Met AYC idd niet nee. Maar gelukkig heeft een RS geen AYCErik schreef:Pas op he met ayc stumper control kun je niet driften
E
Mark.
Met AYC idd niet nee. Maar gelukkig heeft een RS geen AYCErik schreef:Pas op he met ayc stumper control kun je niet driften
E
Mark Nauta schreef:De eerste is de horizon niet recht.
Het was mij wel opgevallen, maar storen doet het mij ook niet. Mooie plaat!markk schreef:Mark Nauta schreef:De eerste is de horizon niet recht.-> heb 'em al snel wat rechter gezet...
PS: In 2e plaat valt het graduated exposure filter aan zowel de linker als rechterkant je dus niet op. Die heb ik in LR erin gezet om de begroeing aan beide kanten er wat beter uit te laten komen. Echter dan neemt ie de lucht dus ook mee, vandaar de wat lichtere lucht aan beide kanten van de foto. Het viel mij uiteraard wel op toen ik het filter maakte, maar het stoort me ook niet.
Dat is ook hoe ik de foto beoordeeldemarkk schreef:hehehehe, hoofdonderwerp is de zon/lucht die door de achtergrond heen schittert...althans dat was de bedoeling...
Mark.
Ziet er netjes uit inderdaad!!!Joop schreef: Ik heb zelf architectuurfotograaf Luuk Kramer wel redelijk hoog zitten, misschien moet je daar maar eens rondkijken: http://www.luukkramer.nl/
Enige nadeel van pure architectuurfotografen is, dat ze niet altijd laten zien wat je nou net als architect beoogd had (overgang naar de rest van het gebied etc...).
Gebruikers op dit forum: Andreass, mark123, Sander-E46, Sidney en 3 gasten