima ding. Vind je dat groot genoeg dan is dit je categorie. Het is jammer dat "da woman" geen Beemer wil aangezien je nu ook al A4 rijdt. Een S4 kopen is dan misschien gaaf maar voor de normale kilometers kijk je toch weer tegen hetzelfde dash aan en dan met een lege(re) bankrekening.
De E vind ik denk ik nog de beste keuze als het groter moet en er geen E61 mag komen. Het hout sloop je gewoon van het dash en daar is wel wat anders voor te krijgen. Op de A6 ben ik zelf op de een of andere manier wat uitgekeken. Ten tijde van de introductie fantastisch maar inmiddels vind ik em toch wel wat gedateerd aandoen. Daarnaast overtuigd het dashboard mij niet echt, ik vind het te plasticerig.
Tja, ik kan er niet echt de vinger op leggen.Marco R. schreef:Wat is haar probleem eigenlijk met BMW? Met 'haar' bedoel ik trouwens 'de bitch' zoals eerder genoemd in dit anti BMW verhaal:P.
Zet die maar op de stoep hoor....Robin Hartog schreef:De eerste RS4 had 380pk, de tweede 420pk. De S4 die hierboven in linkjes staat heeft 344pk. Maja, volgens mij is een RS4 gewoon meer hardcore, terwijl hij er niet zo uit ziet. (Het eerste type RS4 dan)
Een RS4 B5 is dus niets voor je? Staan er bijvoorbeeld 3 op Autotrader waarvan 2 onder de 24.000 euro. Schitterend ding, en het zal volgens mij erg goed rijden.![]()
Ben zo bang dat daar wat moeilijker sportief mee te rijden is......Arie Tussengas schreef:Ik weet niet of het vloeken in de kerk is, maar ik heb Lexus nog niet voorbij zien komen.
Nou geloof me, alle mannen hebben wel een grote bek, maar er zijn er maar weinig die thuis echt wat te zeggen hebben....HansD schreef:Ja hallo, als ze de kleur niet eens mag bepalen (en het merk) blijft er weinig over dan de specs doorlezen.
Vraag anders eerst even welke kleur je 'mag' (moet) kopen dan kan daar rekening mee worden gehouden met het plaatsen van linkjes 8) .
I knowNou geloof me, alle mannen hebben wel een grote bek, maar er zijn er maar weinig die thuis echt wat te zeggen hebben....![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Darudevampire, krentenbol, Martijn_bmw en 3 gasten