Niels schreef:PVV gestemd Luco?![]()
Er zijn wel meer die niet meewaaien hoor alleen das allemaal geen coalitie werk..
Nee geen PVV gestemd
Niels schreef:PVV gestemd Luco?![]()
Er zijn wel meer die niet meewaaien hoor alleen das allemaal geen coalitie werk..
Hier heb je 100% gelijk in. Allochtonen en autochtonen moeten ze uit het woordenboek schrappen, het zijn allemaal Nederlanders en moeten dus ook dusdanig behandeld worden. Er wordt in dit land veel te veel onderscheid gemaakt, levert weer extra regels op en weer extra complicaties.HansD schreef:En wat doe je dan met die criminele bontkraagjes die nederlander zijn (het meerendeel)? Het softe gedoe zoals het tegenwoordig te vaak gaat bevalt mij ook niet maar om rucksichtloos met de botte bijl te gaan hakken lijkt me niet de oplossing."Hij komt niet met oplossingen"... nou, criminele allochtonen het land uit flikkeren mag dan not-done zijn volgens sommigen, maar ik vind het wel een uitstekend plan eigenlijk.
Iedereen is tegen criminelen maar wat me aan wilders tegenstaat is dat hij criminelen en moslims in 1 adem noemt terwijl die bontkraagjes niets met de islam te maken hebben.
Precies. Typisch, even je coalitie maatjes naaien voor je eigen partij. Een slimme zet, ze kunnen er alleen maar beter van worden.Harrie schreef:Voor het eerst lijkt Bos standvastig. Natuurlijk voor de PvdA ook de meest perfecte tijd omdat te doen. Ze staan op dik verlies, dus waarom nu niet gokken op zeggen dat je staat voor je kiezers en zo hopen dat je door dit (enige postivie in deze kabinetsperiode) standvastig punt toch veel kiezer naar je toe trekt en misschien zelfs wel de verkiezingen wint.
Ik moet nog zien of Bos zo standvastig blijft (heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen) maar als het kabinet gaat vallen dan denk ik zelfs dat PvdA de grootste partij gaat worden. Wat hebben we dan gewonnen? is Bos zoveel beter dan Balkeneinde en/of Verhagen. Nee.
Het is niet meer de vraag of het kabinet zal vallen, maar alleen nog een kwestie van het precieze moment. Dat hebben de oppositiepartijen SP, VVD en PVV gezegd in de aanloop naar het spoeddebat donderdagmiddag over de ruzie in het kabinet over Afghanistan.
SP-fractievoorzitter Agnes Kant wees erop dat de stekker van het kabinet er misschien nog inzit. ,,Maar de stroom is allang afgesloten.'' Volgens haar is een val van het kabinet aanstaande.
Geert Wilders, fractievoorzitter van de PVV, stelt dat het CDA door de knieën moet. ''Maar ik zie ze niet buigen. Als dit kabinet valt, gaat bij mij de champagnefles open. We kunnen dan naar de koningin en nieuwe verkiezingen uitschrijven. Hopelijk komen we daar uit met een hele grote PVV.''
VVD-leider Mark Rutte rekent op Tweede Kamerverkiezingen in juni. Hij vindt dat het kabinet ''beschamend'' optreedt rondom Uruzgan. ''We hebben daar tweeduizend mannen en vrouwen die naar dit gestuntel zitten te kijken.''
Tom van H. schreef:Mark my words, vandaag of morgen gaat de stekker er uit.
(zojuist vernomen vanuit "inside" bron uit Den Haag)
Michel P schreef:En balkie speelt ondertussen de clown in Vancouver........ :banaan: wat en lutser.
Michel
Ben ook heel nieuwschierig..Gok op een Pvda VVD PVV oid.. Maar dat kan niet al te lang goed gaan. Het mooie is wel dat wilders z'n praatjes dan waar moet maken en dat we dus na een jaar weer verkiezingen hebben..Richardt. schreef:Zit ie daar nog steeds dan?![]()
Ik ben benieuwd hoe het afloopt, van mij mag het hele zaakje in elkaar klappen. Maar ben nieuwsgierig en tegelijkertijd bang hoe het dan verder gaat.
Niels v D schreef:Ben ook heel nieuwschierig..Gok op een Pvda VVD PVV oid.. Maar dat kan niet al te lang goed gaan. Het mooie is wel dat wilders z'n praatjes dan waar moet maken en dat we dus na een jaar weer verkiezingen hebben..Richardt. schreef:Zit ie daar nog steeds dan?![]()
Ik ben benieuwd hoe het afloopt, van mij mag het hele zaakje in elkaar klappen. Maar ben nieuwsgierig en tegelijkertijd bang hoe het dan verder gaat.
ik vang ze niet opHansD schreef:Prima, laat maar vallen.
wjn schreef:Het kabinet valt en dan?
Dan ligt er nog steeds een vraag van de NAVO waar een antwoord op moet komen. En nog veel meer zaken waar beslissingen over genomen moeten worden, die steeds uitgesteld worden (bv. km-heffing).
Stelling: Krijgen we een mooi "tijdelijk" kabinet die bepaalde zaken er doorheen kan drukken, hoeven ze minder rekening te houden met hun achterban, en daarna kunnen de politieke partijen weer verder met hun spelletje na nieuwe verkiezingen.
En Bos heeft trouwens nooit gezegd dat ze geen andere missie van de Navo aannemen, alleen dat ze weggaan uit Uruzgan, dus daar kun je ook nog wel wat van verwachten. Zo eentje is ie dan ook wel weer.
JP schreef:STEL dat het kabinet valt...worden de ministerposten dan ook opnieuw verdeeld? Oftewel is de kans dan groot dat 'onze' Camiel het toneel mag verlaten en zijn opvolger het hele km-heffing ballonnetje laat ploffen.....
Alles kan, maar dit? De BPM mag niet van Europa, dus die moet weg, maar moet worden opgevuld. Hoe, oh hoe?romo schreef:En uiteindelijk is het dan niet onmogelijk dat het hele rekening rijden met de taxi naar de prullebak wordt verwezen........................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten