Michel P schreef:@Rene, in de garagebox blijven ze betrouwbaar

Michel P schreef:@Rene, in de garagebox blijven ze betrouwbaar
Je kunt. Ze zijn begonnen met cycle wings. Later overgestapt en nu dus weer terug. Mocht je het willen kun je wel die lelijke lange spatborden krijgen, maar mooi is anders. Je blijft met die lelijke dingen wel droog als je door water heen stuurt. Met de cycle wings zoals ik ze heb kun je aardig nat worden zonder deuren.GTRene schreef:denk je? die spatborden waren er toen ook al, je kan/kon ze alleen in 2 uitvoeringen krijgen.
Of zonder dak....allen schreef:Je kunt. Ze zijn begonnen met cycle wings. Later overgestapt en nu dus weer terug. Mocht je het willen kun je wel die lelijke lange spatborden krijgen, maar mooi is anders. Je blijft met die lelijke dingen wel droog als je door water heen stuurt. Met de cycle wings zoals ik ze heb kun je aardig nat worden zonder deuren.GTRene schreef:denk je? die spatborden waren er toen ook al, je kan/kon ze alleen in 2 uitvoeringen krijgen.
allen schreef:Verkoop die Ien Dales op wielen toch Rene. Met een lightweight kun je tenminste onbezorgd rondknallen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over hoeveel honderd pleuri je vandaag weer nodig hebt voor brandstof. :idea:
Voorlopig zal je minimaal het komende jaar elke keer wanneer je de straat uit rijd met geknepen billen zitten of dat ding nu wel heel blijft........allen schreef:Jullie lezen niet goed!
allen schreef:Nee Hans, want ik kan niet meer verzinnen wat er nog stuk kan gaan. Lekker puh!
allen schreef:Geen verstand van Caterhams he Luco. Valt gelijk op. Mijn ongesponsorde Lewinsky is gewoon hard op weg degelijk te worden. 8)![]()
Men zegt weleens dat de afgunst van een Pennucci gelijk staat aan een zandkorrel in het oog.
Cat7even schreef:De laatste 6 jaren zou dat zowiezo niet meer lukken zonder die voorruit
Het dus een Katerham..........allen schreef: Michel, de mijne is een fabrieksgebouwde. Zegt voldoende. Je weet toch waar de huiskamer van een Engelse arbeider is? :drinking:
Maar goed, nog even wachten op nieuwe spullen en dan kan ik eindelijk eens een tijdje zonder pech rijden. Zelfs H2O geloofd me nu wel.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Cazzo46, Joost H., Mark 320iS, SlowCo, speedy25 en 12 gasten