Gelukkig, ik dacht al. Waarom zo slecht geupload?Martijn Koevoets schreef:Dat weet ik wel zeker...

Gelukkig, ik dacht al. Waarom zo slecht geupload?Martijn Koevoets schreef:Dat weet ik wel zeker...
FreudeamFahren schreef:Mijn laatste punt van kritiek betreft het woordgebruik (of schrijfstijl zo je wilt): er wordt krampachtig gezocht naar stijlfiguren, die vervolgens kant noch wal raken. Een voorbeeldje?Olie in cilinders? Dat walmt... Vloeibare olie? Ik kom het in vaste vorm nooit tegen in een auto. Less is more, zeker bij dit soort stukken. Uit een andere test:De tien cilinders waren inmiddels ruimschoots gevuld met vloeibare olieDat vindt de redacteur persoonlijk? Kennelijk vindt hij ook wel eens iets voor een ander...? En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Wellicht dat een goede eindredacteur soelaas kan bieden?Persoonlijk vind ik het een erg mooie auto en het is onmiskenbaar een echte Porsche.
Eens met de domme hierboven, waarbij ik aan wal sta ipv eropFreudeamFahren schreef:Als "stuurman op de wal" waar het geschreven autotests betreft heb ik eigenlijk geen recht om commentaar te hebben, maar aan de andere kant: daar is een forum voor, dus .........My € 0,02...
Erik dB schreef:waarbij ik aan wal sta ipv eropFreudeamFahren schreef:Als "stuurman op de wal" (...)![]()
Helemaal mee eens! Het is ook niet allemaal alleen maar kommer & kwel, dat moet zeker gezegd. Ik vond bijvoorbeeld de opmerkingen n.a.v. de test rondom het SMG, en dan met name hoe optimaal sportief en optimaal comfortabel te gebruiken, wel erg interessant, vooral omdat ik er iets van kon leren. Dat soort praktijkervaring lees je in evo of Autovisie ook niet vaak namelijk.Erik dB schreef:Dit neemt niet weg dat ik het een prima initiatief vind! (en een geweldige wagen)
Vond ze toen beter dan nu. Als Tiff of Vicky een test doet heb ik daarna een idee van wat ik van die auto kan verwchten. Als JC een auto rijdt weet ik daarna of het image al dan niet past bij een londonaar met midlife crisis. En dat boeit me nou net geen reet!Ravin ///M schreef:l Oude afleveringen van Top Gear waren
ook een lachertje vergelene bij nu toch
Arthur schreef:Ik geen moeilijke woorden
Ter illustratie...Robin Hartog schreef:Gelukkig, ik dacht al. Waarom zo slecht geupload?Martijn Koevoets schreef:Dat weet ik wel zeker...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 16 gasten