- Onderstel koni geel hardheid instelbaar ( gaat waarschijnlijk een proflex setje worden)
- Camberplates
- 330mm 6pots voor
- 17" 7,5 ET 35 BBS le mans ( replica )
- RVS Groep A uitlaat met 100 cell race kat
- 4-1 groep A spaghetti
- 270ccm injectoren
- 272 graden nokkenassen
- Verstelbare poulie's
- Cold air intake
- Direct air intake
- ABS systeem verwijderd, remdruk handmatig instelbaar
- Carbon beplating in de auto
- Stuurkolom verlaagd en verlengd
- Race stuur
- 2 kuiptoelen met 3" gordels
- Pirelli Zero Nero rondom
Maar uiteraard moet de motor toch nog wat meer pit krijgen, wil straks toch naar een 210 pk ( zonder throttlebodies en vrij programmeerbaar )
- Cilinderkop bewerkt ( porten groter gefreesd, uit geliterd )
- Verzwaarde klepveren
- Vaste stoters
- Titanium veerschotels en spie's
- 276 graden nokkenassen met verstelbare poulie's
- Handgemaakte airbox met 80mm V6 gasklep en 80 mm turbo luchtmassameter
- 330ccm injectoren
- Stalen span en looprollen
- Nieuwe groep A spaghetti 4-2-1 ( oude is een beetje aan puin )
- Drysump systeem
- Platensper
- Aandrijfas met tussenlager om het torque steer te verminderen
- Groep A draagarmen
- Chip op maat geschreven
Zuigers en drijgstangen laat ik voor nu nog even origineel, in de toekomst komen er nog wel H profiel drijgstangen in met nieuwe zuigers ( standaard zitten er ook al gesmeede in ) De compressie is al 10,5:1 dus daar wil ik niet teveel aan veranderen, heb geen zin elke dag op race benzine te moeten rijden met octaan 105 ofzo

Het wrak zoals ik hem kocht
Voor
Na
Voor
Na
Schade aan het voorscherm gefixt
Nieuw onderstel
Kuip + verlaagde en verlengde stuurkolom
Na het verwijderen van de "tuning" rommel
Carbon beplating
Cilinderkop frezen en flowen
Drysump systeem van Spiess uit de formule 3 8)
Dat was het eerst wel ff !