Hoezo vooroordelen bevestigen......
- Michel P
Hoezo vooroordelen bevestigen......
Wel mooi dat die gaat emigreren........... gek dat de agent hem niet aanklaagt voor belediging, wat een dramatisch gedrag............
http://www.dumpert.nl/mediabase/688411/ ... _boos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dumpert.nl/mediabase/688411/ ... _boos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Hoezo vooroordelen bevestigen......
G#dverdomme onze god een beetje te beledigen :!: 
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dikke 8 minuten... Ga ik niet naar kijken, bij/op welk tijdstip wordt het leuk?

- Niels
- Auto: Prius+
nou al vrij snel hoor 
- Arthur
Nou nog 1x dan... Edit: idd vanaf 2 minuten 
- JP
In sommige landen had ie allang voorovergebogen op de grond gelegen met handboeien om en een gummie-knuppel in zijn.....
- Casper
In Turkije bijvoorbeeld....en terecht....!JP schreef:In sommige landen had ie allang voorovergebogen op de grond gelegen met handboeien om en een gummie-knuppel in zijn.....
-
Christoph
+1Casper schreef:In Turkije bijvoorbeeld....en terecht....!JP schreef:In sommige landen had ie allang voorovergebogen op de grond gelegen met handboeien om en een gummie-knuppel in zijn.....
- RVV
En toch heeft die Turk gelijk. Moreel gezien dan.
- Jurriuit
Waarom pikt die agent dat allemaal?
Hij lijkt wel bang om die man op te pakken terwijl hij daar toch het volste recht toe heeft.
Hij lijkt wel bang om die man op te pakken terwijl hij daar toch het volste recht toe heeft.
- ///Martin
- Casper
-Rico schreef:En toch heeft die Turk gelijk. Moreel gezien dan.
Laatst gewijzigd door Casper op 02 nov 2009, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Die Turk reageert terecht emotioneel, hij word namelijk gewoon genaaid, in tegenstelling tot vele anderen trekt hij wel zijn bek open. Het is namelijk ook behoorlijk intimiderend ALS je zo'n vette camera op je snuffert krijgt gedrukt. Daarbij komt dat die man niet willens en wetens te hard te gevaarlijk aan het rijden was. 180 in zo'n S klasse is nog minder dan een eitje. Het is gewoon weer zo'n vieze naaistreek. Heb al helemaal geen goed woord over voor dit laffe gedoe van die volksnaaiers. En ook nog een keer lafbekken, want ze durven hem niet eens echt aan te pakken, zoals belediging ed. Daarom nog minder respect, below zero voor die struikrovers.
- JP
Hardwerkende mensen in dikke blaffers betalen al meer aan belastingen en accijnzen (bpm van die AMG is ook niet misselijk)
Zouden ze toch ook iets mogen dan het gewone gepeupel...?

Zouden ze toch ook iets mogen dan het gewone gepeupel...?
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Laatste deel ben ik het wel mee eens.Rico schreef:Die Turk reageert terecht emotioneel, hij word namelijk gewoon genaaid, in tegenstelling tot vele anderen trekt hij wel zijn bek open. Het is namelijk ook behoorlijk intimiderend ALS je zo'n vette camera op je snuffert krijgt gedrukt. Daarbij komt dat die man niet willens en wetens te hard te gevaarlijk aan het rijden was. 180 in zo'n S klasse is nog minder dan een eitje. Het is gewoon weer zo'n vieze naaistreek. Heb al helemaal geen goed woord over voor dit laffe gedoe van die volksnaaiers. En ook nog een keer lafbekken, want ze durven hem niet eens echt aan te pakken, zoals belediging ed. Daarom nog minder respect, below zero voor die struikrovers.
Maar je rijdt die snelheid. "Ik had het niet door." My ass, je hebt echt wel door dat je met een groot snelheidsverschil de rest van de weggebruikers inhaald. Ik heb met hetzelfde bijltje gehakt, je weet wat je hebt gedaan. Ga je dan niet zo gedragen en jezelf de discriminatie toeschuiven. Hier gaan je handen toch van jeuken, helemaal de herhaaldelijke opmerking over dat hij een turk is. Rot toch op. Ze weten het allemaal heel goed en willen graag weer terug naar hun eigen land omdat het hier allemaal zo "kut". Maar gaan doen ze niet hoor, die S-klasse moet toch betaald worden. En in Turkije maar vertellen hoeveel ze hier wel niet verdienen en pronken met het mooie materiaal. Nee dan ben je lekker bezig
Tuurlijk zijn die agenten lafbekken en moeten ze hem inrekenen.
- Arthur
En nog uitgekeken ookArthur schreef:Nou nog 1x dan... Edit: idd vanaf 2 minuten
- Arthur
Tot aan de 1e komma ben ik het met je eensRico schreef:Die Turk reageert terecht emotioneel, hij word namelijk gewoon genaaid, in tegenstelling tot vele anderen trekt hij wel zijn bek open. Het is namelijk ook behoorlijk intimiderend ALS je zo'n vette camera op je snuffert krijgt gedrukt. Daarbij komt dat die man niet willens en wetens te hard te gevaarlijk aan het rijden was. 180 in zo'n S klasse is nog minder dan een eitje. Het is gewoon weer zo'n vieze naaistreek. Heb al helemaal geen goed woord over voor dit laffe gedoe van die volksnaaiers. En ook nog een keer lafbekken, want ze durven hem niet eens echt aan te pakken, zoals belediging ed. Daarom nog minder respect, below zero voor die struikrovers.
-
xaban
- Auto: E92 325i
Die Turk heeft wel gelijkt, je wordt echt vaak zomaar aangehouden als buitenlander zijnde of je wel de eigenaar bent van de auto, echter gaat hij veelste ver. Je bent in overtreding, punt.
- Peric
Toevallig gezien tijdens het zappen.
Vond het dieptriest dat die Turk de discriminatie-troef uitspeelde.. Iedereen die 164 rijd en gezien wordt door die droeftoeters met camera wordt van de weg geplukt. En dat het nou toevallig een Turk in een S-klasse is heeft er niets mee te maken. Jammer dat die agent geen Turks spreekt, had 'ie 'm gelijk op kunnen pakken voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen voorstander van dit programma. Maar ik kon het slecht trekken die die schreeuwerd maar bleef roepen dat 'ie een Turk met een S-klasse is.
Vond het dieptriest dat die Turk de discriminatie-troef uitspeelde.. Iedereen die 164 rijd en gezien wordt door die droeftoeters met camera wordt van de weg geplukt. En dat het nou toevallig een Turk in een S-klasse is heeft er niets mee te maken. Jammer dat die agent geen Turks spreekt, had 'ie 'm gelijk op kunnen pakken voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen voorstander van dit programma. Maar ik kon het slecht trekken die die schreeuwerd maar bleef roepen dat 'ie een Turk met een S-klasse is.
- RVV
Is toch ook zo 
- Arthur
@Xaban: 's avonds in het donker in een donkere Mercedes met donkere ramen (?), dan zie je niet wat voor kleur mens erin zit. Als na de kentekencheck blijkt dat het een Turk is doet niet meer terzake. Als agent houd je iemand aan die 60-70km te hard rijdt. Vind ik een smoesje.
-
xaban
- Auto: E92 325i
Daarom zeg ik ook, je bent in overtreding punt, het is terecht dat ze je aanhouden. Maar de Turk geeft aan dat dat vaker gebeurd, en daar geef ik hem dus gelijk.Arthur schreef:@Xaban: 's avonds in het donker in een donkere Mercedes met donkere ramen (?), dan zie je niet wat voor kleur mens erin zit. Als na de kentekencheck blijkt dat het een Turk is doet niet meer terzake. Als agent houd je iemand aan die 60-70km te hard rijdt. Vind ik een smoesje.
Ik ben ook ooit zo aangehouden, dat ik te hard aan het rijden was, wilde ik de meting zien, hadden ze die niet.
- RVV
Voor wat betreft discriminatie verhaal, dat is natuurlijk ook de schuld van de slappe sociaal maatschappelijke collectieve houding die hier in Nederland ons word aangesmeerd. Hij probeert gewoon op dezelfde naaistreek
manier terug te slaan.
manier terug te slaan.
- Arthur
Hij had toch nog nooit met de politie te maken gehad? Kan hij ook niet weten dat het vaker gebeurd
Of van horen zeggen? 
- Kasteel
Zijn manier van reageren en houding gaan nergens over, 100 keer zielig excuus en geen enkel antwoord op een vraag geven, lijkt wel een hysterisch kind dat niet voor reden vatbaar is. Boete vind ik overigens ook onzinen houding van agenten is ook kont.