Een 959 en 911GT3 is erg leuk, maar van Ferrari kan ik het halve assortiment opnoemen dat ik leuk vind 8) Bv 288 GTO, 328, Testarossa, F40, F50, 550 Maranello, F355, F430(-Scuderia), en dan ben ik vast nog wat vergeten

Hoezo, is er iets mis dan met die BB/andere karren daar ofzo? Het is alweer 4 jaar geleden ofzo dat ik 'm voor 't laatst sprak.Snipe schreef:Dan ben je vast goed op de hoogte van de kwaliteit van zijn aanbod.Robin schreef:Verrek, ding staat bij Nico voor(ben ik nog mee op vakantie geweest) inderdaad.
Euh, nee. Ik ben niet een klassiekerkenner bij uitstek, weet er maar 'n beetje van in m'n autogekte. Ik weet dat z'n prijzen stevig waren ja, maar vaak met bijzondere kmstanden etc en wat (blabla?) heritage bij de betreffende karren...Snipe schreef:Hij heeft stevige reputatie op het gebied van twijfelachtige kwaliteit voor de hoogste prijs. Ik dacht: misschien weet jij meer.
Da's gek. Ik overwoog een keer om een gebruikte Porsche te kopen, voor de afwisseling. Toen zei de verkoper daar, die ook bij BMW gewerkt had: "Een Porsche verschilt niet zoveel van een BMW, alleen is een Porsche in alles net iets scherper en een BMW in veel net iets praktischer."Maus335i schreef:Porsche heb ik nooit iets mee gehad, kappersauto.
Robin schreef:Vanmiddag op 't Zuiderdiep in Groningen, in 'n half uur tijd 997/997Cabrio 996 of 997 Turbo, moeilijk zichtbaar...we zaten boven in Pathe te wachten totdat de film begon. Later uit 't centrum rijden zit er achter je wéér 'n 997 coupe....Lekker bijzonder
Vanmiddag onderweg naar Arnhem op de A32 bij Wolvega komt me een auto tegemoet... ik dacht "daar zal je het hebben", benieuwd naar welke Porsche het was kwam het apparaat dichter en dichterbij.... tot ik van schrik zag dat het eenmaal goed in beeld.... een Beetle wasRobin schreef:Vanmiddag op 't Zuiderdiep in Groningen, in 'n half uur tijd 997/997Cabrio 996 of 997 Turbo, moeilijk zichtbaar...we zaten boven in Pathe te wachten totdat de film begon. Later uit 't centrum rijden zit er achter je wéér 'n 997 coupe....Lekker bijzonder
Ik hoor het al. Het wordt tijd dat de Porsche Boxter Spyder zich er mee bemoeid. t' Zal Porsches bijzondere imago behoorlijk opschroevenMaus335i schreef:Vanmiddag onderweg naar Arnhem op de A32 bij Wolvega komt me een auto tegemoet... ik dacht "daar zal je het hebben", benieuwd naar welke Porsche het was kwam het apparaat dichter en dichterbij.... tot ik van schrik zag dat het eenmaal goed in beeld.... een Beetle wasOp enige afstand nauwelijks te onderscheiden van een Porsche.
Waarom ik Robin quote, zat ik me net eens af te vragen. Over eenheidsworst gesproken: wat is het uiterlijke verschil tussen de 996 en 997 behalve de LEDjes? Ik zie het verschil ook niet tussen een Carrera, Cayman, Boxster, Turbo... nouja de turbo wel ivm luchthappers aan de zijkant. Nu wordt er op Audi veel gescholden (en tegenwoordig ook BMW) dat de meeste modellen sterk op elkaar lijken. Porsche is geen reet anders, ze zijn nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
Goed, das mijn mening
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 2 gasten