Gelukkig, ik dacht al. Waarom zo slecht geupload?Martijn Koevoets schreef:Dat weet ik wel zeker...
Test BMW M5
- Robin Hartog
Re: Test BMW M5
-
steve smith
FreudeamFahren schreef:Mijn laatste punt van kritiek betreft het woordgebruik (of schrijfstijl zo je wilt): er wordt krampachtig gezocht naar stijlfiguren, die vervolgens kant noch wal raken. Een voorbeeldje?Olie in cilinders? Dat walmt... Vloeibare olie? Ik kom het in vaste vorm nooit tegen in een auto. Less is more, zeker bij dit soort stukken. Uit een andere test:De tien cilinders waren inmiddels ruimschoots gevuld met vloeibare olieDat vindt de redacteur persoonlijk? Kennelijk vindt hij ook wel eens iets voor een ander...? En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Wellicht dat een goede eindredacteur soelaas kan bieden?Persoonlijk vind ik het een erg mooie auto en het is onmiskenbaar een echte Porsche.
Wilde eens niet de azijnzeiker zijn die dit ter sprake bracht maar ben het volledig met je eens.
- Erik dB
Eens met de domme hierboven, waarbij ik aan wal sta ipv eropFreudeamFahren schreef:Als "stuurman op de wal" waar het geschreven autotests betreft heb ik eigenlijk geen recht om commentaar te hebben, maar aan de andere kant: daar is een forum voor, dus .........My € 0,02...
Wat mij bij de M5 test erg opviel (met name in het begin), is dat ik het meer vond lijken op een ode aan de auteur zelf dan een artikel over de M5. Er wordt wel érg veel geschreven over persoonlijke ervaringen en "ik dit" en "ik dat".
Dit neemt niet weg dat ik het een prima initiatief vind! (en een geweldige wagen
-
Metchu
Kritieken zijn altijd welkom natuurlijk, als ze maar onderbouwd zijn.
Gelukkig geen kritiek op de video
hahahahaha neehoor grapje, die zijn bekend 
Gelukkig geen kritiek op de video
-
steve smith
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, je krijgt nl een hele andere test. Het referentiekader is behoorlijk anders dan van de gemiddelde autojournalist die een hoop onzin uitkraamt die voor 50% uit de folder komt en voor 50% op aangehoorde meningen berust. Dankzij die idioten chauffeuren we momenteel met een hand op de pook, de oude (PERFECTE) stuurschakeling is weg omdat journalisten er niet mee om konden gaan. Idem met oudere iDrive, elke prutsjournalist loopt erover te zeiken terwijl elke dagelijkse bestuuurder bedient het blind zonder z'n ogen van de weg te halen en zweert erbij.
- FreudeamFahren
Erik dB schreef:waarbij ik aan wal sta ipv eropFreudeamFahren schreef:Als "stuurman op de wal" (...)![]()
Helemaal mee eens! Het is ook niet allemaal alleen maar kommer & kwel, dat moet zeker gezegd. Ik vond bijvoorbeeld de opmerkingen n.a.v. de test rondom het SMG, en dan met name hoe optimaal sportief en optimaal comfortabel te gebruiken, wel erg interessant, vooral omdat ik er iets van kon leren. Dat soort praktijkervaring lees je in evo of Autovisie ook niet vaak namelijk.Erik dB schreef:Dit neemt niet weg dat ik het een prima initiatief vind! (en een geweldige wagen)
- RVV
Kritieken zijn goed!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik lees nooit obsolete testen.................................

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik geen moeilijke woorden 
- Ravin ///M
Ik vind de artikelen voor een beginsituatie best okee. Je
ontwikkelt je door te doen, en dat betekent dat je eigenlijk
pas over een tijdje moet oordelen. Goed luisteren naar de
kritiek is belangrijk. Oude afleveringen van Top Gear waren
ook een lachertje vergelene bij nu toch
ontwikkelt je door te doen, en dat betekent dat je eigenlijk
pas over een tijdje moet oordelen. Goed luisteren naar de
kritiek is belangrijk. Oude afleveringen van Top Gear waren
-
steve smith
Vond ze toen beter dan nu. Als Tiff of Vicky een test doet heb ik daarna een idee van wat ik van die auto kan verwchten. Als JC een auto rijdt weet ik daarna of het image al dan niet past bij een londonaar met midlife crisis. En dat boeit me nou net geen reet!Ravin ///M schreef:l Oude afleveringen van Top Gear waren
- Ravin ///M
Ja ok TN en VBH is inmiddels ook al oud, maar ik bedoelde meer JC's
eerste afleveringen.
Fifth Gear is wat dat betreft een fijn programma
eerste afleveringen.
Fifth Gear is wat dat betreft een fijn programma
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Arthur schreef:Ik geen moeilijke woorden
Je had het woord wel degelijk gelezen...................hoe kon je anders zeggen dat het een "moeilijk' woord was?
QED
-
OnlineMartijnGizmo
Ter illustratie...Robin Hartog schreef:Gelukkig, ik dacht al. Waarom zo slecht geupload?Martijn Koevoets schreef:Dat weet ik wel zeker...
DF:
Hoe ik ze oplever:
- Robin Hartog
Stukje mooier, op z'n zachts gezegd.