Of een hele verzameling seiko's en casio's in plaats van nep rolexen

Het horloge van de Nederlandse automakers Huet Brothers. Niet echt onopvallend maar wel een super klok... Zeker in de zwarte uitvoering. € 295,= Exclusieve klok i.v.m. beperkte oplages.Robertdj schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen, ben een redelijke fan van Nixon horloges.
Kennen jullie misschien een stijlvol horloge voor rond de 300,-? Simpel design, gewoon onvopvallend maar wel classy.
Nee dat zou ik hier niet durvenTopfuel schreef:Die nr 5 is wel een leuke klok met die dag en datum functie... Dacht dat je je Nolex ging posten!
nou, mooi jammer, vandaag de rolex binnen gekregen, nog mooi voor de kerst, zit er een rolex in met een blauwe plaat ipv de rolex op de foto en staan de (hele kleine) romeinse cijfertjes er ook niet op, hij heeft me dus een andere gestuurdfrankv schreef:frankv schreef:gekocht!
pfff, doordat ik mijn nieuwe creditcard bij paypal nog niet had geverified moest ik voor ik met paypal kon betalen het geld eerst door paypal van mijn bankrekening laten innen, binnen een dag was het geld van mijn rekening, maar vervolgens doet paypal er meer dan een week (!) over om het geld op mijn account bij te boeken waardoor ik pas eind vorige week heb kunnen betalen voor de rolex, slechte service van paypal deze keer (ze hadden me wel even kunnen vertellen dat ik een nieuwe creditcard van dezelfde bank op dezelfde rekening opnieuw moest verifyen, dan had ik dat al lang gedaan)
de verkoper doet hem morgen op de post, ik denk niet dat ik hem voor de kerst in huis heb, jammer
Dit is echt een rampscenario, hoop dat het snel en netjes voor je wordt opgelost. Wat een eikel ook die gast, gezien hij je wil wijs maken dat het toch echt die Rolex is...frankv schreef:nou, mooi jammer, vandaag de rolex binnen gekregen, nog mooi voor de kerst, zit er een rolex in met een blauwe plaat ipv de rolex op de foto en staan de (hele kleine) romeinse cijfertjes er ook niet op, hij heeft me dus een andere gestuurdfrankv schreef:frankv schreef:gekocht!
pfff, doordat ik mijn nieuwe creditcard bij paypal nog niet had geverified moest ik voor ik met paypal kon betalen het geld eerst door paypal van mijn bankrekening laten innen, binnen een dag was het geld van mijn rekening, maar vervolgens doet paypal er meer dan een week (!) over om het geld op mijn account bij te boeken waardoor ik pas eind vorige week heb kunnen betalen voor de rolex, slechte service van paypal deze keer (ze hadden me wel even kunnen vertellen dat ik een nieuwe creditcard van dezelfde bank op dezelfde rekening opnieuw moest verifyen, dan had ik dat al lang gedaan)
de verkoper doet hem morgen op de post, ik denk niet dat ik hem voor de kerst in huis heb, jammer
en ik twijfel erg aan de echtheid van het ding dat hij me gestuurd heeft want er staat bv geen serienummer in de kast als je de band er af haalt en geen nummers op de sluiting
de verkoper zegt dat het echt hetzelfde horloge is (hij denkt dat ik gek ben) en heeft al gezegd het geld terug te storten, en mocht hij dat nalaten dan heb ik nog paypal kopersbescherming
kortom, zodra het geld terug is ben ik in de markt voor een ingetogen datejust of een submariner...
he, geweldig ding zeg! een heel mooi model, en best moeilijk kiezen tussen deze of een submarinerTom schreef:Na veel lezen, Rico lastig te vallen per pb, kijken bij de juwelier en fora doorgespit te hebben heb ik vorige week mijn keuze gemaakt en de knoop doorgehakt voor m'n eerste "echte" horloge. Vandaag opgehaald.. het is geen Submariner geworden, maar een stalen GMT Master II LN. Ben superblij!!!!!! Hij is echt mooi![]()
![]()
(niet al te beste foto...)
idd met datumpukkel... de Sub vind ik ook prachtig maar de GMT (vooral met die keramische lunet met iets bredere cijfers) is ietsie stoerder/meer klok.
Als ik komende dagen weinig post dan ben ik naar m'n pols aan het staren
het zal wel goed komen, de prijs was overigens wel die van een echte rolex, dus ik hoop mijn geld wel terug te krijgen, maar ik heb "hard" bewijs, dus uiteindelijk zal het wel goed komen via de kopersbescherming van PaypalTopfuel schreef: Dit is echt een rampscenario, hoop dat het snel en netjes voor je wordt opgelost. Wat een eikel ook die gast, gezien hij je wil wijs maken dat het toch echt die Rolex is...
Succes i.i.g.
Wow Tom, van harte. Goede keus; IMHO is dit kwalitatief een van de beste horloges die momenteel te koop zijn. Echt te gek, geniet er maar van.Tom schreef:Na veel lezen, Rico lastig te vallen per pb, kijken bij de juwelier en fora doorgespit te hebben heb ik vorige week mijn keuze gemaakt en de knoop doorgehakt voor m'n eerste "echte" horloge. Vandaag opgehaald.. het is geen Submariner geworden, maar een stalen GMT Master II LN. Ben superblij!!!!!! Hij is echt mooi![]()
![]()
(niet al te beste foto...)
idd met datumpukkel... de Sub vind ik ook prachtig maar de GMT (vooral met die keramische lunet met iets bredere cijfers) is ietsie stoerder/meer klok.
Als ik komende dagen weinig post dan ben ik naar m'n pols aan het staren