Arthur schreef:Hé, hoe komen foto's van mijn buurman z'n R32 op die site? Oh, hij is de eigenaar...
en heet je buurman Gerard en rijdt hij een golfR??
Arthur schreef:Hé, hoe komen foto's van mijn buurman z'n R32 op die site? Oh, hij is de eigenaar...
Vind ik totaal niet interessant. Ik ben meer benieuwd naar de verbrede spatborden die die 19" versie zou hebben.gerardR schreef: en ik zal proberen een foto van mijn R te maken en online te gooien dan snappen deook wat ik bedoel met donkere koplampen en 19 inch.
hans snapt mij vast wel.
De 19" heeft een hele kleine Gurney aan de achterwielkast, zodat de band niet uitsteekt.Harrie schreef:Ik ben meer benieuwd naar de verbrede spatborden die die 19" versie zou hebben.
Velgen zijn bah...SKN VW GOLF VI R20 (345 PS / 480 Nm) - SKN Power Tuning Stage 3 - MOTORSPORT Garret TURBO - MILLTEK Performance Exhaust System - HJS Sport Cats - BILSTEIN Suspension System - BROCK B26 wheels 8.5 x 19"
JP schreef:[De 19" heeft een hele kleine Gurney aan de achterwielkast, zodat de band niet uitsteekt.
+1535d schreef:Arthur schreef:Hé, hoe komen foto's van mijn buurman z'n R32 op die site? Oh, hij is de eigenaar...
Ha, dat heeft zelfs mijn ouderwetse leightweight al. Na-apersHarrie schreef:JP schreef:De 19" heeft een hele kleine Gurney aan de achterwielkast, zodat de band niet uitsteekt.
Bedoel je dat plastic lipje van een paar cm?
FerdiACS1 schreef:+1535d schreef:Arthur schreef:Hé, hoe komen foto's van mijn buurman z'n R32 op die site? Oh, hij is de eigenaar...
Als dat uiteindelijk wel zo is, dan heeft hij zich vanaf het begin eigenlijk alleen maar een beetje belachelijk gemaakt, in de zin van: hij kwam niet echt over als iemand die serieus genomen wilde worden (taalgebruik, manier van reageren etc)Hans R schreef:
Is dit nu echt waar? Is Gerard een tweede Sander Spoolder? Nee toch?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 9 gasten