en eerlijk is eerlijk: dan houdt het al snel op in deze business, die het toch vooral van emotie moet hebben..Robin schreef:[verder geen echte beleving bij 't merk
+1, neemt niet weg dat ik zo'n ding van z''n levensdagen niet wil dragen. Wel origineel en interessant.dale vito schreef::banaan: :banaan:
Bedankt, het plezier wordt er alleen maar groter van![]()
.
Nee serieus: ik begrijp dat deze niet voor iedereen is. Dit soort kleine horlogemakers zijn echter wel de smaakmakers van de business en ik ben dan ook extreem blij dat ik hier -voor zolang het duurt- deel van uit mag maken.
ehm... genoegallen schreef:Wat kosten die kindertrommeltjes gemiddeld Dale?
de kast is ook vrij stevig, al lijkt het door de rechte vorm nog wat extremer.JP schreef:Vind 'm juist schitterend....al lijkt de kast wel erg dik
Ik denk dat die dingen een beetje in de prijs van 'n gebruikte Submariner zitten.allen schreef:Als ik het goed begrijp geef je de winkelier dus een klap? Zo duur vind ik ze dan niet.
Terug naar de basis:frankv schreef:het is ook niets voor mij, maar ik begin wel een beetje te snappen hoe het werkt
ik droeg al 15 jaar geen horloge meer en besloot toch maar eens een Invicta automaat (voor weinig, om te proberen) te kopen, wat me zo goed beviel dat ik nu een Omega Seamaster heb gekocht, en ik ben nog maar een maand onderweg...
ik kan me voorstellen dat als je al jaren horloges verzamelt, koopt en verkoopt, je je smaak ontwikkelt en dan begin je ineens zo'n gekleurde camouflageklok te waarderen...
wat volgt?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, EricYellow, Majestic-12 [Bot], Will F., Wout309t en 2 gasten