Bericht
door De Sjack » 29 nov 2009, 13:54
Wat ik er niet aan snap, op welke manier kun je nu eigenlijk al dat gejat verantwoorden en goedkeuren?
Ik ben echt wel bereid te betalen voor wat ik gebruik, maar op geen enkele manier om bestolen te worden.
Heel simpel:
Wegennet zou betaald moeten worden vanuit de wegenbelasting.
Dat is al tig jaar zo, maar de staat kan (wil) gewoon niet leveren waar we wel voor betalen?
Dat is op zich al belachelijk natuurlijk en is een omgekeerde wereld.
Als blijkt dat ze niet kunnen waarmaken wat nodig is, waardoor file's etc onstaan,
gaan ze de consument pesten om vooral maar de schuld bij zichzelf te zoeken?
Niks ervan, er is vraag naar 12 baanse snelwegen, daar betalen we ook al ettelijke jaren voor, dus leg neer die hap.
2x6 banen 3x4, in de hoogte, diepte of whatever. Doen wat nodig is, want als betalende rijders verdienen we dat!.
Nu hebben we betaald en krijgen we een pak slaag als we er gebruik van willen maken.
Na het bespelen van allerlei onderzoeken hebben ze het mileu er ook nog maar bijgepakt,
beetje bijgeschaaft zodat iedereen die onder de douche staat zich al schuldig voelt en als "groen" moordenaar bekend staat.
Hoe kun je in godsnaam het voor elkaar krijgen om openlijk te zeggen:
De energie gaat met x procent omhoog, omdat wij vinden dat jullie als kopers teveel kopen?
Huh? Ik betaal al 4 jaar voor groene energie, of riekt dit er nu naar dat ik voor de gek ben gehouden?
Je ziet dat het volk gewoon bespeeld wordt. Kijk maar naar Luco,
(Sorry Luco, niks persoonlijk, maar alleen een aanwijsbaar voorbeeld, zoals 75% van de bevolking reageerd)
Elk voorstel wordt heel hoog ingezet, daarop wordt gereageerd en worden er net zo lang discussie's gevoerd tot iedereen moe is.
Verd*mt, weer een topic, nu wordt het te veel, ik haak af. Door dat te bereiken ga je al snel akoord met elke deal, als dat gemier maar klaar is.
We worden allemaal moe gestreden, waardoor we de hoofdzaak uit het oog verliezen en mee gaan in elk voorstel wat beter is dan de inzet.
Vergeet 1 ding niet, de hoofdzaak van het km rijden is ervoor te zorgen dat ze daadwerkelijk per minuut weten waar we zitten.
Elk ander voorstel wordt van tafel geveegd.
Kost het wegennet 3 miljard per jaar, dan moeten we als rijders dit gewoon ophoesten. Daar is niks extra's voor nodig dan de acceptgiro welke we nu binnenkrijgen per kwartaal.
Is er nog een extra miljard nodig om meer asvalt aan te leggen? Stuur die rekening maar, maar dan wel aanleggen !!.
Een veelgebruiker (veelal zakelijk) meer laten betalen? Van mij hoeft dat niet.
We zijn toch 1 volk, daarbij, als we het bedrijfsleven daarmee kunnen helpen, zodat ze kunnen concureren tegen de buitenlanders is dat toch oke?
Beter dan de polenfirma's het te laten winnen, waardoor we veel werklozen krijgen, want die maandelijks een check geven kost veel meer, maar vooral chagarijn.
Dus voor mij geen KM-heffing, tolwegen, volgsystemen, brandstofprijs verhogingen alleen maar om er voor te zorgen dat we gedwongen thuis moeten blijven en allemaal wegkwijnen achter de geraniums. Trouwens, dat zal ook niet lang meer nog mogen, als lekker badderen al niet mag is een plantje water geven wel heel erg fout.....