Maar los daarvan, dan is het wel een mooie oplossing. Mag ik vragen wat je er voor kwijt was?
€ 139 euro + nog wat verzendkosten. Op zich een mooie oplossing en geeft je een stuk meer stabiliteit, ook in de normale sportstoelen.vwk schreef:Zowel sedan als coupé komt de gordel van het midden af naar buiten toe. Vraag me eigenlijk af waarom![]()
Maar los daarvan, dan is het wel een mooie oplossing. Mag ik vragen wat je er voor kwijt was?
Dat betekend dus ook direct andere klauwen...?Tristan schreef:M3 3.2 schijven + Hawk HT10 blokken. Prima voor op de weg en circuit.
Helemaal mee eens. Ik ben er in elk geval erg tevreden over. Maar dan moeten de klauwen er inderdaad wel bij.M3 3.2 schijven + Hawk HT10 blokken. Prima voor op de weg en circuit.
Loopt zo een 328i gewoon 255 op de klok? Standaard? Zonder modificaties?yorick schreef:Mijne deed idd ook 255 op de teller met het 2.93 diff. Nu ook een 3.15 met een top van krap 245.
Standaard loopt ie rustiger idd, reken maar terug, 2,93 tegen 3,15 iets van 7,5% uit mn hoofd. Vond het 2,93 diff lekkerder rijden op snelweg, lekker 140 knorren met 3000, kan nu niet meer, maar driften is leuker.EG schreef:Dat ie dik in het rood zit komt door die andere diff toch? Lijkt me sterk dat ie al zo snel dik in de begrenzer zit.(met standaard overbrenging).
Dan heb ik hier een kleine toevoeging op: De hardware is nu goed, maar het formaat blijft gehandicapped.Knot schreef:Zoals overal reeds gepost (kijk even in mijn 328i topic), standaard formaat schijven, ATE powerdiscs (150-200 euro) 286mm, Hawk HT10 blokken (150-200 euro), Stalen remleidingen en ATE blue vloeistof, remt super en geen gekloot met fuseestukken enzo, minutenwerk en ik vind het de beste oplossing voor een E36. Dan rij ik nog met een zwaar ding vol interieur etc, gestript moet het helemaal goed remmen!
Gebruikers op dit forum: erwin20vt en 4 gasten