Horloge / Horloges topic
- dale vito
Re: Horloge / Horloges topic
gefeliciteerd! Het is echt een klassieker, een mooie keus.. Sja, het is niet mijn horloge zoals ik zei maar voorgaande is welgemeend
. Ik heb hem meerdere malen gehad maar de vonk wilde niet overspringen.. maar ik vertrouw er op dat dit bij jou wel snor zit 
- dale vito
en eerlijk is eerlijk: dan houdt het al snel op in deze business, die het toch vooral van emotie moet hebben..Robin schreef:[verder geen echte beleving bij 't merk
Ik ben trouwens zelf stevig aan het denken om Alain Silberstein te gaan kopen.. Misschien zelfs vanavond nog wel.. Het is echt een oude liefde, het eerste horloge waarbij ik dacht 'huh' en wat daardoor de vlam aanwakkerde. Het is alleen zo bijzonder dat het bijna eng wordt.. Roept u maar, ik verwacht vrij weinig bijval:
Alain Silberstein is voor mij degene die de knipoog bracht in een tot dan toe zeer serieuze en traditionele business... Dat alleen al is mijn geld wel waard denk ik zo, al zijn ze bijzonder prijzig te noemen. De zijkanten van dit model zijn ingelegd met emaille in camouflage patroon.. eh, ja serieus
-
Roman S.
Ik vind het idee echt heel erg leuk, maar de uitvoering ervan niet altijd even gaaf. Het bovenstaande model vind ik bijvoorbeeld te overdreven. Er zijn een aantal uitvoeringen die iets subtieler zijn en die spreken mij dan ook wat meer aan. Maar of ik er zoveel geld voor over zou hebben..... dat weet ik niet.

- dale vito
helaas.. hij lag vanavond nog niet klaar. Morgen terug dus, misschien dat ik in een pakket deal een wat betere prijs kan krijgen
.
Die jij post met zwarte kast is ook erg leuk. Echter onder die coating is het materiaal 'brass' en de diameter is 36mm, twee eigenschappen die me net even minder aanspreken..
Die jij post met zwarte kast is ook erg leuk. Echter onder die coating is het materiaal 'brass' en de diameter is 36mm, twee eigenschappen die me net even minder aanspreken..
-
Magnix
Ik ben net nieuw maar dit topic viel me direct op. Ook maar even mijn horloges posten
.
Ik vind Rolex en Omega prachtig. Meestal vind ik die nog exclusievere merken als Patek en AP geeneens mooier.
Ben vooral fan van Omega omdat dat nou nog net bereikbaar voor mij is (vreemde beredening maar zo zie ik het wel):P
Hier mijn Omega's
De Seamaster GMT heb ik het meest om. Vind hem prachtig met de rode accenten!

Op korte termijn wil ik een Speedmaster kopen.
Ik vind Rolex en Omega prachtig. Meestal vind ik die nog exclusievere merken als Patek en AP geeneens mooier.
Ben vooral fan van Omega omdat dat nou nog net bereikbaar voor mij is (vreemde beredening maar zo zie ik het wel):P
Hier mijn Omega's
De Seamaster GMT heb ik het meest om. Vind hem prachtig met de rode accenten!
Op korte termijn wil ik een Speedmaster kopen.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuk. Welkom!
- dale vito
Mooi die GMT! Een leuke variatie op het Seamaster thema. Veel plezier hier 
- dale vito
pfff daar issie.. :banaan: :banaan: :banaan:

- Downforce Hans
Sorry, maar ik zou hem zo aan mijn zoon van 7 geven en ik ben dan bang dat ik het horloge gelijk weer terug krijgt.
Ik vind het niks.
Ik vind het niks.
- Ar
- Auto: Prius
Ik vind hem ook niet mooi. Lijkt op een swatch. Een Mondriaan vind ik ook niet mooi....
- dale vito
:banaan: :banaan:
Bedankt, het plezier wordt er alleen maar groter van
.
Nee serieus: ik begrijp dat deze niet voor iedereen is. Dit soort kleine horlogemakers zijn echter wel de smaakmakers van de business en ik ben dan ook extreem blij dat ik hier -voor zolang het duurt- deel van uit mag maken.
Bedankt, het plezier wordt er alleen maar groter van
Nee serieus: ik begrijp dat deze niet voor iedereen is. Dit soort kleine horlogemakers zijn echter wel de smaakmakers van de business en ik ben dan ook extreem blij dat ik hier -voor zolang het duurt- deel van uit mag maken.
-
allen
Wat kosten die kindertrommeltjes gemiddeld Dale?
- JP
Vind 'm juist schitterend....
al lijkt de kast wel erg dik
-
Robin
+1, neemt niet weg dat ik zo'n ding van z''n levensdagen niet wil dragen. Wel origineel en interessant.dale vito schreef::banaan: :banaan:
Bedankt, het plezier wordt er alleen maar groter van![]()
.
- dale vito
ehm... genoegallen schreef:Wat kosten die kindertrommeltjes gemiddeld Dale?
de kast is ook vrij stevig, al lijkt het door de rechte vorm nog wat extremer.JP schreef:Vind 'm juist schitterend....al lijkt de kast wel erg dik
-
allen
Als ik het goed begrijp geef je de winkelier dus een klap? Zo duur vind ik ze dan niet. 

- dale vito
ehm okee... nieuwprijs ca. 7.000 ex stalen band. Zo dan?
. Ohja, deze was nieuw tot ik hem gisteravond om deed 
-
Robin
Ik denk dat die dingen een beetje in de prijs van 'n gebruikte Submariner zitten.allen schreef:Als ik het goed begrijp geef je de winkelier dus een klap? Zo duur vind ik ze dan niet.
Laatst gewijzigd door Robin op 01 mar 2010, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
allen
Was niet zo moeilijk toch? Vind het itt een Rolex dan nog wel een leuk ding ook! Sorry voor de ricoliners. 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Lijkt wel een Andy Warhole klok.................
Appart is ie, maar zoals Robin ook al vermeld; niet geheel mijn stijl.............
Veel plezier gewenst in elk geval...............
Appart is ie, maar zoals Robin ook al vermeld; niet geheel mijn stijl.............
Veel plezier gewenst in elk geval...............
- frankv
het is ook niets voor mij, maar ik begin wel een beetje te snappen hoe het werkt
ik droeg al 15 jaar geen horloge meer en besloot toch maar eens een Invicta automaat (voor weinig, om te proberen) te kopen, wat me zo goed beviel dat ik nu een Omega Seamaster heb gekocht, en ik ben nog maar een maand onderweg...
ik kan me voorstellen dat als je al jaren horloges verzamelt, koopt en verkoopt, je je smaak ontwikkelt en dan begin je ineens zo'n gekleurde camouflageklok te waarderen...
wat volgt?
ik droeg al 15 jaar geen horloge meer en besloot toch maar eens een Invicta automaat (voor weinig, om te proberen) te kopen, wat me zo goed beviel dat ik nu een Omega Seamaster heb gekocht, en ik ben nog maar een maand onderweg...
ik kan me voorstellen dat als je al jaren horloges verzamelt, koopt en verkoopt, je je smaak ontwikkelt en dan begin je ineens zo'n gekleurde camouflageklok te waarderen...
wat volgt?
-
Robin
Terug naar de basis:frankv schreef:het is ook niets voor mij, maar ik begin wel een beetje te snappen hoe het werkt
wat volgt?
- Joost H.
8)
Mooie klok Frank gefeliciteerd.
Mooie klok Frank gefeliciteerd.
- dale vito
He Robin, die basis vergeet ik niet hoor, ik heb hier nog steeds de 5513 liggen. Dat is wel grappig: het is 100% het tegenovergestelde van deze Alain Silberstein. De Rolex is 100% doelmatig ontworpen met een robuust manufactuur-uurwerk, terwijl de AS een puur designstuk is met een vrij standaard ETA/valjoux uurwerk.
FrankV: je hebt helemaal gelijk. Ik heb natuurlijk tig horloges gehad, gezien, gevoeld en dan springen er nog maar weinig dingen ECHT uit. Bovendien is het leuk om eens iets echt anders te hebben.
En: het is niet voor altijd hoor.. tzt zal deze weer het veld ruimen voor de volgende
FrankV: je hebt helemaal gelijk. Ik heb natuurlijk tig horloges gehad, gezien, gevoeld en dan springen er nog maar weinig dingen ECHT uit. Bovendien is het leuk om eens iets echt anders te hebben.
En: het is niet voor altijd hoor.. tzt zal deze weer het veld ruimen voor de volgende
-
zegmaarboris
Heel gaaf Dale!