Dat is tegenwoordig ook al geen 97 meer, is me eerder in dit topic duidelijk gemaakt...Arthur schreef:Ook al is het geen 98 (met 97 komt het wel in de buurt) maar V-power is overal te koop, bij elk Shellstation. Gooi je dat erin.

Dat is tegenwoordig ook al geen 97 meer, is me eerder in dit topic duidelijk gemaakt...Arthur schreef:Ook al is het geen 98 (met 97 komt het wel in de buurt) maar V-power is overal te koop, bij elk Shellstation. Gooi je dat erin.
Rico schreef:Dat klopt Tom, maar ik denk dat Jan met de pet, de particulier in zijn Opel er geen boodschap aan heeft.
50 x 10 cent is toch weer 5 euro teveel betalen.. en dat terwijl die mensen altijd al de goedkoopste pomp in de buurt opzoeken.
Voor de massa zijn brandstofkosten "domme" kosten.
Arthur, ik heb hier nergens in de buurt een Shell pomp.. je aan de A7, maar die is ook stervens duur.. tot nu toe doet de Gulf en die zit vlakbij nog steeds 98. Ook de Gulf bij Century.
Nieuwe BMW's met HPI motoren krijgen wel eens kuren van 95... We hebben al een exemplaar (118i) binnen gehad dat niet netjes meer liep, BMW schrijft voor : 98 of 100 tanken...Jeroen Bosman schreef:Vergeet niet de kracht van marketing... Bovendien een premium 95 is logistiek ook veel goedkoper, merken zetten de toevoeging gewoon bij diverse depots en klaar, mixen ze gewoon bij de 95 (doet elk merk sowieso al) de opslagcapaciteit kan men zo optimaal benutten. 98 loopt gewoonweg heel langzaam, zelfs nu BP 1 van de weinge merken is welke nog 98 voert is de vraag niet gestegen.
Zelfs bij De Beier om de hoek (het mekka van het hoge noorden) loopt de 98 niet, blijkbaar toch veel 116i met groene labels daar![]()
Ook bij een Df'er om de hoek is maar 1000 Liter verkocht na twee weken![]()
mensen moeten wat minder typen en wat meer tanken
In mijn M3 tankklepje staat toch echt dat ie geschikt is voor RON 95 en 98.................Youp schreef:Nieuwe BMW's met HPI motoren krijgen wel eens kuren van 95... We hebben al een exemplaar (118i) binnen gehad dat niet netjes meer liep, BMW schrijft voor : 98 of 100 tanken...Jeroen Bosman schreef:Vergeet niet de kracht van marketing... Bovendien een premium 95 is logistiek ook veel goedkoper, merken zetten de toevoeging gewoon bij diverse depots en klaar, mixen ze gewoon bij de 95 (doet elk merk sowieso al) de opslagcapaciteit kan men zo optimaal benutten. 98 loopt gewoonweg heel langzaam, zelfs nu BP 1 van de weinge merken is welke nog 98 voert is de vraag niet gestegen.
Zelfs bij De Beier om de hoek (het mekka van het hoge noorden) loopt de 98 niet, blijkbaar toch veel 116i met groene labels daar![]()
Ook bij een Df'er om de hoek is maar 1000 Liter verkocht na twee weken![]()
mensen moeten wat minder typen en wat meer tanken
Daar is "fuelsave euro95" toch voor? Dan kan V-power wel achterwege blijven(?). Dit staat nog altijd op de site daar:Youp schreef:Dat is tegenwoordig ook al geen 97 meer, is me eerder in dit topic duidelijk gemaakt...Arthur schreef:Ook al is het geen 98 (met 97 komt het wel in de buurt) maar V-power is overal te koop, bij elk Shellstation. Gooi je dat erin.
Alleen heeft Excellium geen octaan van 98, maar van 95.Joy schreef:Ze merken wel een toename in de afname van Excellium 98, dus dat is een goed teken.
Oh toch... Naja, iemand hier op DF, volgensmij in dit draadje zelfs zei me dat V-power tegenwoordig ook 95 was... Ik ging ook uit van 97.Arthur schreef:Daar is "fuelsave euro95" toch voor? Dan kan V-power wel achterwege blijven(?). Dit staat nog altijd op de site daar:Youp schreef:Dat is tegenwoordig ook al geen 97 meer, is me eerder in dit topic duidelijk gemaakt...Arthur schreef:Ook al is het geen 98 (met 97 komt het wel in de buurt) maar V-power is overal te koop, bij elk Shellstation. Gooi je dat erin.
http://www.shell.nl/home/content/nld/pr ... _spec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom de samenstelling van Shell V-Power een grote verbetering voor uw auto is.
Wat onze brandstoffen onderscheidt van andere brandstoffen is dat uw auto dankzij onze brandstoffen in staat is tot het leveren van bijzondere prestaties.
Shell V-Power is ook een brandstof met een hoog oktaangetal (97 RON) die het vermogen van vele moderne motoren maximaliseert door een aangepaste ontstekingstijd.
Hoog octaangehalte
Shell V-Power is een brandstof met hoog oktaangetal (97 RON). Dit zorgt ervoor dat er meer vermogen wordt geleverd en dat autobezitters meer kunnen halen uit hun op oktaan reagerende motoren. Zelfs voertuigen die geschikt zijn voor standaard oktaangetal kunnen profiteren van Shell V-Power.
Hans schreef:Alleen heeft Excellium geen octaan van 98, maar van 95.Joy schreef:Ze merken wel een toename in de afname van Excellium 98, dus dat is een goed teken.
http://www.total.nl/nl/sitenl.nsf/VS_SW ... L=7BDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast