KW schreef:Dat is dan toch echt een kwestie van beoordeling op eigen niveau. Jij zegt dat ik geen moeite doe, terwijl ik die wel degelijk doe.JohanH schreef:Een beetje moeite doen om een nette foto te maken voor je'm hier deelt mag wat mij betreft wel. Wat je verder op je hyves/weetikveelwatvoorprivesite plaatst moet je uiteraard zelf weten. Het hoeft echt geen professioneel hoogstaand werk te zijn (daar vallen mijn foto's ook bij lange na niet onder), maar een beetje kritisch naar je eigen foto's kijken kan geen kwaad imho
Je moet om het simpel te zeggen geen foto's beoordelen op Universitair niveau terwijl ze op LBO niveau gemaakt zijn (om maar ff een groot verschil aan te geven), dan vind ik het niet gek dat je het allemaal niks vindt. Snap je wat ik bedoel? En zolang ik nergens lees dat dat hier in dit topic vereist is om universitaire foto's te posten...
Je zegt dat je best doet.....dat doen sommige ook tijdens Idols maar ook dan is het beter omwille van je omgeving te stoppen......