Cat7even schreef:De laatste 6 jaren zou dat zowiezo niet meer lukken zonder die voorruit

Ik ben ook de jongste niet meer hoor. En takel hard af in die sigaar.
Sinds ik een keer goed ziek ben geworden na een dag rijden onder nul en kort daarna een week op bed kon omdat ik meende er in zieke staat nog een keer mee naar Duitsland te kunnen rijden incluis een wandeling van 5 km over de ring, heb ik m'n lesje wel geleerd. Zodra de temperatuur weer wat oploopt, mag Lewinsky weer open. Motorpak en helm doe ik niet aan. Lekker happen naar adem zoals het hoort. 8)
Gave Caterham om te zien, met name het voorruitje. Is die zelf gemaakt? Lijkt me een leuke oplossing voor op circuit. Ben ook wel benieuwd welke bandenmaat en type jij er op hebt zitten. Heb exact dezelfde velgen op zolder liggen (avon cr500). moet even kijken of dat gaat werken, gezien ik geen dry sump heb en het carter nu al erg dicht bij de grond staat.
Michel, de mijne is een fabrieksgebouwde. Zegt voldoende. Je weet toch waar de huiskamer van een Engelse arbeider is? :drinking:
Maar goed, nog even wachten op nieuwe spullen en dan kan ik eindelijk eens een tijdje zonder pech rijden. Zelfs H2O geloofd me nu wel.