en ja Tomos(lol @filmpje aso/mafkees
ahhaha zoiets was het die van men zus
Pffff, wtf zeg. "Ga kijken met wie je te maken heb, ga kijken!" Echt, ik had hem ook gaan natrekken ook.Fernando schreef:Je zou die gozer toch het licht uit z'n ogen willen stompen? Maar wat een drama zo'n agent, de manier hoe die zich de huid vol laat schelden en vervolgens helemaal niks doet? ONBEGRIJPELIJK!!! Vinden ze het gek dat ze geen respect meer hebben? :twisted:
VANAF 6.12 KIJKEN:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RI-kT1hzVJ8#t=06m12s[/youtube]
Inderdaad! Daar had je bijkans al op straat gelegen met de handjes in de boeien waarna die agenten rustig siesta gaan houden om dan eens te kijken wie je bent.Tristan schreef:LOL, zoiets moet je proberen in Italie of Spanje. Mag je de eerste paar dagen vloeibaar voedsel eten denk ik....
Inderdaad, goed bangmaken die vent. Maar nee, meneer geeft een grote bek en de veldwachter durft niet meer.....jarno trulli schreef:Als ik in die agent zijn schoenen had gestaan had ik alles inderdaad nagetrokken en ook heel die auto laten doorzoeken en de hele rambam.
Niet zo heel lang geleden is/was er discussie over het gezag/respect van de agent. Met dit filmpje laten ze juist zien dat een grote bek tegen oom agent loont. Hij komt er vanaf met 90 euro. FAIL. Ieder bluffertje denkt dat nu ook te kunnen doen.FrankS schreef:Aan de andere kant, wil je dat machtspelletje gaan spelen... ja hij heeft een grote bek maar wellicht hebben die agenten zoiets van... naja wat moet je met dat soort loze bedreigingen
Lekker scherp woord, verkeershufter… ’Open de jacht op de verkeershufter!’, brult het CDA en ’t volk buigt devoot voor zoveel daadkracht. Straffen verdubbelen en een heuse hufterindex invoeren, chapeau!
Maar wanneer bén je een verkeershufter? Daarvoor vol gas naar Wegmisbruikers, tv-programma van politie en SBS. Gebrekkig Nederlands sprekende meneer zonder remlichten negeert ’n stopteken, roept dat hij geen rijbewijs heeft, bedreigt de agent en foetert hem z’n auto uit… Boete: 90 euro, voor ’t niet dragen van de gordel. Tikt niet aan op die CDA-index, dus we kunnen hier onmogelijk spreken over een verkeershufter.
Zelfde programma: een meneer probeert de boot naar Texel te halen, rijdt op een verlaten weg 14 kilometer te hard en passeert een doorgetrokken streep. Vriendelijk toont hij z’n papieren. Boete: 220 euro. Ongetwijfeld moet hij vaker die boot halen en scoort hij lekker op de index. Dubbele boete dus! Zal ’m leren, die hufter.
Het is sowieso.Metchu schreef:ik vind die politie-agent een grotere sukkel dan die gast... en dat zegt een hoop...
ik kreeg zoiezo trouwens kromme tenen van de opmerking: "je hebt toch niets te verbergen" en het zoiezo proberen uit te lullen van die gast...
Was laatst zo'n motoragent bij een babbelprogramma met uitleg over het systeem. Als je geen strepen bijhaalt, is het niet best. man was rond de 40, en 1400 netto in de maand.Tom schreef:Ik heb voor elk beroep wel respect, maar om de politie hier moet ik ook altijd lachen. Het woord gezag is er niet meer bij sinds ze iedereen daar blind aannemen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 12 gasten