Shakes schreef:komt over 1,5 week ongeveer. en misschien vinden jullie mij een zeikerd. maar denk dat de meesten alleen maar kijken naar een golf R en kopen hoor maar.
he hans hoe is het met je R gaat ie nog goed. hoor het graag van je
EDIT
Jha Hans hoe gaad ie med je golvie man
RTOM
Nou idd die Golf rijders zijn echt sjonnies.. niet normaal wat voor volk er soms naast mij komt rijden.. beetje jammer echt verkeerd volk!
Sinds ik de R heb krijg ik ook spammail binnen van 1 of andere gek, die alles wat ik doe naar Pon stuurt.. nou prima, moet die doen!
dat mailtje zit ook vol met spelfouten.. zoals Gerard dat ook zo mooi kan
Nu ook bedreigingen zie laatste mail!
Van: ronas MINI (
ronald-s-mini@hotmail.com)
Verzonden: vrijdag 19 februari 2010 1:02:34
Aan:
gordijnenventje ik zou maar dimmen
From:
To:
ronald-s-mini@hotmail.com
Subject: RE: Salesmanager VW PON Leusden
Date: Thu, 18 Feb 2010 09:08:52 +0100
Ik ben blij dat ik zo geinteresseerde fan heb!! Rij eens een rondje met mij mee over het circuit, as zaterdag op Zandvoort!
Ik ga trouwens een andere downpipe monteren dat levert nog 10pk meer op! Wat vind jij ervan? De DSG bak kan ook aangepast worden en evt kan 100% van het vermogen naar de achterwielen, ook gaaf.. lekker driften.. maar misschien krijg ik dan wel problemen met de aandrijfassen.. hmm vraag jij even aan PON of dit wel onder de garantie valt? Toch blij met zo fan!
From:
To:
Date: Fri, 12 Feb 2010 17:37:15 +0100
doe berthil de groeten van me! angsthaas, je hebt snel je teksten en filmpjes weg gehoelt. inmiddels al bericht gekregen van pon?? dat is snel. of zouden ze deze infoe hebben doorgestoerd naar je dealer? ben benoewd wat je dealer gaat zeggen als je dsg-problemen hebt. lekker schoeren op circuit zandvoort. we volgen je op de voet. succes
From:
To:
Date: Wed, 10 Feb 2010 16:32:53 +0100
Hey Ronald
Ken ik jou? Waarom maakt iemand zich druk als ik mijn R aanpas? Dat moet ik zelf toch weten.. Pon bied zelf tuning programma's aan voor belachelijke prijzen
met behoud van garantie, dus als ik mijn R ergens anders laat tunen vervalt alle garantie? Ik dacht het niet.. natuurlijk moet ik niet gaan zeuren als ik de motor opblaas,
maar als mijn deurvergrendeling het niet doet heeft dat niks met de tuning te maken.. en dan nog!
En welke zielepoot heeft het filmpje naar Pon gestuurd? Ben jij dat geweest? Anders moeten wij samen maar even gaan praten!! Wat wil je hiermee bereiken dat wil ik wel eens weten..
Ben je boos of gewoon jaloers? Erg triest dit! Ik zie dat je een Mini heb, en kom via Berthil erachter waar je woont en onder welke naam je op het forum zit! Succes
From:
To:
Subject: Salesmanager VW PON Leusden
Date: Mon, 1 Feb 2010 18:42:43 +0100
ROFL !! we hebben je tuning en je online you-tube filmpje doorgegeven via Volkswagen klantenservice aan de salesmanager van Volkswagen bij PON in Leusden
Het staat vermeld onder : Tuning [######]/AM, en is in behandeling. Good luck met je garantie!!!!