Hoezo vooroordelen bevestigen......

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Hoezo vooroordelen bevestigen......

Bericht door GTRene » 03 nov 2009, 11:47

lol @Rico, je had me moeten zien ik was de braafheid himself...echt :thumbup:

en ja Tomos(lol @filmpje aso/mafkees :mrgreen: ) tijd was dat :mrgreen: ik weet nog voor men 16de ik was toen 13 of 14? men eerste crosbrommer een mobiletje spatborden e.d. afzagen haha beetje stoer maken (zover dat kon) en men neef was er ook wel eens en die mocht dan de mobilette (een hele nette brave van men zus) meenemen de bossen in...ja zei men zus wel voorzichtig ermee omgaan...ja zei men neef dan :lol: ze moest eens weten wat een scheurpiloot hij was (rijd nu nog steeds crosmotor wedstrijden maar nu enduro?) dat ging er af en lol dat we hadden :banaan: wat een tijd...toen reden we gewoon via de weg naar het bos :df: wat nou lopen :wink: en toen kon je nog crossen in de bossen...nu mag je bijna niks meer :hammer:

ahhaha zoiets was het die van men zus :hosanna: gaaf :mrgreen:

Afbeelding

Fernando

Bericht door Fernando » 10 mei 2010, 18:18

Je zou die gozer toch het licht uit z'n ogen willen stompen? Maar wat een drama zo'n agent, de manier hoe die zich de huid vol laat schelden en vervolgens helemaal niks doet? ONBEGRIJPELIJK!!! Vinden ze het gek dat ze geen respect meer hebben? :twisted:

VANAF 6.12 KIJKEN:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RI-kT1hzVJ8#t=06m12s[/youtube]

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 mei 2010, 19:19

Fernando schreef:Je zou die gozer toch het licht uit z'n ogen willen stompen? Maar wat een drama zo'n agent, de manier hoe die zich de huid vol laat schelden en vervolgens helemaal niks doet? ONBEGRIJPELIJK!!! Vinden ze het gek dat ze geen respect meer hebben? :twisted:

VANAF 6.12 KIJKEN:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RI-kT1hzVJ8#t=06m12s[/youtube]
Pffff, wtf zeg. "Ga kijken met wie je te maken heb, ga kijken!" Echt, ik had hem ook gaan natrekken ook. :roll:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 mei 2010, 19:30

WTF wat een grote bek.....ik zou heel ff 10sec de camera uitzetten.......en hem idd goed natrekken ed.....

Robertdj

Bericht door Robertdj » 10 mei 2010, 19:44

"We kunnen haar wel een prent geven voor het niet dragen van de autogordel, als we haar toch aan de kant zetten" "Als je iets hebt tegen een camera, dan heb je iets te verbergen"

Maargoed, het bluffertje had gelijk opgepakt moeten worden. De volgende gaat weer een stapje verder, kijken waarmee je weg kan komen. Sowieso dom dat ze dit laten zien, pure aanmoediging voor dat volk(waarmee ik doel op egotrippende aso's, niet op allochtonen).

Tristan

Bericht door Tristan » 10 mei 2010, 19:55

LOL, zoiets moet je proberen in Italie of Spanje. Mag je de eerste paar dagen vloeibaar voedsel eten denk ik....

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 10 mei 2010, 19:56

Knuppel in zijn nek, klaar alweer

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 10 mei 2010, 20:05

je hoort dat figuur toch ook zeggen dat hij geen rijbewijs heeft? bij mij wisten ze met de motor niet hoe gauw ze die op konden schrijven. Als ik in die agent zijn schoenen had gestaan had ik alles inderdaad nagetrokken en ook heel die auto laten doorzoeken en de hele rambam.

FrankS

Bericht door FrankS » 11 mei 2010, 12:05

Aan de andere kant, wil je dat machtspelletje gaan spelen... ja hij heeft een grote bek maar wellicht hebben die agenten zoiets van... naja wat moet je met dat soort loze bedreigingen

Aan de andere kant moet die gast gewoon een nekschot krijgen.

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 11 mei 2010, 14:06

Tristan schreef:LOL, zoiets moet je proberen in Italie of Spanje. Mag je de eerste paar dagen vloeibaar voedsel eten denk ik....
Inderdaad! Daar had je bijkans al op straat gelegen met de handjes in de boeien waarna die agenten rustig siesta gaan houden om dan eens te kijken wie je bent.

Mogen ze wat mij betreft hier ook doen met zulke figuren trouwens.

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 11 mei 2010, 14:54

jarno trulli schreef:Als ik in die agent zijn schoenen had gestaan had ik alles inderdaad nagetrokken en ook heel die auto laten doorzoeken en de hele rambam.
Inderdaad, goed bangmaken die vent. Maar nee, meneer geeft een grote bek en de veldwachter durft niet meer.....

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 11 mei 2010, 14:55

Wie heeft vandaag toevallig die column in de Telegraaf gelezen? Ging ook hierover, prachtig.

Zal eens zoeken of ik hem online kan vinden...

Harrie

Bericht door Harrie » 11 mei 2010, 14:58

FrankS schreef:Aan de andere kant, wil je dat machtspelletje gaan spelen... ja hij heeft een grote bek maar wellicht hebben die agenten zoiets van... naja wat moet je met dat soort loze bedreigingen
Niet zo heel lang geleden is/was er discussie over het gezag/respect van de agent. Met dit filmpje laten ze juist zien dat een grote bek tegen oom agent loont. Hij komt er vanaf met 90 euro. FAIL. Ieder bluffertje denkt dat nu ook te kunnen doen.

Mee naar bureau die gast, en daar helemaal doorlichten en voor alles opschrijven wat maar kan. Misschien zelfs een nachtje af laten koelen.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 11 mei 2010, 15:33

Ja, gevonden. :)
Lekker scherp woord, verkeershufter… ’Open de jacht op de verkeershufter!’, brult het CDA en ’t volk buigt devoot voor zoveel daadkracht. Straffen verdubbelen en een heuse hufterindex invoeren, chapeau!
Maar wanneer bén je een verkeershufter? Daarvoor vol gas naar Wegmisbruikers, tv-programma van politie en SBS. Gebrekkig Nederlands sprekende meneer zonder remlichten negeert ’n stopteken, roept dat hij geen rijbewijs heeft, bedreigt de agent en foetert hem z’n auto uit… Boete: 90 euro, voor ’t niet dragen van de gordel. Tikt niet aan op die CDA-index, dus we kunnen hier onmogelijk spreken over een verkeershufter.

Zelfde programma: een meneer probeert de boot naar Texel te halen, rijdt op een verlaten weg 14 kilometer te hard en passeert een doorgetrokken streep. Vriendelijk toont hij z’n papieren. Boete: 220 euro. Ongetwijfeld moet hij vaker die boot halen en scoort hij lekker op de index. Dubbele boete dus! Zal ’m leren, die hufter.
:mrgreen:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 11 mei 2010, 15:53

Leuk stukje, schiet inderdaad niet op.

Denk dat meerdere DF-ers zich wel in die eerste kerel kunnen vinden (al is het alleen maar vanwege de afwezigheid van haar al dan niet i.c.m. een bmw :mrgreen: ).

Metchu

Bericht door Metchu » 11 mei 2010, 17:13

ik vind die politie-agent een grotere sukkel dan die gast... en dat zegt een hoop...

ik kreeg zoiezo trouwens kromme tenen van de opmerking: "je hebt toch niets te verbergen" en het zoiezo proberen uit te lullen van die gast...

Christoph

Bericht door Christoph » 11 mei 2010, 17:24

Metchu schreef:ik vind die politie-agent een grotere sukkel dan die gast... en dat zegt een hoop...

ik kreeg zoiezo trouwens kromme tenen van de opmerking: "je hebt toch niets te verbergen" en het zoiezo proberen uit te lullen van die gast...
Het is sowieso.

Maar verder, die gasten zitten lekker hun tijd uit te zitten tot pre-pensioen, pakken ze vast nog net mee. Niet te veel stress meenemen naar huis, pluk de dag. Er is toch al geen hoop meer voor het Nederlandse systeem.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 11 mei 2010, 17:36

En ergens kan ik me dat nog voorstellen ook.

Als het systeem je toch niet support, waarom dan iedere dag met een dikke nek en een vet hart naar huis rijden?

Dan flikker je voor je pensioen een keer om en is het afgelopen met je. En waarom?

Tom

Bericht door Tom » 11 mei 2010, 18:28

Ik heb voor elk beroep wel respect, maar om de politie hier moet ik ook altijd lachen. Het woord gezag is er niet meer bij sinds ze iedereen daar blind aannemen.

Macboy

Bericht door Macboy » 17 mei 2010, 22:42

Wel grappig dat zoiets alleen in Nederland lijkt te kunnen ...

In Macedonië zo'n bek tegen een agent en je krijgt me toch een klap van z'n knuppel !

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 17 mei 2010, 23:30

Tom schreef:Ik heb voor elk beroep wel respect, maar om de politie hier moet ik ook altijd lachen. Het woord gezag is er niet meer bij sinds ze iedereen daar blind aannemen.
Was laatst zo'n motoragent bij een babbelprogramma met uitleg over het systeem. Als je geen strepen bijhaalt, is het niet best. man was rond de 40, en 1400 netto in de maand.
If you pay peanuts, you get monkeys.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 mei 2010, 09:10

Of zouden ze via het kenteken gezien hebben dat hij echt crimineel was? Durfden ze niet meer? Wel erg apart, weet zeker dat ik er niet mee weg kom mocht ik dit van plan zijn.

Plaats reactie